סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,402)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

11/10/2013 07:52 אלעד האם ניתן לתבוע? האם ניתן לתבוע?
קרה לי מיקרה מרתיח ומעצבן הכולל כשל ניהולי של המנהלים, האם עדיין ניתן לתבוע?
המקרה קרה בכניסה לסופר מחסני להב במרכז ביג קרית אתא. הגעתי לערוך קניות בסופר וחניתי את הקטנוע שברשותי ממש צמוד לתלת הכניסה הראשית של הסופר. טעות יהירה שלי שהסתובבי לפח והשארתי את מכשיר הטלפון שלי על הכיסא של הקטנוע, והמכשיר נעלם לו ב 2 שניות. לאחר כמה שניות שהבנתי שהמכשיר ניגנב לי, חייגי למספרו מעובר אורח והוא היה מכובה, הבנתי שהמכשיר נגנב ממש כרגע על ידי מישהו שהיה בסביבה, שלמראית עין שלי, אלו היו רק עובדים אשר אוספים את העגלות והשליחים של הסופר.
פה מתחילה הבעיה. פניתי להנהלה והסברתי את המיקרה, אמרתי להם זה קרה ממש עכשיו, הגנב ממש עוד פה, רק להסתכל במצלמות וכל הסיפור נגמר תוך 3 דקות ולא נשרך,. הייתה במקום רק מנהלת משמרת, אשר דיברה עם הממונים עליה, כאשר הקצין בטיחות לא היה מעוניין להגיע כי הנושא של גניבה בתוך הסניף שלו לא חושב מספיק, הריי אם מישהו היה מחליק ופותח את הראש ודאי שהיה מגיע, מנהל הסניף סירב שזה מעניינו ולאחר שיחות חוזרות ולחץ אדיר ממני לקבל יחס ועזרה מהסניף הוא אפילו אמר לי באופן אישי בטלפון - "זה לא עינייני אני לא אחראי ואתה מפריע לי כרגע" אמרתי לו שאם אני לקחות של הסופר והגנבה קורת בשטח הסופר והגנב הוא עובד של הסופר.. והוא עדיין לא חושב שזה ענייינו .. זה בעיה חמורה. ההצעות הנוחות זה שאני אגיע ביום אחר ונסתכל במצלמות ולא יכולתי לוותר כי המקרה היה חם והגנב עודו היה באזור, הזמנתי משטרה בתקווה שזו תגרום לו להגיע ולהסתכל במצלמות וזו בכלל לא הגיע למקום, הייתי שם נסער מחכה מדבר מבקש ומתחנן יותר מ 3 שעות. יום למחורת קמתי נסער ונסעתי למקום, הלכתי להנהלה של המרכז כולו לברר מה רואים מהמצלמות שלהם, ושם בבירור רואים עובד הסופר גונב את המכשיר טלפון שלי., האיש הנחמד שבא לעזרתי מסר לי את ההקלטה בדיסק, שחזרתי לסניף ועדיין לא היה אף אחד , חיכיתי עד שהגיעו כבודם המנהל והקצין בטיחות הראתי להם את ההקלטה ואז בשעה שנוח להם אחרי שהבינו שהם עלולים להיכנס לבעיה הם כמובן רצו איתי למצלמות שלהם ושם רואים יותר בבירור את העובד שגנב, וזימנו אותו לסניף ולאחר זמן מה החזירו לי את המכשיר שלי.
1. חוסר טיפול ויחס מגעיל וגרוע התנערות מאחריות של הקצין בטיחות והמנהל.
2. אני טיפלתי במיקרה לא הם, אם לא הייתי עקשן, לא הייתי יצירתי, לא הייתי עומד על שלי וכל בן אדם אחר ברחוב... סביר להניח שהטלפון לא היה חוזר אליי אם זה היה תלוי בי
התנהלות כושלת ללא ספק הלכתי חזרתי העברתי שם יותר מ 4 שעות של סערה ושיחות עם כולם האם יש לי עילה לתבוע אותם.?

11/10/2013 07:31 אלעד האם ניתן לתבוע? האם ניתן לתבוע?

