סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(1,615)

בית עסק או תאגיד אחר סיפק לך מוצר מקולקל ? סירב להחליף את המוצר או לבטל לבקשתך עסקת אשראי שביצעת ? חברת תקשורת גובה ממך תשלומים בניגוד למוסכם ? מצאת טעות בחיוב בתשלום אשר התבצע ע"י חברה קמעונאית ? נגרם לך נזק ולמרות היותו מינורי באופן יחסי, את/ה מעוניין לדעת מתי ניתן להגיש תביעה קטנה, בגין איזה סעד וכיצד ניתן לקבלו ? כפי הניתן לראות, פורום צרכנות ותביעות קטנות הוקם בפורטל המשפטי iLaw משום שהוא נוגע לכולנו, בפעולות צרכניות שונות אשר אנו מבצעים ביום יום. במסגרת פורום צרכנות ותביעות קטנות זה תוכל לקבל מידע וכלים משפטיים פרקטיים להבנת נושא משפטי צרכני ומימוש זכויותיך. תופתעו לגלות כי בחינה ובדיקה משפטית של עורך דין הבקיא בתחום, תקל עליכם. רוצים לבדוק ? הוסיפו שאלה, מפורטת במידת האפשר, ותשובות עורך הדין המנהל את הפורום לא תאחר לבוא.

קרא עוד

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

26/11/2020 14:25 שאולה אלו מסמכים אפשר לצרף לערעור על פס אלו מסמכים אפשר לצרף לערעור על פס"ד תביעה קטנה
שלום, ברצוני לערער על פס"ד תביעה קטנה. אלו מסמכים אפשר לצרף לערעור? הבנתי שאת פסה"ד. האם גם את כתבי הטענות? ומסמכים שהוגשו במעמד הדיון והתקבלו כמוצגים?

שלום,
בוודאי.
יש כללים לאיך מגישים בקשת רשות ערעור על תביעה קטנה.

26/11/2020 11:12 משה תלונה על צינתוקים תלונה על צינתוקים
אני מקבל צינתוקים רבים מכמה מספרי טלפונים, איפה אני יכול להתלונן על כך ?

שלום,
אתה רשאי להגיש תביעה בבית המשפט בעניין זה כנגד החברה המצנתקת.

25/11/2020 09:24 מעיין אי אספקת מטבח ועמידה בחוזה אי אספקת מטבח ועמידה בחוזה
שלום.
לפני כמה חודשים הזמנו מטבח חדש לבית חדש בחברת מטבחים.
לפי החוזה היו אמורים לספק ולהתקין אותו עד 45 ימי עסקים.
אחרי 50 ימי עסקים קבעו איתנו להתקנה, לקחנו יום חופש וחיכינו בבנייה מהובקר היינו איתם בטלפונים לראות מה קורה כי ראינו שחיכינו והם לא מגיעים ומרחו אותנו תכף יוצאים תכף יוצאים עד שלבסוף בשעה 14:00 בצהריים אמרו לנו שיש להם עומס ולא יגיעו בסוף.
אחרי כמה ימים הם הגיעו להתקנה והביאו רק חלק מהמטבח.
כבר עבר יותר מחודש וכרגע אין מטבח בבית חדש שזה הדבר היחיד שנשאר לנו כדי להכנס לבית, מה שאומר שהחודש נגמר, אין מטבח ולכן אנחנו צריכים לשלם חודש נוסף של שכירות בגלל האי עמידה בהסכם שלהם.
מה אנחנו יכולים לעשות בנדון?

שלום,
בהתאם למתואר יש מס' דרכי פעולה.
אני מציע תחילה להוציא מכתב התראה לפני תביעה מעו"ד על מנת לקבל את המטבח לשביעות רצונכם ובנוסף פיצויים כספיים בגין כל הנזקים ועוגמת הנפש.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ סיוע וטיפול משפטי בעניינכם, אתם מוזמנים לפנות למשרדי.

