האם לתבוע?
שלום,
ככל שאינך מצליח/ה לפתור את העניין ולהגיע באמצעות מו"מ, השלב הבא יהיה הגשת תביעה כנגד החברה.
באם תשאל דעתי - אני מציע תחילה להוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה כדי לפתור את העניין. ככל שמכתב לא יעזור, השלב הבא יהיה הגשת תביעה.
שלחו לי היום כתב ויתור בכפוף לזיכוי בגובה המחיר ששלמתי בזמנו
האם הם צריכים לכתוב שגם להם אין טענות נגדי?
האם צריכים לכתוב תוך כמה זמן אקבל זיכוי?
שלום,
רצוי לחתום על כתב ויתור כדין.
טיסה שבוטלה-השבת תמורה (עמלת שינוי כרטיס)
שלום,
סעיף החוק ממנו אתה מצטט לא רלוונטי לעניין. כותרת הסעיף סוגי הטבות.
כאשר חברת התעופה מבטלת עליה להשיב לך את כל כספך.
האם זו עילה לתביעה או פיטורים?
שלום,
לא. אינך מוגן.
ביטול קורס
שלום,
קראתי את סיפור המקרה וטענותיך.
לצערי טענותיך אינן רלוונטיות לצורך ביטול העסקה.
כמו כן, הצגת טענות עובדתיות הסותרות אחת את השניה (שירות בצבע קבע ומצב כלכלי לא טוב בשל הקורונה). למיטב ידיעתי אנשי קבע לא נפגעו בשכרם בשל הקורונה.
לאור סיפור המקרה והטענות - לא ניתן לבטל את העסקה, אך כדי שאוכל לענות האם ניתן לבטל את הקורס עליי לעיין בהסכם עליו חתמה בתך.
מצב כלכלי בגלל הקורונה בתי עוזרת כספית בבית. ולאיזה מייל מעבירה לך את ההסכם וטלפון. תודה
שלום,
כתובת המייל : [email protected]
סכסוך שכנים
שלום,
לא. לא ניתן באמצעות הליך תביעות קטנות להוציא צו עשה, אלא רק לתבוע פיצויים בגין נזקים.
tpkhv cfbhxv kebhui
..
שלום,
החוק העוסק באפלייה קובע כי : "מי שעיסוקו בהספקת מוצר או שירות ציבורי או בהפעלת מקום ציבורי, לא יפלה בהספקת המוצר או השירות הציבורי, במתן הכניסה למקום הציבורי או במתן שירות במקום הציבורי, מחמת גזע, דת או קבוצה דתית, לאום, ארץ מוצא, מין, נטיה מינית, השקפה, השתייכות מפלגתית, גיל, מעמד אישי, הורות או לבישת מדי כוחות הביטחון וההצלה או ענידת סמליהם".
באם המקרה שלך נכנס תחת אחת מהאפשרויות הללו - אזי מדובר באפליה (מבחינת החוק) ועל כן תהא לך עילה לתביעה משפטית.
דרישת תשלום על עבודה ללא אישור שלי
שלום,
צר לי אך בהתאם לכללי לשכת עורכי הדין - ברגע ששכרת שירותי עו"ד אינך יכול לפנות לעו"ד אחר על מנת לקבל ייעוץ (ולי כעו"ד אסור להתערב כאשר אתה מיוצג ע"י עו"ד).
איתך הסליחה.
עליך לפנות לעו"ד שלך על מנת להסדיר את הדברים.
ביטול עסקה
שלום,
באם בית העסק הפר את ההסכם ביניכם (לדוגמא לא סיפק לך את המוצר בזמן ובהתאם להסכם) - אתה רשאי לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה + פיצויים בגין הפרת ההסכם.
אין שום קשר ורלוונטיות להזמנה מיוחדת.
בכל מקרה לא ניתן לבטל עסקה בגלל הקורונה (הקורונה אינה תירוץ לביטול עסקה), אך ניתן לבטל עיסקה בשל הפרתה.
מוצר שלא הגיע
שלום,
הגשת תביעה אינה שאלה של כדאיות. וכן, בהתאם למתואר אפשר לתבוע את החברה.
לדעתי אפשר ורצוי לפתור את העניין ללא תביעות (הגשת תביעה תתברר רק בעוד שנה) בעוד שמכתב התראה מעו"ד יכול לסיים את העניין הרבה יותר מהר ויעיל.
באם רכשת מוצר והמוצר לא הגיע אליך והחברה מתעלמת ממך - אתה רשאי לתבוע את החברה.
כורסת TV שהגיעה שונה מההזמנה ומהתוגה בחנות
שלום,
לא. מבחינת החוק אינך חייבת לקבל את הצעת החנות להחלפה.
לא זו אף זו, בהתאם למתואר - החנות היא זו שצריכה לפצות אותך בגין הפרת הסכם (הספקת מוצר שלא הזמנת והתנהלות בלתי חוקית מולך).
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמנת לפנות למשרדי.
אני גרה בפ"ת, האם רלבנטי?
שלום,
כן בהחלט.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
