שלום,
היה על המוכר להשיב לך את כל כספך (שאחרת הוא מצא שיטה נהדרת וקלה לעשות כסף ודי לחכימא ברמיזא).
שלום,
כן.
ככל שלא תקבל את המוצר ניתן יהיה לבטל את העסקה באמצעות חברת האשראי בשל כשל תמורה.
שלום,
כיום אין הליך של סדר דין מקוצר.
שלום,
סעיף 31א(א)(7) לחוק הגנת הצרכן.
שלום,
את בהחלט צודקת מבחינת מה שקובע החוק.
ככל שיש לך ראיות להוכחת הטענות - את רשאית לתבוע בגין הפרת הוראות חוק הגנת הצרכן.
לידיעתך החוק העניין זה קובע פיצויים של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
שלום,
תחילה יש לפנות לחנות / חברה שמכרה לך המוצר על מנת שיחליפו לך את המחשב לחדש (ולא מחודש) כפי שקנית. ממליץ לעשות זאת באמצעות מכתב התראה לפני תביעה מעו"ד.
אם מכתב לא יסייע השלב הבא יהיה הגשת תביעה.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
שלום,
מותר לכתוב כל מה שאתה רוצה, כל עוד שהדברים יכתבו בשפה יפה ומכבדת, שאינה משתלחת בשופט.
שלום,
אם מכרו לך מוצר והמוצר שקיבלת אינו המוצר שהזמנת (לדוגמא הזמנת כסא בצבע שחור וקביל כסא לבן) אזי אתה רשאי לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה או לקבל את המוצר הנכון שהזמנת.
ככל שרכשת מוצר מחנות, היית צריך לבדוק בחנות האם זהו המוצר שהזמנת.
במילים אחרות, במקרה המתואר אינך יכול לבטל את העסקה והיית צריך לבדוק את המוצר בחנות.
שלום,
כן, אך זה תלוי איך רכשת את המוצרים (במקוון או פיזית מהחנות) על אילו מסמכים (הסכם) חתמת.
תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) קובעות כי :
ברכישת רהיטים – בתוך 14 ימים מיום שקיבל את הטובין; כאשר פתיחת האריזה המקורית כשלעצמה לא תיחשב שימוש או פגימה בטובין, אלא אם כן יוכח אחרת;
קניתי אכן בחנות פיזית (את הצבע הראו לי בתמונה כי לא היה שם במלאי). חתמתי רק על סעיף האחריות. לא צוין שם על נושא ההחזרה כלל.
סעיף החוק שציינת. למה זה לא במקרה שלי?
שלום,
כעת ובהתאם למתואר עכשיו - אתה רשאי לבטל את העסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).- בתוך 14 יום
שלום,
שנה ו 8 חודשים אינם הרבה זמן.
הרבה זמן זה מעל 7 שנים (מבחינה משפטית).
ככל שיש לצד השני ראיות להוכחת הטענות אזי אתה צריך לשלם (העובדה שאינך זוכר לא משנה דבר) גם אם חלפו שנה ו 8 חודשים.
שלום,
אם לא עונים לך ואין לך אפשרות להשיג אותם ולא קיבלת את המוצרים, את רשאית לפנות לחברת האשראי לצורך הכחשת עסקה בש לאי קבלת המוצרים ולקבל את כספך בחזרה.
בהמשך אם תרצי תוכלי לתבוע את החברה בגין הפרת הסכם, נזקים ועוגמת נפש.
תודה רבה על המענה. השאלה אם אני עדיין יכולה לפעול כך, כאשר העסקה בוצעה באשראי-דיירקט. ואם לא, מה כדאי לעשות במצב זה
שלום,
עליך לפנות לחברת האשראי שלך ולבדוק מולם את הדברים (אני לא יודע על איזה הסכם חתמת מולם). ואם לא יהיה עליך להגיש תביעה לצורך השבת כספך במלואם ותשלום פיצוים בגין כל האמור בתשובתי הקודמת.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.