סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,402)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

23/11/2020 10:26 קסניה החזרת רהיט בהזמנה אישית החזרת רהיט בהזמנה אישית
האם יש אפשרות לבטח עסקה של רהיט הזמנה אישית?
ביצעתי את העסקה בטלפון מול נגר שעושה רהיטים בהזמנה אישית. שילמתי מקדמה והובלה. הרהיט הגיע עם מספר פגמים. הנגר לא רוצה לבטל עסקה אלא רק לתקן. חשוב לציין שהרהיט יקר מעץ מלא. האם יש אזו אפשרות לבטל את העסקה? הצעתי להסיע לו את הרהיט או שיתקן ויפחית במחיר והוא לא מוכן.
תודה על המענה

שלום,
בקשר לביטוח עסקה - עליך לפנות לחברת ביטוח ולבדוק מולם.
בעניינך - במקרה זה עליך לתת לנגר הזדמנות לתקן את הריהוט (על חשבונו).
רק אם תינתן לו הזדמנות והוא לא יתקן - רק אז יש לך עילה לביטול העסקה.

22/11/2020 16:49 ג עלילה עלילה
היי.
לפני יותר מחצי שנה היה לנו איזה ריב בעקבות זה ששכנינו היו חוסמים לנו את המעבר כל הזמן בגלל שהם עשו במקום ח נייה גן ילדים ומה שקורה שזה כבר הגיע למצב הם לא הפסיקו ואיזה יום הגיע לריב והם פנו למשטרה בדברים לא נכונים כלל וגם תביעה אזרחית ובסוף המשטרה מצאה אותנו אשמים והפרקליטות רצתה שנגיע להסכם כדי שזה לא יהיה פלילי ומה קורה לא רצינו להכנס למשפטים וגם אניאנחנו בקבוצת סיכון ובקושי יוצאים מהבית וכו.. אז הסכמנו אבל היום אני רוצה לתבוע אותם (וגם את הפרקליטת)כי כל מה שהם רשמו לא היו נכון וזאת היתה עליללה לשמה.
אז רציתי לשאול לאיזה עורך דין עליי לפנות ואם זה כדאי לתבוע בתביעות קטנות

שלום,
חסר לי מידע רב על מנת שאוכל לענות על שאלתך.
אני מציע שמחר תפנה אליי טלפונית, נשוחח ואבין את סיפור המקרה בעניינך.

19/11/2020 10:37 שי קרסיקוב החזרת כיסא פגום אשר הגיע במשלוח החזרת כיסא פגום אשר הגיע במשלוח
שלום רב,

בתאריך ה-12/11 הזמנתי כיסא מחשב מחברת אופיס סטייל, הכיסא הגיע בתוך אריזה (לא מורכב) במשלוח עם דואר שליחים היום (19/11) בשעה 10:14.
אחרי שפתחתי את האריזה גיליתי שכל מנגנון הכיסא פגום (חלודה ותקלות נוספות), יצרתי קשר עם החברה בטלפון, נאמר לי לצלם את התקלות ולשלוח למספר של שירות הלקוחות.

אחרי שעשיתי זאת הנציג התנצל ואמר שהוא ידאג למשלוח של כיסא חלופי ולאיסוף של הכיסא הפגום. אני לא מעוניין בהחלפה, אלא רוצה לקבל זיכוי מלא על העסקה ושהחברה תדאג לאסוף את הכיסא.
לטענת הנציג עפ"י התקנון במקרה כזה עליי להחזיר את הכיסא בעצמי ורק אז אקבל את הזכיוי.

חשוב לציין כי בתקנון באתר החברה אין שום איזכור של מקרה של קבלת כיסא פגום ואופן החזרתו לחברה.

האם החברה מחויבת לאסוף את המוצר בעצמה ולזכות אותי לפי בקשתי?

תודה מראש.

שלום,
עליך לשלוח את הכיסא בחזרה לחברה על חשבונה.
הסיבה שאתה מבטל את העסקה כיוון שהגיע מוצר פגום. על החברה לקחת אחריות על מוצר פגום שמכרה.

