סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,402)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

27/08/2013 18:37 עמית לאופר שירות למדיח כלים של סימנס - מה ניתן לעשות שירות למדיח כלים של סימנס - מה ניתן לעשות

הזמנתי שירות למדיח סימנס מדגם יוקרתי שרכשתי לפני 3 שנים
בעלות של 5,300 ש"ח, היגיע טכנאי, קבע שצריך להחליף כרטיס
אלקטרוני שעלותו 800 ש"ח ועלות ביקור הטכנאי בסך 250 ש"ח
לא מקוזזת מהעלות אלא בתוספת כלומר החלפת כרטיס במדיח
עולה כחמישית מעלות המדיח כולו - אין גבול לחוצפה!

ואני שואל כיצד כרטיס אלקטרוני במוצר גרמני יוקרתי שכידוע
אינו חלק מיכני שיש לו שחיקה פיזית הולך אחרי 3 שנים
ועלותו כה גבוהה.

מעבר לכך אציין כשהרכיבו לי את המדיח שכנעו אותי להוסיף
בתשלום של כמה מאות ש"ח מגן מתח מיוחד שיגן על המדיח
כנגד נחשולי מתח.

אני חושב שאני אכתוב לסימנס גרמניה ואספר להם איךמתייחסים
כאן בישראל ללקוח כשבוי פראייר שאמור לבלוע כל מה שיאכיל
אותו, פשוט גזל!!!

הבטיחו לי לפני כמה שעות שמנהל השירות יחזור אלי ועד עכשיו
אף אחד לא פנה אלי, ממש שירות למופת...

לאחר כמה שעות התקשרה נציגה מטעם החברה ואמרה שמנהל
השירות הסכים להוריד 20% ממחיר הכרטיס אבל שהחיוב עבור
ביקור הטכנאי בסך 250 ש"ח נשאר על כנו.

כשהתעקשתי ואמרתי שמניסיוני עם חברות שירות, ברגע שמחליפים
חלפים (במיוחד כאלו יקרים) עלות ביקור הטכנאי מתקזזת מהתשלום,
היא הבטיחה לברר ולחזור אלי.

חלפו עוד כמספר שעות והנציגה התקשרה בשנית לבשר לי
חגיגית שהמנהל שלה דיבר עם מנהל השירות והם מסכימים
להפחית עוד 40 ש"ח מהחשבון....

ממש לעג לרש, כאילו הם עושים לי טובה... נו מה, אחרי ככלות
הכל אני לקוח שבוי, איזה ברירות יש לי? או לשלם להם מה שהם
דורשים או לזרוק אחרי שלוש שנים מדיח יוקרתי שעולה בערך
כפול ממדיח ממוצע ולקנות מדיח אחר.

כשהסברתי לנציגה שזה לא מקובל עלי ושאני מתעקש שיקזזו
את עלות ביקור הטכנאי מהחשבון היא שינתה את הטון למשהו
מאוד לא אדיב ומתנשא ונתנה לי להבין שזה מה יש.

כאמרתי לנציגה שהיא לא מתירה לי כל ברירה אלא לפנות לסימנס
העולמית בגרמניה ולהמשיך לפרסם באינטרנט
ובפייסבוק את חויית השירות "הנפלאה" לה אני זוכה, היא
התחילה להתעצבן ולומר שאני מאיים עליהם וכי השיחה
מוקלטת ומתועדת.

הסברתי לה שאני לא מאיים עליהם אלא שפשוט הם אינם מתירים
לי כל ברירה אחרת...

בינתיים אישתי ואני מדיחים כלים ידנית כמו פעם בימים הטובים
ממש נוסטלגיה.... אני גם יכול להעיד שהכלים יוצאים יותר נקיים
מאשר מהמדיח היוקרתי של סימנס.

אני כעת מנסח מכתב חריף לסימנס בגרמניה, אחזור לעדכן
אותכם לכשאקבל תשובה.