09/10/2013 19:03 עבדה נדאל אני מנוי של חברת סלקום בחבילה שנקרת סלקום טוטל ,לפי החבילה אני יכול לדבר חופשי ללא הגבלה בארץ ובחול . אני מנוי של חברת סלקום בחבילה שנקרת סלקום טוטל ,לפי החבילה אני יכול לדבר חופשי ללא הגבלה בארץ ובחול .
סלקום שלחו לי חוב של1913 ש"ח במקום 350 ש"ח שאני אמור לשלם ,שהתקשרתי לברר הם טענו שהם שלחו לי הודעה בחשבונית האחרונה על שינוי של החבילה . האם סלקם יכולה לשנות חבילה שחתמה עם הלקוח בלי לקבל אישור שלו או לוודות שהו לפחות קבל את העידכון הזה .

09/10/2013 11:03 פלוני ניתוק מספקית אינטרנט ניתוק מספקית אינטרנט
לפני כחודש החלפתי ספק אינטרנט, וכשהתקשרתי לנתק את הספק הקודם אמרו לי בשירות לקוחות שמחלקת קשרי לקוחות הם אלה שמנתקים , והם כבר סגורים ולכן אצטרך להתקשר מחר בכדי להתנתק . פרח מזיכרוני להתקשר למחרת, ואחרי כחודש שהתקשרתי כדי לבדוק אמרו לי שטרם נותקתי , כך שיוצא שבמשך חודש שילמתי על שירות שלא קיבלתי , שאלתי היא האם ההתנהלות הנ"ל תקינה?

09/10/2013 10:55 ללי טעות בהזמנת תאריכי שהייה במלון ע טעות בהזמנת תאריכי שהייה במלון ע"י חבלת תיירות בחבילת נופש
רכשתי חבילת נופש מחבת תיירות ושדרגתי עבור מלון ספציפי ששהיתי בו בעבר. הטיסה הוזמנה לתאריכים הנכונים ואילו את המלון הזמינו בחברה לתאריכים אחרים (אותם ימים אבל בחודש אחרי) בהגיעי למלון נוכחתי בטעות. סיפקו לי מלון אחר , באיזור אחר וברמה הרבה פחות גבוהה. מה עליי לעשות ואיזה סוג / גובה פיצוי ניתן לדרוש?

09/10/2013 04:26 ילנה לוין התללות  של חב.אלקטרה בלקוחותיה... התללות של חב.אלקטרה בלקוחותיה...
בחודש אוגוסט רכשתי מזגן חב. אלקטרה - מוצר היה פגום (שרוט לעומק בגריל קד. + מכוון אויר שבור ..
מחודש אוגוסט בביתי היו 5 טכנאים של חברה !!
ראשון : הגיעה עם חלק הלא מתאים בצבע וללא חלק השיני..
שיני : עם חלק של מזגן דגם אחר
שלישי : הגיע שוב עם חלק לא מתאים בצבע(התברר ש אין חלק מתאים במחסן!!)
הרביעי : הגיעה עם חלק שבור –פגום + שבר חלק הקיים במזגן שלי !! (לא ידעתי איך לפרק!!!)
חמישי : היה אתמול ..הורכבו חלפים "יד שניה " שוב בצבע לא תואם + כתמים + שריטות
במח. שירות אין אנשי מקצוע ..מנהלים חוזרים לאחר יום יומיים עם אבטחות ללא ביצוע..
הצעתי לעביר תמונה של חלק שבור או לא תואם (אין לאן – אין למי !!)
אני מפסידה שעות עבודה בהמתנות של טכנאים ..
אבל את חב. אלקטרה זה לא מעניין...

