סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,402)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

14/01/2020 07:24 חגי פסיקה בתביעות קטנות פסיקה בתביעות קטנות
נתבעתי על ידי לקוח בתביעות קטנות על התקנה לקויה
הלקוח סרב לפשרה בפגישת גישור -בה הצעתי לתקן את הליקוי במיידית
דרישת הלקוח היה ביטול עסקה במלואה ולכן הפגישה נכשלה
השופט קבל חלקית את התביעה ונקבע סכום לפיצוי
לאחר שהעברתי את הסכום ללקוח
פנה הלקוח אלי שנגיע לתקן את הליקוי - אמרתי לו שברגע שפנה לבית משפט כיבדתי את ההחלטה של בית המשפט
איני חייב לתקן את הליקוי ושיפנה לבעל מקצוע אחר וישלם לו בסכום שהעברתי לו למטרה זו..
הלקוח מאיים בתביעה נוספת וטוען שהסכום שנפסק הוא רק עבור עוגמת נפש..
מה עליי לעשות ? הלקוח לא מפסיק להתקשר ולהטריד טלפונית ולבקר במקום העסק- דבר שעלול לפגוע בשמי הטוב

שלום,
יש צורך לעיין בפסק הדין ולבחון מה נקבע בו לעניין המשך מתן שירות לתובע.
במידת הצורך אפשר לפנות לבית המשפט בעניין זה ולבקש את הבהרתו.
על מנת להפסיק את ההטרדה אתה רשאי להגיד לתובע שיגיש תביעה (נוספת) ו\או להגיש תלונה במשטרה כנגד הטרדתו.

14/01/2020 08:43 חגי פסק דין

אין כלל התייחסות למתן שירות
רק פיצוי על טיב ההתקנה
ככשאל התובע את השופט לאחר שהקריא את פסק הדין מי יסיר את הליקוי השוםט ענה שאם הכסף שמקבל יבחר כל בעל מקצוע
ההערה נאמרה בעפ וכמובן לא רשומה בפסק דין

14/01/2020 08:44 חגי פסק דין

כיצד פונים לבה"ש להבהרה?
יש אפשרות כזו?

שלום,
פונים לבית המשפט בבקשת הבהרה לפסק דינו.

הקלד את תגובתך

12/01/2020 15:44 צליל ביטול עיסקה בהזמנה אישית ביטול עיסקה בהזמנה אישית
אם הזמנתי פיאה נוכרית לפי מידות הראש שלי ולפי צבעים מסוימים שביקשתי האם אני רשאית לבטל עיסקה כל עוד שהמוצר עדיין לא הגיע אליי? העיסקה בוצעה באשראי

שלום,
לא. מדובר פה בהזמנה מיוחדת ולא ניתן לבטל עסקה של הזמנה מיוחדת.

11/01/2020 18:24 שרון ״קורס עיצוב אופנה״ ״קורס עיצוב אופנה״
שלום, נרשמתי לקורס עיצוב אופנה במכללת פרופשנס, עקב חוזר גילוי נאות התברר שהקורס הוא קורס תפירה בסיסי, ולא כפי שנאמר על ידי מנהלת הקורס. כמו כן, עצרתי את לימודיי למטרת טיול עם הבטחה שאוכל להמשיך אותם בחודש פברואר, אך מתברר שאין קורס כזה ואיני יכולה להרשם לקורס שלאחר מכן כי אני בעדיפות אחרונה מבחינתם. הקורס שולם על ידי באופן מלא אך איני קיבלתי תמורה ומנהלת הקורס מתחמקת ממני מכל שאלה ובקשה ואינה מוכנה להחזר כספי חלקי. אשמח לקבלת התייעצות מה אוכל לעשות כדי להתחיל תהליך חולה תודה.

שלום,
קראתי את הדברים.
את מוזמנת ליצור עמי קשר טלפוני לצורך קבלת ייעוץ וסיוע משפטי בעניינך.

09/01/2020 10:36 גיא זמן סביר לטיפול בתקלה במסגרת האחריות זמן סביר לטיפול בתקלה במסגרת האחריות
שלום,

לפני שלוש שנים רכשתי חלון להתקנה בגג רעפים

כיום ישנה נזילה מהחלון ועדיין במסגרת האחריות (אחריות 8 שנים עבור החלון)

עדכנתי את החברה שמהם רכשתי את החלון והם אמרו להמתין בסבלנות

השאלה היא מהו הזמן הסביר לתיקון הבעיה?



תודה רבה

שלום,
החוק אינו קובע מהו זמן סביר.
ברור שאינך צריך לחכות את כל החורף לצורך תיקון.
זמן סביר זה שבועיים עד חודש.