27/08/2013 17:32 זהבה אי ביטול עיסקה אי ביטול עיסקה
שלום
שמי זהבה דוד קניתי ב25/08/13 אייפד + אייפון 4 הנציג מכירה פתח את המכשירים להראות לי אני היום ניגשתי לסניף של סלקום
על מנת לבטל את הכיסקה אך הם סירבו בתוקף לבטל גם לאחר שדיברתי שם עים מנהלת למרות שעברו רק 2 ימים מהקניה עצמה היום ה 27/08/13
במרכז שירות של סלקום הפנו אותי למרכז שירות של דינמיקה סלולר וגם שם לא רצה לבטל את העסקה שהגעתי הביתה היתקשרתי לסלקום שעה המתנתי על הקו
ניתקו לי כמה פעמים את השיחה ענה לי שם נציג בשם דביר מצוות 8 ביקשתי ממנו מנהל הנציג שם אותי הרבה פעמים על השתק ןאחר 50 ד' של שיחה לא ענה אלא הלך הביתה
וכן היתקשרתי מטלפון נוסף לאחר 10 ד' המתנה ענתה לי עוד נציגה הסברתי לה מה היה וכן את השיחה שלי עים דביר הנציגה שמה אותי על המתנה וניתקה את השיחה ולא חזרה האים זה חוקי מה שסלקום עושים

27/08/2013 14:10 דורון פוקסמן חיוב סלולרי של חברת פלאפון חיוב סלולרי של חברת פלאפון
שלום יש לי בעיה מול חברת פלאפון שרוצה לחייב אותי על 43 ימי גלישה כ900 ש"ח
אני בתוכנית איתם כבר שלוש שנים למיטב זכרוני ביקשתי שיחסמו לי גלישה באינטרנט וכך היה עד לפני 43 יום ,
החלפתי את המכשיר שהתקלקל ובמכשיר החדש נפתח האינטרנט חשבתי היות ואני משלם מחיר גבוהה120 שח בממוצע,זה חלק מהחבילה -כנראה שלא ,אני מציין שבמכשירים הישינים הייתי חסום לגלישה למרות שהם מתאומים לגלישה.
הבעיה שלי שהם מחיבים אותי על חוזה מ2010 שהיום הוא לא הגיוני בעליל-43 יום ב900 ש"ח האם יש לי סיכוי בתביעות קטנות?? תודה רבה דורון

26/08/2013 06:46 יעקב יעקב חוק המקרקעין סעיף 51 ודיני נזיקין רשלנות באחזקת מיצר חוק המקרקעין סעיף 51 ודיני נזיקין רשלנות באחזקת מיצר
לשכן שלי צמחיה פראית שגולשת לחצר שלי ומטפסת על גג המקלט שלי. הצמחיה הפראית גורמתלכלוך מתמיד אצלי ברמה שצריך לנקות את החצר יום יום. כמוכן הצמחיה הפראית מעל המקלט שלי דורשת גיזום מתמיד תוך שימוש בסולם וטיפוס על הגג. השכן מתעקש שלא לטפל בצמחיה שלו ומתעלם ממכתבים רשומים ששלחתי לו בנדון. הוא מסרב לקבל את המכתבים הרשומים. האם אני יכול לפעול לפי סעיף 51 לחוק המקרקעין להביא גנן ולחייב את השכן ? 2) האם זו רשלנות מצידו לפי דיני נזקים ?? בתודה על הנחייתכם
יעקב יעקב

25/08/2013 08:47 אייל רוזנברג היקף ואופי גילוי מסמכים בתביעה קטנה - האם יכול לכלול עריכת סטטיסטיקה מספרית? היקף ואופי גילוי מסמכים בתביעה קטנה - האם יכול לכלול עריכת סטטיסטיקה מספרית?
אני תובע בתביעה קטנה ספק שירותי אינטרנט לגבי נוהג מקפח כלשהוא, שמבוסס על הכשלת הצרכן בחוסר ידיעה או תשומת לב. בכתב ההגנה, הנתבע מפנה לפס"ד בעניין דומה, בו לא מצא השופט כי הוכח שמדובר בנוהג רווח, ונותר ספק שמא מדובר במקרה בודד.