19/11/2020 06:44 גפן ביטול עסקת אימונים אישיים ביטול עסקת אימונים אישיים
לקוחה חתמה על הצהרת בריאות ותקנון שיודעת שם שאין החזר כספי רק תוך 14 יום. אחרי שניצלה יותר מחצי כרטיסייה ואחרי שלושה חודשים רוצה את הפרש כספה חזרה. רואה החשבון אמר לי שאם חתמה לא יכולה לדרוש. היא לא מקבלת את הטענה ודורשת כספה בכל זאת ומאיימת עליי בתביעה. אף פעם לא היתי במצב כזה אני עסק מאדדדד קטן שבקושי מרויח מה עליי לעשות עזרה בבקשה מצב מלחיץ

שלום,
הלקוחה רכשה כרטיסיה וחתמה על הסכם.
משכך ובהתאם לחוק הגנת הצרכן הלקוחה אינה יכולה לבטל את העסקה ולקבל את כספה בחזרה.

18/11/2020 16:04 ענת אורן טיפול קוסמטי טיפול קוסמטי
שלום.
רכשתי חבילה של 6 טיפולים בחברת Sun Clinic. ב 4050שח. שמציעה הרבה טיפולים מדהימים ובפועל הם אכזבה נוראים.
עד כה הלכתי רק ל 2 טיפולים וניכוותי מהם.
אמרתי להם שאני לא מעוניינת להמשיך. הטיפול גרוע והשירות המזלזל ללקוחות ממש לא מקובל עלי.
1. האם אוכל לדרוש ולקבל מהם את הסכום המלא ששילמתי?
או שרק את הסכום היחסי של 4 הטיפולים הנותרים?
מה צריך לעשות?
פשוט חברות כאלו שמיתיחסות בזילזול ללקוחות צריך לתבוע ולהעניש. אסור לתת קיום לחברות כאלו.
זה כל כך מרגיז.
מה אתם מיעצים?
תודה. ענת.

שלום,
תחילה יש לצורך לבדוק האם יש לך זכות משפטית לבטל את העסקה.
שנית, אני מציע להוציא לחברה מכתב התראה לצורך ביטול העסקה והשבה כספית יחסית (4 טיפולים). ככל שמכתב לא יעזור השלב הבא יהיה הגשת תביעה בעניינך.

18/11/2020 16:41 ש. ח צילום תעודת זהות צילום תעודת זהות
שלום רב. לאחרונה ובייחוד בתקופת הקורונה כל פעם שאני מבצע קנייה ב ksp בעת הגיעי לקחת את המוצר הם מצלמים את תעודת הזהות. רציתי לברר את חוקיות הנוהל וגם אם חוקי מה לגבי תקופת שמירת ההעתק ושמירת פרטיות

שלום,
לא החברה אינה יכולה לצלם ולשמור אצלה ת.ז.

18/11/2020 19:30 שר תביעה שכנגד תביעה שכנגד
שלום רב,
קראתי בכמה כתבות כי חברה שנתבעה בתביעות קטנות יכולה להגיש תביעה שכנגד בבית משפט לתביעות קטנות, וזאת למרות שחברה לא יכולה לתבוע בתביעות קטנות . האם זה נכון ? מה המקור החוקי ?
תבעו את החברה שבבעלותי ואני רוצה לתבוע שכנגד השאלה אם אני יכולה בתור החברה לתבוע שכנגד.
תודה רבה

שלום,
חברה בע"מ אינה יכול לתבוע בתביעות קטנות.
בתביעה שכנגד יש להגיש את התביעה בבית משפט שלום.

18/11/2020 15:42 עדן לתבוע לתבוע
התחלתי טיפולי לייזר בחברה כגולה הם עשו לי כיוויות שהותירו לי צלקות לא מוכנים לטפל לי בצלקות ותמורת כתב ויתור הם יתנו לי פיצוי של כמה איפולים בודדים בתנאי שאחתום על כתב ויתור שלא אתבע אותם מה לעשות ?

