שינוי תפקיד
שינוי מעמד הוא בהחלט הרעת תנאים ועל כן אם החזירו אותך להיות נציגה אז זה לא חוקי.
גם ירידה בשעות היא הרעת תנאים ומאפשרת לך להתפטר בדין מפוטר.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה. 0506060611
פיצויי פיטורין
אם את מדברת על פיצויי פיטורים אז כן.
אם את מדברת על השלמה לקרן הפנסיה, זה תלוי אם הגעת עם קרן קיימת או לא.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה. 0506060611
צו הרחבה מ-01/04/18 לקיצור שעות העבודה השבועיות ל-42
יש התיישנות של 7 שנים אולם אם את עדיין בתקופת ההתיישנות תוכלי לתבוע.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה. 0506060611
בעיות עם מעסיק
1. בעקרון לומר לו שאו שהוא מחזיר אותך לאותה משרה או שהוא מפטר אותך.
2. בכל מקרה על הרעת תנאים את רשאית להתפטר בדין מפוטר ולקבל את כל התנאים שלך.
3. בעקרון זה אותו דבר מבחינתך למעט מרכיב ההודעה המוקדמת.
אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת להתייעץ.
שבוע עבודה נחשב מראשון עד שבת.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה. 0506060611
פיטור עובדת בהריון
בעקרון המעסיק חייב לשלם על כל התקופה שבה את יושבת בבית וממתינה.
אם את לא מסכימה לפיטורים הייתי ממליץ לך לפנות ליעוץ משפטי כיצד למנוע את הפיטורים.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה. 0506060611
שאלה לגבי שעות מקסימום של שבוע עבודה
שבוע עבודה נחשב מראשון עד שבת.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה. 0506060611
החזר מס עבור סכום שנוכה ממענק פרישה
2
מעסיק לא אמין
בעיקרון כל מה שאתה מתאר הוא זכויות שהמעסיק לא משלם לך, ועל כן, אתה יכול להתפטר בדין מפוטר, אחרי שתתן לו התראה שאתה הולך לעשות את זה.
בכל מקרה אני ממליץ לפנות ליעוץ אישי, כיצד כן לקבל את הזכויות שלא שולמו לך עד כה.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה. 0506060611
התייעצות-הגשת בקשה לחדלות פרעון ושיקום כלכלי
2
פיטורים בעקבות בקשה של צמצום משרה
בעקרון המעסיק לא יכול לסרב לתת לך מכתב פיטורים אלא אם הוא חושב שאת זאת שהתפטרת, וכך גם לגבי ההודעה המוקדמת.
אחז אגם, עו"ד
מנהל פורום דיני עבודה. 0506060611
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
