סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,402)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

05/11/2013 04:56 מנחם הירש סכסוך חניה סכסוך חניה
לשכן שלי באותו בנין 2 חניות רשומות על שמו , (נכה)
לפני מספר חודשים הוא מכר מכונית מתוך שתיים, ולמרות זאת לא מאפשר לי חניה.

האם החניות האלה מוגבלות למספר שנים, והאם הן כפופות למספר המכוניות הרשומות על שם הדייר?

האם הודעה מטעמי לעיריה תביא לביטול זכותו לאחת החניות?

05/11/2013 04:49 מנחם הירש שלום. שלום.
הקלד את שאלתך

05/11/2013 04:49 מנחם הירש שלום. שלום.
הקלד את שאלתך

04/11/2013 15:09 יעל טעות בגודל המוצר טעות בגודל המוצר
שלום,
רכשתי מקרר חדש ובטעות יחסתי גודל עומקו כגודל רוחבו. כאשר היום הביאו את המקרר נתגלתה הטעות, לציין כי המוצר נפתח מאריזתו וכן דלתות פורקו על מנת להעלותו במעלית על ידי המוביל. 1. האם ניתן להחזיר את המקרר וכיצד לנהוג במקרה זה?

29/10/2013 03:43 bafi תצוגה של טאבלטים וטלפונים תצוגה של טאבלטים וטלפונים
רציתי לדעת האם לפי החוק חנות שמוכרת טאבלטים וטלפונים חייבת להציג אותם או חלקם בתצוגה שתאפשר ללקוח להתרשם ולקנות את המוצר שבו הוא מעוניין, הייתי בחנות מחשבים , אין להם שם אפילו מוצר אחד בתצוגה, הם הודיעו לי שאם אני רוצה מוצר מסויים עלי לקנות פשוט את הקופסא ולאחר שאשלם הם יפתחו משום שאסור להם למכור מוצר שנפתח, לא יכולתי להתרשם , לראות, לבחון אם זה בדיוק מה שאני מחפשת , חשבתי שהטאבלט שרציתי לקנות סגור בסגירה הרמטית שאינה מאפשרת פתיחה , אך התברר לי שהקופסא סגורה בסך הכל בארבעת צדדיה בסילוטייפ קטן . , רציתי לדעת מה החוק אומר תודה רבה

24/10/2013 12:11 משה תביעת חברת תחבורה ציבורית על אי עמידה בלוח הזמנים תביעת חברת תחבורה ציבורית על אי עמידה בלוח הזמנים

לאחרונה המתנתי לקו אוטובוס מבני ברק לירושלים, עברו כמה אוטובוסים בהם לא היו מקומות ישיבה, והנהגים לא עצרו בתחנות. קצת אחרי השעה 01:00 בלילה עבר האוטובוס האחרון לאותו יום וגם הוא לא עצר בתחנה. בשיחות טלפון אל נציגי החברה (קונקס) נאמר לי שהם מודעים לעובדה שרבים ממתינים בתחנות ולמרות זאת לא יוציאו אוטובוסים נוספים מאחר ולפי לוח הזמנים הם צריכים להוציא אוטובוס אחד כל רבע שעה.
נאלצתי לנסוע במונית מבני ברק לירושלים בעלות של 200 ש"ח.
ראיתי פסיקות רבות של בית המשפט נגד חברות תחבורה ציבורית במקרים דומים, אך אף אחת מהפסיקות היא לא מהשנתיים האחרונות. פורסם שחלו שינויים בחוק ולכן במחלקת התביעות במשרד התחבורה סגר את כל תיקי התחבורה הציבורית, האם השינוי שחל מתייחס רק לסמכות של אנשי משרד התחבורה לחקור תלונות ולהגיש תביעות, או שהשינוי מבטל את חובות חברות התחבורה ובעצם גם האזרח הקטן לא יכול להגיש תביעה נגדן.
תודה