24/11/2020 17:31 איתי אי קבלת פריט אי קבלת פריט
הזמנתי פריט ב 8.9 זמן אספקה מקסימלי שהובטח עד ה 6.10 עד היום לא קיבלתי את המוצר . אני לא מעוניין לבטל את העסקה והתשובה שאני מקבל מהספק שהוא חא יודע מתי יסופק לי המוצר

שלום,
קראתי. מהי שאלתך ? איך אני יכול לעזור ?

24/11/2020 07:24 אלגרנטי יוסי ביטול עסקה סלון פינתי ביטול עסקה סלון פינתי
סלון פינתי מגיע בשני חלקים ההרכבה נעשית באמצעות הצמדה של מגנט תוך 3 שניות האם הדבר נחשב להרכבה בבית הלקוח. והאם יש על זה פסקי דין?

שלום,
לא. אין מדובר במקרה זה בהרכבה בבית הלקוח.

23/11/2020 19:59 אברהם האם מוכר שמכר מוצר מזוייף (ולא אספתי אותו) יכול לפנות להוצאה לפועל עקב זיכוי פייפאל? האם מוכר שמכר מוצר מזוייף (ולא אספתי אותו) יכול לפנות להוצאה לפועל עקב זיכוי פייפאל?
שלום,
רכשתי מוצר ברשת. עם הזמן הבנתי שמדובר בתרמית "החבילה הקרועה" - רוכשים מוצרשאמור להיות יוקרתי בלא מעט כסף ולבסוף מקבלים אריזה קרועה עם שטויות או מוצרים קרועים ולא במידה.

במקרה שלי המוכר התרשל במרמה ואינו אמור לחייב אותי.

התלוננתי לפייפאל ובאותו הרגע הוא שלח את החבילה. מאותו רגע, החלו גם איומים באימייל.

אחד האיומים הוא לפנות להוצאה לפועל. האם יש מקום להוצאה לפועל להתערב?

אני בטוח במאת האחוזים שהמוצר מזוייף. האם קיים גוף ממשלתי/משטרתי שנלחם בזיופים כדי שייאסוף את החבילה וימצה אעם הנוכל את הדין?
תודה

שלום,
ניתן לפתוח תיק בהוצאה לפועל במקרים מסוימים בלבד (ללא בית משפט).
זהו לא המקרה.

23/11/2020 12:26 קסניה החזרת רהיט בהזמנה אישית החזרת רהיט בהזמנה אישית
האם יש אפשרות לבטח עסקה של רהיט הזמנה אישית?
ביצעתי את העסקה בטלפון מול נגר שעושה רהיטים בהזמנה אישית. שילמתי מקדמה והובלה. הרהיט הגיע עם מספר פגמים. הנגר לא רוצה לבטל עסקה אלא רק לתקן. חשוב לציין שהרהיט יקר מעץ מלא. האם יש אזו אפשרות לבטל את העסקה? הצעתי להסיע לו את הרהיט או שיתקן ויפחית במחיר והוא לא מוכן.
תודה על המענה

שלום,
בקשר לביטוח עסקה - עליך לפנות לחברת ביטוח ולבדוק מולם.
בעניינך - במקרה זה עליך לתת לנגר הזדמנות לתקן את הריהוט (על חשבונו).
רק אם תינתן לו הזדמנות והוא לא יתקן - רק אז יש לך עילה לביטול העסקה.

22/11/2020 18:49 ג עלילה עלילה
היי.
לפני יותר מחצי שנה היה לנו איזה ריב בעקבות זה ששכנינו היו חוסמים לנו את המעבר כל הזמן בגלל שהם עשו במקום ח נייה גן ילדים ומה שקורה שזה כבר הגיע למצב הם לא הפסיקו ואיזה יום הגיע לריב והם פנו למשטרה בדברים לא נכונים כלל וגם תביעה אזרחית ובסוף המשטרה מצאה אותנו אשמים והפרקליטות רצתה שנגיע להסכם כדי שזה לא יהיה פלילי ומה קורה לא רצינו להכנס למשפטים וגם אניאנחנו בקבוצת סיכון ובקושי יוצאים מהבית וכו.. אז הסכמנו אבל היום אני רוצה לתבוע אותם (וגם את הפרקליטת)כי כל מה שהם רשמו לא היו נכון וזאת היתה עליללה לשמה.
אז רציתי לשאול לאיזה עורך דין עליי לפנות ואם זה כדאי לתבוע בתביעות קטנות

