סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,402)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

28/12/2020 09:56 ע.נ ביטול עיסקה או תביעה ביטול עיסקה או תביעה
בחודש אוגוסט ביצעתי רכישה בסכום של 633ש"ח באינטרנט באתרSHOP TOV.מוצר אחד הגיע והשני הגיע חודש אחרי באספקה חלקית..שאר המוצרים לא הגיעו עד היום. לאורך התקופה התכתבתי איתם במייל כי אין דרך ליצור קשר טלפוני.העלתי שוב ושוב את הבקשה לקבלת המוצרים או רצון לבטל עיסקה . הדרישה שלהם הייתה שאשלח שוב כתובת מעודכנת והמודרים בדרכם אליי. עד היום לא הגיעו! שאלתי: האם ניתן וכדאי לתבוע אותם?

שלום,
כן וכן.

27/12/2020 14:42 דוד פייביש ארון אמבטיה שנבנה בחברת דונטלו והחלק התחתון עשוי מ   MDF התפרק ארון אמבטיה שנבנה בחברת דונטלו והחלק התחתון עשוי מ MDF התפרק
לפני שנתיים לערך בניתי בחברת דונטלו ארונות מטבח ואמבטיה .
חלק של ארון אמבטיה התחתון התפרק התפורר כי הוא עשוי מMDF שלחתי בקשה לתיקון הם ענו שזה נשבר ו MDFהוא החומר התאים והטוב

שלום,
קראתי. איך אני יכול לעזור ? מה שאלתך ?

27/12/2020 10:05 אור לוגסי חוסר מענה בחנות בגדים-לא מאפשרים לבצע החזר חוסר מענה בחנות בגדים-לא מאפשרים לבצע החזר
היי:), ביצעתי הזמנה באונליין בחברת פול אנד בר. ההזמנה כללה 3 פריטים ולאחר ביצוע ההזמנה הביאו לי טווח תאריכים שההזמנה תגיע. ההזמה הגיעה בדיוק היום האחרון של טווח ההגעה עם פריט 1 בלבד מתוך השלושה כאשר החברה לא עדכנה במייל / הודעה מהו צפי ההגעה של שאר הפריטים.
הפריט שהגיע ראשון-נעליים, הגיע ב15.11 . ניסיתי לאחר כמה ימים לבצע החזר וזיכוי כספי שכן לא מעוניינת בפריט, אך המספר טלפון של החברה לא זמין( מתנתק) הצאט מתכבה אחרי שנייה ולא נותן מענה - עונה לי רובוט שכבר יטפלו בי ואין כל מענה חוזר ובנוסף לכך לא נותן לי להתחבר לאיזור האישי באתר החברה על מנת לבצע החזר-רושם לי שמשהו שדוי ולפנות לשרות לקוחות( שכמובן לא עונה אפ פעם) החלטתי לשלוח מייל לחברה בסוף נובמבר , לא קיבלתי מייל חסרה על הפנייה. רק לאחר שבועיים וחצי קיבלתי מייל מהחברה שהפנייה נקלטה ויצרו איתי קשר.כמטבן שלא יצרו קשר עד היום. היום פניתי שוב בצאט ששם נטען שאין סיכוי שאקבל זיכוי כספי מכיוון שכבר עברו 30 יום. התלוננתי על השירות עשאין דרך להשיג אותם אך כנראה שזה לא עניין אותם.

שלום,
קראתי.
באם את/אתה צריך/כה ייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניין- אנא פנה/פני למשרדי ואשמח לעזור.

24/12/2020 10:12 ת.ל מוצר פגום מוצר פגום
שלום רב,

לפני שמונה חודשים קניתי קומוקום נירוסטה בסך 300 שח, ושל חברה מוכרת, רכישה פיזית בחנות. לאחר חודשיים שימוש הופיעו חלודה. פניתי חזרה לסניף אחרי חודשיים הביאו קומקום מאותו דגם אחר ולקחו את הישן.

היום חצי שנה לאחר קבלתו אצלי שוב פעם מלא חלודה במספר מקומות. פניתי לסניף הרשת, ביקשתי לבטל העסקה משום שנראה כי המוצר פגום.
הם סירבו והפנו אותי ליבואן (יש אחריות יבואן שנתיים).

היבואן טוען שצריך להביא את המוצר למעבדה לבדיקה, אמרתי שאני לא רוצה תיקון אלא לבטל עסקה משום שזה מוצר פגום ופעם שניה. היבואן אמר 'שאת אפשרות יחידה. להביאו למעבדה על חשבוני, ולהמתין פרק זמן לא ידוע לתשובה לגבי ההמשך, ובנתיים ללא קומקום.


האם לדעתך ועל פי החוק, אני זכאי להחזיר המוצר לסניף ולקבל כספי חזרה למרות שחלפנ חצי שנה?

מה המהלך האופטימלי במצב זה, מה היית עושה במקומי?

שלום,
בהתאם למתאר ועל פי החוק אתה רשאי לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
במקומך הייתי רוכש קומקום חדש.

