אך אני מוצא את מי לתבוע - חברת תעופה מחו"ל
שלום,
ניתן למצוא מידע (כזה או אחר) באמצעות חיפוש באינטרנט. אם מצאת מי הנציג של החברה בארץ, אני בטוח שתוכל למצוא את פרטי החברה בחו"ל.
כמו כן, אתה רשאי לפנות לנציגות בארץ ולבקש מהם את המידע הרלוונטי. הם חייבים לספק לך את המידע.
לבסוף תרים טלפון או תשלח מייל לחברה בחו"ל ותבקש ממנה את פרטיה. היא חייבת למסור לך את המידע.
פיצוי בגין סחבת בהחזרת כסף
שלום,
אם תישאל דעתי, בית המשפט לא יתן פיצוי בעניין שכזה.
בכל מקרה יהיה עליך להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות ולהוכיח עילה לתביעה, נזקים ועוגמת נפש לצורך קבלת פיצוי כספי בעניינך.
שלום,
כי בתי המשפט לא נוטים לתת פיצוי כספי על עוגמת נפש בלבד.
ביטול עסקת נופש
שלום,
את רשאית להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות לצורך השבת כספך.
תביעה בגין הטעייה
שלום,
כן. בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה.
אני מציע לך לתבוע רק אם יש לך את הראיות להוכחת טענותיך.
ביטול דיונים בגין ייצוג לא חוקי .
שלום,
עליך לפנות לבית המשפט במיידי בעניין זה, להסב את תשומת ליבו לעובדה שהוטעה והיה ייצוג משפטי שלא כדין ולבקש את החלטתו בעניין.
בבקשה אתה יכול לבקש את 2 האפשרויות שהצעת (לחילופין).
ערעור על פס"ד תביעות קטנות
שלום,
לא. יש כללים לסמכות מקומית ועל בית משפט להעביר תיק שהיגע אליו ואין לו סמכות מקומית.
ח.פ. לא נכון
שלום,
אין צורך להגיש תביעה מחדש אלא להסדיר את העניין מול בית המשפט וההוצאה לפועל, אלא אם כן בית המשפט קובע אחרת בעניין זה (כאשר ברור ששלחת כתב תביעה לכתובת לא נכונה ועל כן הנתבעת לא הגיבה).
אז מה לעשות ? יש לפנות לבית המשפט שנתן את פסק הדין כדי לבקש תיקון של פרטי הנתבעת בכתב התביעה ולהמתין להחלטת בית המשפט. לאחר מכן לגשת עם פסק הדין המתוקן להוצאה לפועל.
תודה על תשובתך. ברצוני לציין שלא הכתובת לא נכונה אלא ששם החברה שרשמתי בתביעה לא מדויק וכן מספר ח.פ. של החברה לא נכון. החברה לא הגישה כתב הגנה כנראה משום שידעה שהתביעה לא מופנית אליה אלא לח.פ. אחר והיא פטורה ממנה. וכך קיבלתי פסק דין ללא נוכחות הצדדים והגשתי להוצל"פ. בהוצל"פ לא הצליחו לעושת כלום ואז הם אמרו לי שהח.פ. לא נכון וזה כשהגיעו למקום לברר.
האם אני צריכה לבקש מבית המשפט להגיש מחדש את התביעה עם הפרטים הנכונים?
ד"א המסעדה עברה לכתובת אחרת בינתיים אז זה לא נראה לי שיכול להוות בעיה. נכון?
בתודה מראש על תשובתך המקצועית
שלום,
בהתאם למתואר שלמעשה שום דבר מהפרטים לא נכון, את צריכה להגיש כתב תביעה חדש.
אני מציע לך להיעזר בעו"ד כדי לא לטעות שוב.
המתנה ארוכה חשירות לקוחות
שלום,
אנא עייני בחוק - תקנות הגנת הצרכן (מתן שירות טלפוני), התשע"ב–2012
האם כדאי לתבוע
שלום,
יש צורך לבחון את ההסכם עליו חתמתם או את הדברים עליהם הסכמתם מול המטפל.
באם אין ביניכם הסכם, אתם רשאים לבטל את העסקה ולקבל את כפכם באופן יחסי.
כספכם
לא חתמנו על הסכם. הכל היה בעל פה. המטפל הסביר שאם ניקח 10 טיפולים נדלם פחות מאשר נשלם על כל טיפול בנפרד
שלום,
אז ניתן לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי יחסי.
האם ייצוג נתבעת מבטל גם את מתן עדותה
שלום,
1. לא. ייצוג לא מבטל עדות. כמו כן העובדה שאתה מייצג אותה לא אומר שהיא לא צריכה להגיע לבית המשפט ולהעיד בפני בית המשפט.
2. לא ניתן שלא להגיע לבית המשפט כאשר היא צד לדיון (גם אם היא מיוצגת). במידה ולא תגיע, בית המשפט יתן פסק דין לצד השני.
אנחנו בטוחים 100% בצדקתנו, אך התובע פגע בה באופן מילולי קשה, והיא חוששת מלהמצא איתו באותו אולם. היא עוד בתהליכי התאוששות מהמקרה והיא לא רוצה כעת לחזור אחורה בתהליך...
שלום,
יש לפעול בדרכים אחרות על מנת להגן על הנפגעת (זה לא פעם ראשונה שדבר כזה קורה בבתי המשפט).
בשלב זה עליכם לפנות לשופט ולבקש החלטתו בעניין.
אילו דברים חשובים ונחוצים כדאי להעלות? האם אתה מכיר מקרים באמת השופט כיבד את הבקשה הזו? ואם כן, מה קורה בהמשך?
שלום,
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך קבלת ייעוץ וסיוע משפטי בעניינך.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