שלום,
חסר לי מידע רב על מנת שאוכל לענות על שאלתך.
אני מציע שמחר תפנה אליי טלפונית, נשוחח ואבין את סיפור המקרה בעניינך.

19/11/2020 12:37 שי קרסיקוב החזרת כיסא פגום אשר הגיע במשלוח החזרת כיסא פגום אשר הגיע במשלוח
שלום רב,

בתאריך ה-12/11 הזמנתי כיסא מחשב מחברת אופיס סטייל, הכיסא הגיע בתוך אריזה (לא מורכב) במשלוח עם דואר שליחים היום (19/11) בשעה 10:14.
אחרי שפתחתי את האריזה גיליתי שכל מנגנון הכיסא פגום (חלודה ותקלות נוספות), יצרתי קשר עם החברה בטלפון, נאמר לי לצלם את התקלות ולשלוח למספר של שירות הלקוחות.

אחרי שעשיתי זאת הנציג התנצל ואמר שהוא ידאג למשלוח של כיסא חלופי ולאיסוף של הכיסא הפגום. אני לא מעוניין בהחלפה, אלא רוצה לקבל זיכוי מלא על העסקה ושהחברה תדאג לאסוף את הכיסא.
לטענת הנציג עפ"י התקנון במקרה כזה עליי להחזיר את הכיסא בעצמי ורק אז אקבל את הזכיוי.

חשוב לציין כי בתקנון באתר החברה אין שום איזכור של מקרה של קבלת כיסא פגום ואופן החזרתו לחברה.

האם החברה מחויבת לאסוף את המוצר בעצמה ולזכות אותי לפי בקשתי?

תודה מראש.

שלום,
עליך לשלוח את הכיסא בחזרה לחברה על חשבונה.
הסיבה שאתה מבטל את העסקה כיוון שהגיע מוצר פגום. על החברה לקחת אחריות על מוצר פגום שמכרה.

19/11/2020 08:44 גפן ביטול עסקת אימונים אישיים ביטול עסקת אימונים אישיים
לקוחה חתמה על הצהרת בריאות ותקנון שיודעת שם שאין החזר כספי רק תוך 14 יום. אחרי שניצלה יותר מחצי כרטיסייה ואחרי שלושה חודשים רוצה את הפרש כספה חזרה. רואה החשבון אמר לי שאם חתמה לא יכולה לדרוש. היא לא מקבלת את הטענה ודורשת כספה בכל זאת ומאיימת עליי בתביעה. אף פעם לא היתי במצב כזה אני עסק מאדדדד קטן שבקושי מרויח מה עליי לעשות עזרה בבקשה מצב מלחיץ

שלום,
הלקוחה רכשה כרטיסיה וחתמה על הסכם.
משכך ובהתאם לחוק הגנת הצרכן הלקוחה אינה יכולה לבטל את העסקה ולקבל את כספה בחזרה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

אשמח להיות העו"ד העסקי שלך ולתת ייעוץ משפטי אמיתי אשר מבוסס על ניסיוני האישי.

עו"ד עומרי גמליאל
עו"ד עומרי גמליאל

"בעל ידע וניסיון בייצוג בתביעות בתחום המשפט האזרחי, תביעות כספיות, ומקפיד על ייצוג מקצועי, שקוף והוגן..."

קרן הר-צבי
עו"ד קרן הר-צבי

בעלים של משרד עורכי-דין המציע שירותים בתחום צוואות, ירושות ועיזבונות, הסכמי ממון, שכירויות, סכסוכי שכנים, לשון הרע, תביעות קטנות.