אי הגעת שליח של חברת אשראי
שלום,
בהתאם לתיקון, החל מיום 1.2.19 נכנסו לתוקף תיקונים נוספים והחוק יחול גם במקרה של :
הובלה של מוצרים שהעוסק מכר.
לפיכך ניתן לתבוע.
ספאם
שלום,
א. כן
ב. בהתאם לחוק יש להציג את הסכמתך המפורשת.
חוק הטכנאים האם הוא לא חל על חברות אשראי
שלום,
אין זה נכון ובכל מקרה כפי שאתה מציין אין מדובר על חברת אשראי אלא חברת משלוחים חיצונית לחברת האשראי.
נאמר לי שלפי חוק הגנת הצרכן סעיף 39 חוק הגנת הצרכן כולו לא חל על חברות אשראי והעובדה שלאומי קארד השתמשה בחברה חיצונית לצורך השליחות זה עניין פנימי של חברת האשראי ולמעשה הקשר שלי הוא רק מול חברת האשראי ולא מול החברה החיצונית שנותנת שרות לחברת האשראי
שלום,
באם נאמר לך אז מדוע אתה פונה לקבלת ייעוץ משפטי וכאשר פונה לייעוץ משפטי לא מקבל את הייעוץ ? נדמה לי שעניתי על שאלתך.
האם חברת אם יכולה לחייב כספית לקוח של חברת בת - מועדוני בריאות
שלום,
לא.
תוספת לתביעה על בזבוז זמן טירדה וכו'?
שלום,
כן אתה בהחלט יכול לבקש בתביעה פיצויים בגין בזבוז זמן, טרדה, עוגמת נפש וכו'.
מה הכוונה איך אתה יכול לתבוע גם את הנזק ? בדיוק כפי שאתה תובע את החוב, אתה רשאי (באותו כתב תביעה) לתבוע את היתר.
איך מתמחרים פיצויים על "רדיפה" אחרי הבן אדם טלפונים, ווטסאפ מיילים, הגעה למקום...?
על 2 עסקאות X 4000 ש'ח כ'א: עסקה אחת לפני שנה ועוד אחת לפני חצי שנה.
תודה מראש
שלום,
לצורך קבלת ייעוץ נוסף בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי לקבלת שירותים אלו.
יש לי אתר דרושים, האם מותר לקחת מודעות דרושים שמתפרסמות בפייסבוק ולפרסם אותם באתר שלי בלי אישור מאותו מעסיק שמפרסם?
שלום,
לא.
תוצאת פסק דין באתר נט המשפט
שלום,
עליך לפתוח את פסק הדין ולקרוא מה פסק בית המשפט בעניינך.
בקשת גננת לאי קיזוז חצי חודש מרץ קורונה
שלום,
כידוע לך אין מערכת חוקים העוסקת בקורונה ועל כן שאלתך אינה רלוונטית כפי שנשאלה (אם אין חוק בנוזא מסוים אזי לא ניתן לטעון לכך שאינו חוקי).
בעניינך - יש לפעול בהתאם להסכם עליו אתה חתום. ככל שתקופה ארוכה לא ניתן שירות בהתאם להסכם ובכל זאת התשלום בעבור השירות שולם - אזי יש לך זכות לבקש את הכספים בחזרה. לצורך כך יהיה עליך לפנות לבית המשפט כדי שיכריע בעניינך (שוב כיוון שאין חוק ספציפי בעניין).
שלום רב , אין חוזה חתום , רק שיקים 12 חודשים קדימה בגין כל שנת הלימודים שניתנו והועברו בתחילת השנה לידי הגננת, מראה על רצון הצדדים בהתנהגות זו לבוא בהתקשרות שנתית לגבי מתן שירותי גננות עבור הילד וההורים. מעבר לכך אין כל מסמך חתום . שאין חוזה ואין תנאים וסעיפים , של מי ידו על העליונה בנוגע לטענות ופרשנויות - של הלקוח הצרכן ההורה או של ספק השירות במקרה הזה, הגננת? כלומר , מי ניזוק יותר מהיעדר חוזה , הלקוח או הספק ?
שלום,
באם אין הסכם אזי הגננת אינה יכולה לפעול בהתאם לרצונה ולקזז כספים.
כפי שאתה מבין כעת הצרכן הוא זה שנפגע מזה שאין הסכם בכתב בין הצדדים.
שלום רב, לא הבנתי , אם אין הסכם בכתב בין הצדדים , מה גובר על מה בבית משפט במקרים מעין אלו , דעתו של הצרכן או דעתו של הספק ( במקרה כזה הגננת ) ? כלומר , היעדר הסכם זה אינטרס של הצרכן או אינטרס של הספק , על מי מגן החוזה ? בנוסף, מה לגבי ההחלטות שהתקבלו בצוות הבין משרדי שבראשותו עמד המשנה ליועמ"ש עו"ד ארז קמיניץ שבו המליצו לקזז חופשת פסח ועצמאות מחצי חודש מרץ שלא היה גן בתקופת קורונה , אלו כמובן רק המלצות ולא חקיקה...ממה שהתפרסם...
שלום,
בית המשפט ישמע את טיעוני הצדדים ואז יחליט בהתאם. באם אין הסכם בכתב בין הצדדים אין יתרון לאף צד ועל כן בית המשפט הוא הגורם שיכריע.
לשאלתך השנייה - כפי שאתה מציין המלצות אינם חקיקה.
ביטול עיסקה חלקי
שלום,
קראתי את הדברים ונדמה שהדברים נכתבו ממקום מאוד אמוציונלי.
יש צורך לברר את המקרה מבחינה עובדתית - משפטית ולבדוק האם ישנן עילות לתביעה וראיות מתאימות להוכחת הטענות.
לדוגמא יש לבחון האם יש פה הפרת הסכם (בהתאם להסכם עליו חתמת), לבדוק האם התקיימה עוולת לשון הרע וכו וכו. מסיפור המקרה כאן לא ניתן להבין האם יש עילות לתביעה בעניינך.
נייד
שלום,
בהתאם לחוק עליך לאפשר לחברה לתקן את המכשיר. באם אינם מצליחים לתקן את המכשיר או אז עליהם לספק לך חדש.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
