החזרת מזרן
שלום,
נטל ההוכחה בעניין זה מוטל עליך.
יש מה לעשות אך אתה הוא זה שצריך להוכיח את טענותיך - קרי : להוכיח כי קושי המזרון עליו התנסתה שונה מהמזרון שקיבלת.
גם בעניין "פרסום שגוי" עליך להוכיח את טענותיך.
מישהו אחר לקח לי את המוצר
שלום,
עליך לפנות בעניין זה לחברה במידת הצורך ובאם יש לך ראיות להוכחת הטענות להגיש תביעה קטנה.
יש הוכחה שהם הביאו למישהו אחר ללא הסכמתי או באישור שלי וגם ללא שמי. אם מי אני פותר את הבעיה הזאת זה פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה
עליך לפתור את העניין מול החברה ממנה הזמנת.
איחור בהתקנת מטבח
שלום,
אתה זכאי לפיצוי כספי בגין כל האמור.
מציע לך לקחת את הפיצוי המוצע.
אי קבלת מוצר בזמן שרכשתי באינטרנט
שלום,
אי עמידה בתנאי ההסכם (גם לעניין זמנים) הינו הפרת הסכם.
תארי לך מה היה קורה אלו את היית מאחרת בתשלום.
הסכום הוא סכום פיצוי בשל הפרת הסכם + הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
היי חיים,
תודה על המענה המהיר :)
מהו הסכום הפיצוי בשל הפרת הסכם? זה משהו קבוע או משתנה בהתאם לסכום ההזמנה?
שלום,
אין סכומים הקבועים בחוק. זה עניין של הערכה.
אם מדובר בסכום של 370 שקלים, כמה הערכה שלך סכום פיצוי בשל הפרת הסכם צריך להיות?
100 ש"ח.
חברה שלא מוכנה להחזיר כסף
שלום,
בהתאם למתואר לא ניתן לבטל עסקה ולקבל את כספך בחזרה כאשר השתמשת במזון.
ראי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
טכנאי לא הגיע במועד שנקבע
שלום,
כן בהחלט.
אתה רשאי להגיש תביעה כנגד החברה.
תודה, אך מה המשמעות של הגשת תביעה שכזו? אני מניח שיש עלויות נוספות (מעבר לפיצוי הקבוע בחוק). האם אקבל על כך החזר במידה ויהיה פסק לטובתי? האם יש כאן כדאיות כלכלית בהגשת תביעה שכזו?
שלום,
לא אני קובע פסקי דין אלא בית המשפט. באם בית המשפט ימצא שאכן היו לך עלויות נוספות (נזקים), תהא רשאי לקבל פיצוי גם על הנזקים הנוספים.
בכל מקרה אתה רשאי לתבוע בין היתר בשל העבודה החברה הפרה חוק.
כדאות כלכלית אינה שאלה משפטית.
קבלן שלא סיים את הבנייה
שלום,
אני מציע לך להיפגש עם עו"ד שזה תחום עיסוקו ולקבל חוות דעת מאיש מקצוע.
הגעת לפורום של תביעות קטנות ודיני צרכנות. זהו לא הפורום המתאים לעניינך.
הטעייה במכירת הצטרפות מועדון לקוחות
שלום,
יש מספר דרכים לפעול שכולן משפטיות.
אתה רשאי להגיש תביעה כנגד החברה בגין הטעייה ובתנאי שיש לך את כל הראיות להוכחת טענותיך.
ביטול עיסקה
שלום,
בהתאם למתואר אין לך זכות לביטול העסקה והשבת כספך (בהתאם לחוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)).
יתכן ויש עילות ביטול אחרות בעניינך אותם צריך לבחון.
אשמח לדעת מדוע אין לי זכות לביטול העיסקה והשבת כספי הרי לא בוצעה שום המנה ולא התקבלה שום ספה
שלום,
בגדול אומר - כיוון בהתאם למתואר - מי שהפר את ההסכם בין הצדדים זו את ועל כן לחברה יש זכות לתבוע אותך.
כמובן שאני מבסס את תשובתי אך ורק בהתאם למידע שנמסר כאן על ידך. יתכן שלאחר שאבחן את המקרה לעומקו ואעיין במסמכים ובראיות שיש ברשותך להוכחת הטענות, אגיע למסקנות אחרות.
באם את מעוניינת בתשובה מפורטת (ואף בחוות דעת משפטית בעניינך), את מוזמנת לפנות למשרדי ואשמח להסביר לך ארוכות. השירותים המשפטיים הם התשלום.
מוצר פגום שהזיק
שלום,
בהתאם למתואר אתה רשאי לתבוע בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
עליך לתבוע את החברה המייצרת/משווקת.
כן המקום הנכון הוא להגיש את התביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