21/10/2013 17:25 עמית ביטול עסקה במסעדה ביטול עסקה במסעדה
שלום רב,
היום נכנסתי למסעדה ביצעתי הזמנה של ארוחה עסקית שילמתי באשראי ועד כאן הכול טוב ויפה.
לצורך העניין הזמנתי פסטה עם בקר וביקשתי גבינת פרמזן ליד (ברצוני לציין שבדרך קבע אוכל שם את הפסטה הזאת עם פרמזן) להפתעתי אמרו לי שהמקום כשר ואין באפשרותם להביא לי גבינת פרמזן! באותו רגע ביקשתי לבטל את העסקה ולסיים הכול. ואז המנהל/אחראי שם טען שהוא מוכן לבצע לי ביטול עסקה רק על הפסטה ולא על השתייה. ולצורך העניין חייב אותי ב- ביטל לי את העסקה רק ע"ס 40 ₪ ולא כמו שגבה בהתחלה 47.
נשאלת השאלה האם אני יכול לבטל את היתרה מחב' האשראי ומה הדין אן יעשה זאת?

20/10/2013 16:37 משה תקנון בחדר כושר תקנון בחדר כושר
בעבר התאמנתי האחת מחדרי הכושר בארץ והיה רשום בתקנון שהרשת שומרת לעצמה את הזכות לבטל לי המנוי עקב התנהגות גסה או הפרעת התנהגות. ובאמת שנה אחרי מאמן אחד בחדר כושר התחיל להציק לי ולפקוד עלי פקודות במהלך האימון כשכעסתי וביקשתי ממנו להניח לי להתאמן בשקט כי זה לא משמעת צבאית פה. ניגשה אלי מנהלת המועדון ואמרה לי שהמנוי שלי מבוטל ושיש לי הפרעות התנהגות. האם הסעיף הזה בתקנון חוקי? .. תודה.

17/10/2013 08:19 נאוה ביטול עיסקה עקב ניצול מצוקת צרכן ונסיון התחמקות ביטול עיסקה עקב ניצול מצוקת צרכן ונסיון התחמקות
שלום רב ,
בתאריך 28.9 ביצעתי עיסקה במכון להשתלת שתלים. העיסקה עמדה ע"ס 17500 ששולם במלואו לבקת בית העסק בכרטיסי אשראי. נקבע תור לתחילת הטיפול , אתמול 16.10.13 וכאשר הגעתי החלו במקום להפעיל מניפולציות ולומר לי כי התכנית המקורית אינה טובה , לא מתאימה בריאותית , תסב לי סבל ובעצם שהסכום ששולם יזרק לפח. במקומה הוצע לי תכנית ב - 70,000 ש"ח. בתחילה הסכמתי וטרחתי בטמטומי לשלם עוד 9000 ש"ח לבקשת בית העסק והיתרה בתשלומים לא מוגדרים (העיקר שאשלים את הסכום תוך שנה וחצי).
כבר שחזרתי לביתי החלטתי לבטל את העיסקה לאלתר. וניגשתי היום בבוקר ע"מ להתחיל בתהליך. בצורה מחליאה (אין מילה אחרת ) מנסים למשוך אותי ולתת לי את התחושה שהולכים לגרור אותי על גחוני עד שאזכה לקבל זיכוי. בכל פעם עולה מצידם האפשרות שיבנו לי תכנית אחרת , שיפרסו לתשלומים יותר נוחים . . וכו'. איני רוצה להיות מטופלת שם. ברצוני לבטל. מה גם שבתכנית הטיפול מופיעים התנאים לביטול עיסקה , ובה הם מציינים שיגבו דמי ביטול 5% או 100 ש"ח הנמוך מבין השניים וכן את הסכום שגובה חברת האשראי עבור הסליקה. (שגם זה מכעיס כי שילמתי ב- 4 כרטיסים לבקשתם כדי לשם את מלוא הסכום ותחילת התכנית בסכום הגבוה שאיני מעוניינת בה).

השאלה שלי ? מה לעושת איך לנהוג במקרה כזה ? האם החוק לצידי. (ברשותי מסמך שלהם המאפשר לבטל עיסקה גם לאחר 14 יום , מה גם שלא בוצע בי שום טיפול , אלא הפחדה וניסיון לגבות עוד ועוד כספים).

16/10/2013 10:46 חיים ניוד מס' סלולרי ניוד מס' סלולרי
שלום

מספר האורנג' שלי שייך לארגון (קיבוץ שבו התגוררתי בעבר). האם מבחינה חוקית יש לי זכות לבצע ניוד של המספר לרשת אחרת, כמו כל לקוח אחר? הארגון טוען כי המספר שייך לו, האם זה חוקי?

אודה לתשובה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.