שלום,
עליך לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך.

18/11/2020 09:58 משה החזר כספי על טיסה מבוטלת החזר כספי על טיסה מבוטלת
בתאריך 26.1.2020 עוד לפני הקורונה, הזמנתי טיסה דרך אתר גאלא לניו יורק, מיד לאחמ"כ ראיתי שזה לא הכרטיס שרציתי ובקשתי מהם מיד לבטל את הכרטיס, הם הסכימו בתשלום של 60 $, הסכמתי והם התחייבו להחזיר את התשלום בהקדם, לאחמ"כ חזרו אלי שהיות והכרטיס אשראי ממנו בוצע ההזמנה הינה דירקט, הם מבקשים חשבון בנק וסימן מזהה שזה אכן שייך למזמין, בכדי להחזיר לו את הכסף בהעברה בנקאית, שלחנו להם, ועד היום לא קיבלנו מהם כל תשובה או החזר, אפילו לא התייחסות למיילים שאחנו שולח להם (הקו הטלפוני שלהם סגור מהקורונה)
מה ניתן לעשות בנידון?

שלום,
באם אינך מצליח להשיב את כספך, בשלב זה הייתי ממליץ לפנות לאיש מקצוע (עו"ד). ועו"ד יפנה לחברה בשמך באמצעות מכתב התראה מעו"ד.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך, אנא פנה למשרדי.

16/11/2020 23:09 אהרון ספאם מחברת לאומי קארד ומקס איט פיננסים ספאם מחברת לאומי קארד ומקס איט פיננסים
לפני כמה שנים חברת לאומי קארד שלחה לי ספאם לא חוקי, היה לי כרטיס אשראי שלה שבוטל.
היום יש לי כרטיס דביט דרך הבנק. הכרטיס שייך למקס איט פיננסים (אותה חברה) ואני מקבל גם מהם ספאם לא חוקי.
הח.פ של שתי החברות זהה כי זאת אותה חברה ששינתה את שמה.
האם אני תובע את מקס גם על הספאם של לאומי קארד ששלחה לפני כמה שנים?
האם העובדה שביקשתי מפורשות מלאומי קארד שלא תשלח לי ספאם חלה גם על מקס?

שלום,
באם מדובר על אותה חברה (אותו ח.פ.) אתה רשאי לתבוע בגין הפרת הוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (חוק הספאם).
במקרה המתואר יש לבחון היטב האם מדובר על הפרת החוק לפני שרצים לתבוע.

מה במקרה שתיארתי גורם לך להגיד שצריך לבחון?
במפורש ציינתי במסמכי ההצטרפות ללאומי קארד שאין לשלוח לי פרסומות ולא סימנתי את המשבצת שמאשרת פרסומות. שלחו לי פרסומות בכל זאת. התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי שיפסיקו, אמרו שיפסיקו. עכשיו אני מקבל פרסומות ממקס שאיתם לא היו בכלל מסמכים ולא מסרתי להם פרטי התקשרות איתי. הפרסומות שהם שולחים זה לביטוח רכב.
זה לא מקרה קלאסי של הפרת החוק?

שלום,
אתה מדבר על הצטרפות (עבר) ללאומי קארד. מה לגבי מקס ? האם בהרשמתך למקס לא אישרת פרסומות (האם בהרשמתך החדשה לחברה לא הסכמת לקבל פרסומות ?

לא נרשמתי לחברה החדשה מקס בכלל בשום צורה.
הזמנת הכרטיס היתה בטלפון דרך הבנק כי זה כרטיס דביט, משהו מאוד מינימלי, בקושי קיבלתי פרטים בסיסיים לגבי הכרטיס.
עניין הפרסומות לא הוזכר וגם אם היה לבטח שלא הייתי מסכים, ובכל מקרה השיחה היתה עם הבנק ולא עם מקס.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.