סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,322)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

17/06/2020 12:52 משה מימון תיקון 55 לחוק הגנת הצרכן - חוק הטכנאים המורחב החל גם על שליחים
שלום,
הבן שלי הזמין כרטיס אשראי מחברת כרטיסי אשראי והובטח לו שהכרטיס יגיע עם שליח עד הבית ושאני יכול לקבל את הכרטיס מהשליח במקומו. קיבלתי מסרון מחברת השליחויות איתה החברה עובדת, ששליח יגיע למחרת בין השעות 9 ל 12 בבוקר. למחרת, חברת השליחויות עדכנה את הבן שלי במסרון לקראת השעה 12 שהמשלוח יתאחר ולא נכתב יותר מכך. יותר מאוחר השליח התקשר אליו ואמר לו שהוא בדרך. בסופו של דבר השליח הגיע ב 14:50. איחור של כמעט שלוש שעות! בסופו של דבר נאלצתי לחכות לשליח כמעט שש שעות! כששאלתי את השליח לפשר האיחור הוא ענה שהיו צריכים ליידע אותנו שהם לא עובדים בבוקר. בפנייה שלי לחברת כרטיסי האשראי התנערה הנציגה שלהם מאחריות. אני דרשתי פיצוי בהסתמך על חוק הטכנאים המורחב שמופיע כתיקון 55 לחוק הגנת הצרכן החל מתאריך פברואר 2019. היא אמרה לי שהייתי צריך להתקשר אליהם כדי לזרז את הגעת השליח ועניתי שאין לזה קשר לעצם האיחור וחברת השליחויות עדכנה אותנו שהם בדרך. היא אמרה לי שההודעה לפני השעה 12 שהמשלוח מתעכב מבטלת דרישת הפיצוי כי הם עדכנו אותנו ויכולנו להחליט לחכות או לדחות לפעם אחרת ואם אנחנו מחכים אז הם יכולים לאחר בארבע שעות, לא הייתה אפשרות דיגיטלית להחליט לחכות או לדחות אלא אם כן היינו מתקשרים לחברת השליחויות אבל לא עלה בדעתנו שהודעה תמימה בנוסח אנחנו מאחרים פירושה איחור של שלוש שעות. היא אמרה לי גם שחוק הטכנאים לא חל על שליחים והיא ביררה זאת מול המחלקה המשפטית שלהם וכך הם עובדים תמיד. עניתי לה שנכנס כבר לתוקפו תיקון 55 לחוק הגנת הצרכן שמרחיב את חוק הטכנאים והוא חל היום גם על שליחים אבל כאמור היא סירבה להכיר בכך ונאלצתי לסיים את השיחה . נראה לי הזוי שעצם קבלת מסרון אפילו בדקה ל 12 מבטלת את הפיצוי כי אז חברות שליחויות אם לא מתחשק להן להגיע בזמן אז הם פשוט ישלחו לי מסרון דקה לפני תום מועד ההגעה שהובטח ובכך הם מעבירים אלי את ההחלטה אחרי שכבר בזבזתי שלוש שעות על כלום ויכולים לאחר אחר כך בארבע שעות בלי שאקבל על כך פיצוי כלומר לשרוף יום שלם אם בחרתי לחכות. האומנם?

שלום,
עושה רושם שאתה מכיר את התיקון לחוק על גרורותיו ונספחיו ואין לך כל צורך בי.
ככל שהחברה הפרה את החוק ולא נתנה לך פיצוי, אתה רשאי להגיש תביעה בבית המשפט.

17/06/2020 15:07 משה תודה

תודה

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.