מה זה משנה עוד איזה לקוח.......... את ההודעה בפורום צרכנות

08/10/2013 16:57 יעל חוב בחברת תקשורת סללולארית חוב בחברת תקשורת סללולארית
שלום,
קיבלתי אתמול מכתב על התראה בטרם הגשה לביצוע של תביעה על סכום של 9832 ש"ח לחברת תקשורת סללולארית.
לאחר ברור מדובר על קו פלפון שלי שלא היה פעיל משנת 2008 ובחודשים יוני יולי 2013 השתמשו בקו בסכום זה. כרטיס האשראי אשר עליו היה הקו אינו תקף משנת 2009.
לאחר ברור אם אורנג' לא ניתן להקטין את החוב ובנוסף הם יודעים שהשימוש לא היה שלי כיוון שענה משהו בעל דיבור ערבי ולכן הם ניתקו את הקו, אחרת החוב היה ממשיך לגדול והקו היה ממשיך להיות פעיל.
לפני שנה+ הרחבנו את ביתנו וכנראה אחד הפועלים לקח מכשיר זה ולא ידעתי על כך עד רגע זה ולכן גם לא יכולתי להודיע על גנבה.
האם יש חוק אשר יכול להיות במקרה זה לטובתי?
האם יש משהו שניתן לעשות בנושא?
האם יש דרך אולי להקטין את החוב עקב כך שהמכשיר נמצאעל תוכנית ישנה ואילו היה רשום על אחת התוכניות העכשויות הינו צריכים לשלם מקסימום 400 ש"ח?
תודה מראש,

08/10/2013 11:53 שי גל איל מקיאג׳ איל מקיאג׳
אני בתהליכי תביעה נגד החברה איל מקיאג׳ על סכום כסף לא קטן שהם לוקחים ממני, כבר שבעהחודשים, אחרי שהגשתי בקשה לביטול עסקה, שהם מסרבים לבטל לי.
בעקבות זה פתחתי קבוצה בפייסבוק- היא נקראת ׳נפגעי איל מקיאג׳׳.
כל מי שנפגע מהם, בין אם הוא כבר סיים את התהליך, ובין אם הוא בתהליך עצמו, מוזמן להכנס ולשתף מה הם עשו לו, ואולי נוכל לפתור את כל הבעיות של כולם לאט לאט ביחד.

06/10/2013 21:46 מור החזר מתנה החזר מתנה
האם אדם צלול בדעתו שנתן לי סכום כסף במתנה לפני שנה/ שנה וחצי יכול לדרוש את כספו בחזרה ? ניתן לראות שההעברה נעשתה מחשבון הבנק שלו לחשבון הבנק שלי ישירות . והאם הוא יכול לטעון שרימיתי אותו ? סבא שלי מאוד אוהב אותי ולפני מס' שנים כשלמדתי לתואר הראשון הוא נהג לעזור לי כלכלית כשנודע הדבר לכמה חברי משפחה הם התרעמו וביקשו שאחזיר את הכסף ואף ניסו לשכנעו שניסיתי לרמות אותו ולבקש ממני את הכסף חזרה. לצערי, סבי כבר לא ממש צלול בדעתו והם מנסים להסיט אותו נגדי כולל לא לענות לטלפונים שלי מה שמעולם לא קרה .. מה עלי לעשות ??

לתשובתכם אודה ,

מורה

לתשובתכם אודה

06/10/2013 16:26 עזרא אגמי ככביש 6 דורים ממני תשלום על נסיעות לאחר מכירת הרכב כי לא הודעתי להם שמכרתי את הרכב ככביש 6 דורים ממני תשלום על נסיעות לאחר מכירת הרכב כי לא הודעתי להם שמכרתי את הרכב
כביש 6 חברת דרך ארץ דורשת ממני 3527 שח על נסיעות שבוצעו ברכב לאחר שמכרתי אותו והבעלות הועברה במשרד הרישוי רק כי שכחתי להודיעה להם שמכרתי את הרכב אבל כאמור הבעלות עברה במשרד הרשוי והם מודים שכל הנסיעות בוצעו לאחר העבר הבעלות תקנה 6 א' לחוק כביש אגרה אומרת שהחייב בתשלום הוא בעל הרכב הרשום במשרד הרישוי בזמן ביצוע הנסיעה אבל כביש 6 מתעלמים מהחוק ודורשים את הכסף ממני במקום לדרוש מבעל הרכב הרשום לפי החוק פניתי לוועדת ערער אני ממתין לתשובה אבל בנתיים החוב תפח ל-8700 שח (שוק אפור מחסות המדינה ) השאלה שלי אם יש אפשרות להגיש תביע ייצוגית נגד כביש 6 דרך ארץ ואיך הפרוצדורה כי אני סמוך ובטוח שאנשים רבים שילמו כספים לאחר שברכב נמכר תודה .עזרא 0546864488

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.