הגעת טכנאי טלביזיה מחברת הוט
לפיצוי בסך של 300 ש"ח בגין כל שעת המתנה.
העובדות הן:
1. לאחר שהמתנתי שעה ביום הביקור של הטכנאי הודיעו לי כי הוא לא יבוא. אחרי שפניתי אליהם הם אמרו שכן יבוא.
2. היה אמור לבוא מהשעה 17:00 ועד 19:00 והוא בא ב19:10.
3. הודעת ביטול בוא טכנאי צריכה להיות עד שעה 20:00 ביום הקודם לביקור ובמקרה זה הודיעו לי ביום הביקור לאחר שכבר המתנתי שעה.
4. בסוף הוא כאמור בא אבל באיחור של עשר דקות וזאת בנוסף לעוגמת הנפש שנגרמה לי כיוון שלא ידעתי אם טכנאי יבוא אם לאו והנציגה שהודיעה לי לא חזרה אלי.
הקלד את תגובתך
חברת הרהיטים לא מספקת את המוצר
פיצוי על עגמת נפש הוא עניין לשיקול דעת של בית המשפט ואני לא נכנסת בפורום הזה לשיקולים אלה. כל נזק אחר שנגרם לך וברצונך לתבוע אותו הוא עניין שיש להוכיח.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
בעיה בחשבון הסלולר
בדואר רשום ובו דרישה להשבת כספך בטרם הגשת תביעה.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.
לפי החוק הם לא אומורים לפצות אותי על הטעות הזאת ? אם כן במה הם צריכים לפצות??
פניתי בדואר רשום עם דרישה להחזר כספי והם פשוט לא מגיבים.
בשיחת טלפון הם אמרו לי לתבוע אותם.
בנוסף - לא ענית לגבי פיצוי.
לעניין הפיצוי - אני לא מעריכה כאן בפורום גובה פיצוי בתביעות. מדובר בשקלול של כמה פרמטרים. ישנם עניינים (וזה לא המקרה הנדון) שגובה הפיצוי מוגדר בחוק וגם במקרים כאלה, בהמ"ש קובע גובה פיצוי לפי שיקול דעתו בהתאם למקרה. מקל וחומר במקרים כאלה.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
ספק האינטרנט מסרב לנתק אותי.
הקלד את תגובתך
טעות של חברת הגז.
אך לפני כן, תוציאי מכתב חריף בדואר רשום ובו תפרטי את השתלשלות העניינים (אני תמיד מציעה לעשות כן דרך עו"ד כי זו עדיין הדרך הטובה ביותר והיעילה ביותר). במכתב תדרשי גם החזר על הכספים ששילמת עבור צריכת הגז שאינה שלך.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.
חברת הגז היום טוענת כי היא מחזירה לי את הכסף שהם חייבים האם אוכל לתבוע מהם ריבית והצמדה?
קחי בחשבון שהם יסרבו ואז תצטרכי לשקול את המשך צעדייך בנושא.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
חיוב יתר בכרטיס אשראי
שבגינה ניטל הכרטיס, אלא בנסיבות מסוימות, כגון, חיוב קבוע מידי זמן קבוע ואישור של הלקוח לחיוב קבוע.
אם לא מדובר בנסיבות המאפשרות שימוש בכרטיס מבלי לקבל את אישורך, מדובר בחיוב לא חוקי ותדרוש לכל הפחות את השבת כספך בחזרה.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.
החזרתי לביגדיל סיראידויי באישור ונאמר לי שזיכו אותי , אך למעשה פניתי מספר פעמים ולא זוכתי, אי אפשר להשיג אותם אלא במייל ואכן עשיתי זאת מספר פעמים עד שהיתיאשתי ,מה ניתן לעשות יש לי את כל הסיכומים במיי
את צריכה לפנות במכתב רשום ולפרט את תלונתך ובקשתך. לא יעזור, תפני לתביעה קטנה להשבת כספך.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.
הספקת מוצר מקולקל
מכתב מעו"ד שמפרט את הטרטור ודורש החלפת המדיח או החזרת הכסף ורצוי גם פיצוי בצד זה. לא ילך, תפני לתביעה. אל תמשיכי לבזבז זמן בשירות כה מחפיר.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
ביטול מנוי לקנטרי
ותסבירי להם שהעובדה שחידשת מנוי יוצרת עסקה חדשה, ומותר לך להתחרט בזמן שבו התחרטת. אז שיתכבדו ויבטלו את המנוי.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
תביעות קטנות - איקיאה
הקלד את תגובתך
אם הם מציעים להחזיר לך את מלוא הסכום כולל פירוק והרכבה, לכי על זה.
מה שיקרה אם לא תלכי על זה, זה שהם יטענו ככה בפני בהמ"ש ורוב הסיכויים שתרגיזי מאוד את השופט/ת על שבזבזת זמן שיפוטי כשניתן לסיימו בפשרה יפה.
כל הכבוד :),
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