07/01/2020 15:12 אלון שלוסברג מוצר משומש ומתוקן וללא אחריות יצרן שנארז ונמכר כחדש מוצר משומש ומתוקן וללא אחריות יצרן שנארז ונמכר כחדש
קניתי טלפון Xs חדש ב10/9/2019 אחרי חדשיים הפסיק לעבוד. מפאת עבודתי אני נמצא כל חודש באנגליה ומכיוון שאין בארץ מעבדה מוסמכת של חברת ״אפל״ לקחתי את הטלפון לחברה באנגליה שם נודע לי שהטלפון איננו חדש הוא הופעל לראשונה ב30/1/2019 כמו כן הוחלף בו מסך לא מקורי ולא על ידי מעבדה מוסמכת ולכן הטלפון אינו באחריות. החנות בה קניתי את הטלפון בסכום של 4200 שח מסרבת לקבל אחריות כל שהיא. יש לי אסמחתות מסוכנות אפל.

שלום,
קראתי את הדברים. איך אני יכול לעזור ? ו\או מהי שאלתך ?

06/01/2020 21:14 רחל לוי שרות שהובטח בכתב כמתנה ולא סופק שרות שהובטח בכתב כמתנה ולא סופק
בשנת 2019 בעת כניסתי לדירה יד 2 היו לי כל מיני תיקונים שהייתי צריכה במטבח.
פניתי לחברה שהתקינה לפני 10 שנים את המטבח.
ועשינו הזמנה: יש לי הזמנה עם רשימת התיקונים: פירוק כיור, תיקוני צבע....ובין הרשימה יש התקנת דלת למדיח וליד כתוב מתנה!
שילמתי ממיטב כספי 8000 שח עבור כל התיקונים אולם את הדלת מדיח שהובטיה לי לא קיבלתי.
האם מבחינת החוק אותה חברה מחוייבת לספק לי דלת למדיח? אני פשוט רודפת אחריהם כבר שנה ועכשיו הם דורשים עבור התקנת דלת 2000 שח

שלום,
בהתאם למתואר על החברה לספק לך את הדלת למדיח מכוח הסכם.

06/01/2020 22:10 דויד הגשת תצהיר הגשת תצהיר
בדיון בנוגע להתנגדות לביצוע שטר, בו שני הצדדים לא מיוצגים,
ניתנה החלטה ע"י הרשם לקבלת ההתנגדות והתיק יידון בסדר דין מהיר, בנוסף:
"המשיבה תגיש תצהיר והשלמת מסמכים מטעמה, בהתאם להוראות תקנה 214ב1 לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984"
הגשתי טענות מהצד שלי אך הרשם ענה כי התצהיר אינו ערוך כדין.
בתקנה כתוב על תצהיר שערוך לפי טופס 17א אך בו לא ראיתי מקום לטענות ונספחים וגם מחייב חתימת עורך דין (אני לא מיוצג)
מה זה אומר? איך עלי לרשום לו את טענותי?

שלום,
תצהיר ערוך כדין הוא מסמך החתום על ידי עורך דין ולכן בכל מקרה יהיה עליך להיעזר בשירותי עורך דין גם אם אינך מיוצג.

06/01/2020 13:49 שירלי שמאלני האם לשון הרע? שמאלני האם לשון הרע?
שלום, דיברתי עם שירות לקוחות של חברה שהייתה צריכה לספק לי מוצר. המוצר לא סופק בזמן וזו אכן עילה לתביעה. כשדיברתי עם שירות הלקוחות, ואמרתי לו שדיברו איתי ותיאמו איתי זמן, הוא ענה לי "אז לכאורה קבעו איתך". לי זה ממש מרגיש כמו "את שקרנית". האם יש מקום להרחיב את התביעה שלי? הניסוח הזה לא מקובל... תודה רבה.

שלום,
אני מבין שאת מלינה על שירות לקוחות גרוע בנוסף לכך שלא סיפקו לך את המוצר.
מה זה קשור לכותרת - שמאלני האם לשון הרע ?
את רשאית לתבוע בגין התנהגות לא הולמת ללקוח.

06/01/2020 09:39 זאב אי החזרת מוצר מתיקון בזמן שנקבע אי החזרת מוצר מתיקון בזמן שנקבע
קניתי שואב אבק, לאחר כשבוע גיליתי שיש תקלה שהמוט נתקע וקשה מאוד לחלוץ אותו מהשואב עצמו, שמתי אותו בתיקון בחנות והם שלחו ליבואן, אמרו לי עד 14 ימי עסקים מאז עברו כ20 ימי עסקים, השואב לא חזר ואני לא מקבל תשובות לא מהחנות ולא מהיבואן. האם אפשר לתבוע אותם?

שלום,
כן בהחלט. אתה רשאי לכך.

02/01/2020 09:01 דינה שולחן בהזמנה אישית פגום שולחן בהזמנה אישית פגום
הזמנתי בחנות רהטים שולחן שנפתח בהזמנה אישית לפי מידות שלי אחרי שקבלתי שולחן התברר כשפותחים אותו הוא מתנדנד החנות לא מוכן לתקן מה לעשות?

שלום,
עליך לפנות לחנות להודיע להם על הפגם ולבקש לתקן / להחליף את השולחן.

באם החנות אינה מוכנה לתקן את המוצר הפגום, עליך לקבל חוות דעת מאיש מקצוע ולהגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות לצורך תיקון / החלפה או ביטול עסקה.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות למשרדי.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.