22/12/2020 13:22 דרור אופניים פגומות אופניים פגומות
קניתי אופניים חשמליות מרשמת מוכרת במחיר מופקע בתקווה שיהיו "איכותיות", אחרי כמה שבועות הפסיקו לנסוע וסידרו לי אותם בחינם, חודש אחרי זה עוד פעם הפסיקו לנסוע, אחרי כמה טיפולים, המוכר החליט שצריך להחליף חלק באופניים שהוא טוען שאין את החלק בארץ, עבר חודש וחצי ועדיין אני מקבל תשובה שהחלק צריך להגיע, אחרי שכנועים הצלחתי לשכנע אותם להביא לי בינתיים אופניים חלופיות אבל עדיין החלק לא כאן והמוכר לא רוצה להחזיר לי את הכסף, מה אני יכול לעשות בנידון מבחינה חוקית?, תודה

שלום,
האם האופניים באחריות ?
באם נמכר לך מוצר פגום אתה רשאי לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה או להמתין לקבלת זוג אופניים חדשות במקום הפגומות (ולא לתקן את הפגומות).

21/12/2020 09:32 נגה ביטול עסקה ביטול עסקה
שלום
קניתי נעליים ביום חמישי 17.12 בשעה 14:30 ..ביום ראשון 20.12 ב19:00 חזרתי לחנות ורציתי להחליף את הנעל , לא מצאתי נעל אחרת וביקשתי לבטל את העסקה .המוכרת אמרה שעברו 48 שעות מרגע הקניה ולכן לא ניתן לבטל את העסקה ונתנה לי זיכוי.. יצאתי מהחנות והתחלתי לברר את הנושא ולדעתי כן הייתי זכאית לביטול עסקה ..אודה לחוות דעתך

שלום,

זה מה שקובע החוק בעניינך :
מיום הרכישה ועד תום שני ימים שלאחריו שאינם ימי מנוחה ובלבד שתווית המחיר על הטובין, אם ישנה, לא הוסרה;

20/12/2020 15:29 גילית ביטול מנוי חד ביטול מנוי חד"כ
היי. עשיתי מנוי לחד"כ במרץ 20, עם סגירת חדרי הכושר פניתי למכון בבקשה להקפיא את המנוי. הוסבר לי כי התשלומים ימשיכו לרדת אך המנוי יתארך בהתאם (צבירת ימים). לפני כשבוע פניתי לחד"כ בבקשה לביטול המנוי, הוסבר לי כי אין החזר כספי על התקופה בה המנוי היה בהקפאה (תשעה חודשים) וזאת אף על פי שהחד"כ היה סגור בטענה ש"עדיין ניתנו שירותים חלקיים בזום" וכי "בתקנון מופיע כי אין החזר על ימי הקפאה". לאור התקופה, האם יש מעשה לעשות בנידון? תודה.

שלום,
כן בהחלט.
על פי החוק על חדר הכושר להשיב לך את כספך בהתאם לכללים הקבועים בו.

20/12/2020 16:15 אלעד דבי לא חזר מתיקון לא חזר מתיקון
שמתי אופניים לתיקון לפני יום כיפור היה סגר אף אחד לא חזר אליי שהאופניים מתוקנות פניתי וחזרתי כמה וכמה פעמים לגבי מצב האופניים והם לא חזרו אליי וכיום הם לא עונים לי האם יש עילה להגיש תביעה קטנה או לפנות למועצה לצרכן לא שילמתמ על התיקיון אין לי קבלה של קניית האופניים קיבלתי אותם מקרוב משפחה שקנה אותם ביד שניה מאדם פרטי

שלום,
כן. יש עילה בעניינך.

20/12/2020 18:04 ר.א. דמי ביטול עסקת מכר מרחוק דמי ביטול עסקת מכר מרחוק
שלום,
יש לי חנות אינטרנטית. באחד המוצרים שהופיעו אצלי באתר היתה טעות, 2 התמונות הראשיות של המוצר היו תמונות של ערכה שונה מהערכה שהלקוח מקבל בפועל. אומנם הופיעה גם תמונה של המוצר הנכון, וגם בתיאור המוצר הופיע פירוט מדויק ונכון של הערכה שהלקוח קיבל. הלקוח רוצה להחזיר לי את המוצר ולקבל זיכוי מלא. האם מותר לי לגבות ממנו דמי ביטול בסך 5% מהעסקה? יש לציין שברגע שהלקוח יידע אותנו על הטעות עדכנו את תמונות המוצר כפי שמופיעות באתר. וכמו שציינתי, בתיאור המוצר הופיעה רשימה מדויקת ונכונה של מה כלול בערכה.

שלום,
ככל שהיתה הטעיה בפרסום עליך לבטל את העסקה ללא דמי ביטול.

21/12/2020 05:06 בוחר ישייבה לומד תויירה תביעה קטנה על לשון הרע תביעה קטנה על לשון הרע
שלום רב,
1. האם ניתן להגיש תביעת לשון הרע בבית משפט לתביעה קטנות?

2. שלחתי בעבר מכתב התראה לפני תביעה לארגון מסויים, לאחר מכן נחתם הסכם פשרה מסודר וקיבלתי פיצוי כספי.
בהמשך , לאחר כחודש, פורסם פרסום(יש הוכחה שהמידע הגיע למספר גורמים) שקרי וחסר בסיס חוקי או עובדתי בו נטען שהכספי פיצוי שהתקבלו אצלי, התקבלו שלא ע"פ דין. האם פרסום מסוג זה עולה בקנה אחד עם לשון הרע לדעתך?

שלום,
1. כן, ניתן להגיש תביעת לשון הרע בבית משפט לתביעות קטנות.
2. יש לבחון האם הפרסום עולה בקנה אחד עם מכלול התנאים הקבועים בחוק לשון הרע.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.