נפילה בעת טיפול בספא
הקלד את תגובתך
חשבונית מס שלא שולמה
עם רו"ח כיוון שמדובר בעניין של חוקיות במיסוי.
ביטול עסקה בחברת סלולר
אפשרי בהתאם לתקנות ביטול עסקה. אני לא שופטת ואני לא מכריעה בין גרסאות. זכותו של צרכן לבטל עסקה בתוך 14 יום (בתנאים המפורטים בתקנות שקצרה היריעה מלפרטם כאן, אתה מוזמן לצפות בהם באינטרנט). השאלה האם המוצר הגיע לאמך פגום או שנפגם לאחר רכישה היא שאלה עובדתית ותלויה בהוכחה. אם אתה רוצה לבדוק את העניין לעומק, התעקש על החזרת המוצר ואף תתבע.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי
תודה על התשובה,
רציתי לשאול האם ניתן לבטל עסקה גם אחרי שימוש של יומיים במכשיר ?
חיפשתי באינטרנט תקנות שנוגעות לגביי ביטול עסקת מכשיר סלולרי - יש לך אפשרות
לציין קישור לחוק ?
הן תקנות ביטול עסקה. חפש ביטוי זה ותמצא.
דיסק קשיח לא קריא בתקופת אחריות, שנצרך לשחזור.
הם שקובעים אם הפעולה המבוקשת חוסה בגינה או לא. לכן אני מציעה שתעייני בהסכם הרכישה ובתעודת האחריות. אם לא ברור לך מתעודת האחריות אם הדין עימך, התעקשי כי שחזור הנתונים ייעשה על חשבון החברה. לי בקשתך נשמעת הגיונית.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי
תביעה בגין רכישת מכשיר IPHONE מחודש ולא תקין
במקרה זה היא בהחלט צעד שיכול לעזור. אני לא מעריכה סיכויי תביעה בפורום.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי
חברת תקשורת(מחלקה משפטית)
בגובה המצוין על ידך, הוא בעיתי. מצד אחד הוא נמוך בכדי שתשקיע משאבים וזמן במאבק מול חברה שלה כוח הרבה יותר מלך, מצד שני, כך החברות הגדולות מרוויחות - עוד אחד ועוד אחד שלא שווה לו להילחם והולך ומשלם את הכסף. אם הנך משוכנע בצדקתך, אל תשלם, החוב יתפח וכשיגיע למימוש בהוצל"פ תגיש התנגדות לחוב. התיק יועבר לבהמ"ש ויתנהל הליך שבו תצטרך להוכיח את צדקתך.
ברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי.
קניית קורקינט חשמלי יד שנייה
בקנית מוצר, דורשת הוכחה שהמוכר לא סיפר לך את האמת על מצבו האמיתי של הקורקינט ומנגד, את מצבו האמיתי של הקורקטינט כפי שהתגלה מאוחר יותר. יש לך עילת תביעה, אתה צריך לנסח את התביעה נכון ובוודאי שאתה יכול לדרוש החזר כספי של כל הוצאותיך בהקשר הזה.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי
אי כיבוד פסיקת בית המשפט
וכולל סכום כסף לזכותך, לאחר 30 יום הנך מוזמנת לפנות להוצאה לפועל לאכוף את פסק הדין.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי
בניין משותף- הזמנו סיוד לגג , שילמנו.
שיגיע לסיים את העבודה או שישיב את הכסף.
לא הולך, פנו לסיוד הגג ע"י איש מקצוע אחר ופנו לתביעה להשבת הכסף. חשוב שיהיה תיעוד שפניתם אליו והשארתם לו אפשרות לבצע את התיקון.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי.
הזמנה שנלקחה מהמפעל בשמו של המזמין - המשלם, ע"י מישהו אחר שהזדהה בשמו
על ידי אדם אחר מהמזמין הוא לא דבר שניתן למנוע אותו לגמרי והדבר תלוי בסוג הסחורה ובמוצר המוזמן. ישנם מוצרים בעלי "רגישות" כגון - מוצרים רפואיים וכיו"ב שנטילתם תדרוש עפ"י רוב זיהוי של האדם נוטל הסחורה, וישנם מוצרים שלא. אני מניחה כי האדם שנטל את הסחורה מכיר אותך ויודע על הזמנת הסחורה שאז קשה להסביר כיצד ידע להגיע למפעל במקומך. עושה רושם שמדובר בסכסוך עסקי, האם אני צודקת?
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי
האדם שנטל את הסחורה לא מכיר אותי, אמנם קשה להסביר כיצד ידע להגיע למפעל במקומי, אבל גם יתכן שזה אחד מעובדי המפעל וכיו"ב שהעביר מידע מבפנים וכדו'
אין כאן שום סכסוך עיסקי ללא צל של ספק,
השאלה מה עושים?
(מבלי שהמפעל ירגיש בבדיקה) את נהלי שחרור הסחורה. שוב, איני יודעת באיזה סוג סחורה מדובר, ישנן סחורות שמוגדרות כ"רגישות" יותר (ציוד רפואי למשל, ציוד יקר במיוחד וכיו"ב) ואז מטבע הדברים נצפה שמפעל המספקו ינקוט משנה זהירות בשחרור הסחורה. מכל מקום, אם מתברר כי המפעל התרשל, שקול תביעה מול המפעל. אם לא, כדאי לפתוח בהליך נגד נוטל הסחורה.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