ובכן, אני רוצה לנסות לבסס את הטענה כי זהו נוהג רווח. אך לשם כך דרושה לי סטטיסטיקה של לקוחות במצבים שונים בחברה - בתוכניות 'הטבה' מסוימות.

האם נתונים כאלו נופלים בגדר 'גילוי מסמכים'? והאם ניתן לבקש אותם בצורת בקשת צו לגילוי מסמכים, או בקשה אחרת?

23/08/2013 11:04 ענת האם יש אפשרות של החזרת מוצר תוך 14 יום - האם יש אפשרות של החזרת מוצר תוך 14 יום -
האם יש אפשרות של החזרת מוצר תוך 14 יום - במקרה של אייפון מחודש? לא נפתח מאריזה חדשה..


23/08/2013 02:48 אא קניתי פלאפון( 2000 שח) בחנות. האם יש קניתי פלאפון( 2000 שח) בחנות. האם יש
אפשרות החזרה תוך 14 יום?
המוכר טוען שהטלפון לא באריזה והשתמשתי בו כבר.....
??????

22/08/2013 10:02 נגה על מי חבה חובת הוכחה של אי תשלום /תשלום חוב (פקדון) מלפני 3 וחצי שנים על מי חבה חובת הוכחה של אי תשלום /תשלום חוב (פקדון) מלפני 3 וחצי שנים
לפני 3 וחצי שנים התחברנו כבניין לחברת גז . מכיוון שלא היינו מחוברים לחברה אחרת ,החברה דרשה דמי התחברות בסך 600 ש"ח ודמי פקדון עבור מונה בסך 200 ש"ח. הכל שולם במעמד הגעת הטכנאי .כעת הם דורשים השנית את הפקדון בסך 200 ש"ח .לטענתם זה לא שולם .
על מי חלה חובת ההוכחה ?

21/08/2013 11:10 אירינה רכישת כרטיסים מאל על רכישת כרטיסים מאל על
שלום, ב 15.8 רכשנו 3 כרטיסי טיסה לרומא (עבורי, עבור בעלי ובני) באתר של אל על. בידינו היו 2 שוברי הנחה לטיסה זאת שקיבלנו מאל על (מחלקת קשרי לקוחות) מטיסתינו האחרונה עימם. כאשר התקשרתי לאל על כדי לממש את השוברים הסתבר שאפשר לממש אותם רק בסניף אל על בתל אביב (לנסוע פיזית לשם). מכיוון שאני גרה בחיפה ומכיוון שאף אחד לא יידע אותנו על כך החברה (מחלקת מכירה ישירה) הסכימה לבוא לקראתינו: הם ביטלו את הרכישה שביצענו באתר, פתחו הזמנה חדשה, אמרו לנו לשלוח את השוברים בדואר רשום ולבצע את התשלום עם הגעתם של השוברים לנתבג. השוברים הגיעו לנתבג ביום שני וכאשר התקשרתי כדי לבצע את התשלום הוסבר לי שהדואר הפנימי עובד רק בימי ראשון ושני ואני כעת צריכה לחכות עד ליום ראשון/שני הבא כדי לבצע את התשלום (25.8).
כל ההתנהלות הזאת היא מאוד מתישה ונמשכת זמן רב. האם זה חוקי להחזיק לקוח בעמדת המתנה במשך 10 ימים לפחות?
תודה, אירינה

21/08/2013 07:01 יוסי ביטול עסקה ביטול עסקה
קניתי iphon4s בחנות פרטית, בחנות אמרו שהמכשיר חדש. עם פתיחת האריזה ראיתי סריטה, הם החליפו פנל על המקום.
בבית ראיתי שהמכשיר מתחמם יתר כל המידה, ניתקע, מקשי ה"טש" רגישים מדי ונלחצים כל הזמן. חזרתי לחנות , הם החליפו סוללה ועשו "עדכון גרסה".

עבר רק שבוע מהקניה והבעיות ממשיכות (חוץ מההתחממות), חזרתי לחנות וביקשתי להחזיר את המכשיר ולבטל את העסקה, הם מסרבים.
מה אומר החוק במקרה כזה ?
תודה
יוסי

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.