סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,402)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

19/01/2015 13:44 אלון תביעות קטנות בכפר קאסם תביעות קטנות בכפר קאסם
שלום. אני מעוניין לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות תושב כפר קאסם
מהו בית המשפט הנכון? פ"ת? כפ"ס? לוד?
תודה

14/01/2015 15:00 mirav הטעייה ורמיית לקוח הטעייה ורמיית לקוח
תי לטיפול פילינג בחינם לחברת קוסמטיקה שבמפרץ חיפה, נפגשתי עם נציגת מטעמם, היא הסבירה על המוצרים ועל הצורך בטיפול בוטוקוס באיזורים בפנים, אין לי כל ניסיון בתחום או עבר בהזרקות וטיפולים מסוג זה, הפגישה היתה קבועה לשעה 11.30 ומהר מאוד הגעתי תוך שיכנוע שלה ושל מנהלת שלה, על טיפול בוטוקוס מומלץ על יד בעלות גבוהה שאין לי יכולת אך הסכמתי לנסות מזרק אחד כדי לראות איך יעבוד, ואז עשינו את ההזרקה של מזרק אחד, כאשר גם באה רופאה מטעמם ושיכנעה וניסתה להסביר כי זה טוב ויעזור ויצעיר, ויתן בטחון עצמי וכו' וכו' ,3 נשים על אחת תוך לחץ ודרישה בהולה כי יש הרבה נשים בחוץ שמחכות, הסברתי למנהלת כי אין לי יכולת לשלם בכרטיס אשראי סכום כזה במיידי והסכימה לפרוס , וזאת נעשה לאחר הטיפול , קודם שאעשה ואחר כך נשב ונסגור את הסכום, סיימתי את ההזרקה ובאתי לשלם, ואז הסבירה כי הזריקה יותר כי היה צורך ולכן הסכום קפץ לטענתה 12440 ש"ח שזה 5 מזרקים (כלטענתה בתחילה מזרק זה 1990 ש"ח), והסכום לא היה ברור כיצד הגיעה גם להפרש מעבר, לא הסכמתי לתת לה את כרטיס האשראי והטחתי בה כי זו ניצול, רמיה, הטעית לקוח, ואז טענה כי חתמתי אך כשחתמתי לא צויין הסכום וכמות המזרקים, בנוסף לא קיבלתי את טיפול הפילינג שהובטח לי, ומטרת החברה היא להזמין לקוחות ולרמות ולהטעות אותם.בנוסף אציין כי כל הסיפור היה שעה - יצאתי משם בשעה 12.35 שעה לאחר שבאתי, הכל תחת לחץ , עם 3 נשים שמצלמות ומראות לך איך זה נראה ואיך יהי אחריי ומלחיצות ולוחצות רק כדי שתשלם. הסברתי לה שאני חד הורית , וללא הכנסה, ואין לי יכולת להתחייב למשהו בסכום גבוהה. לכן מבקשת ייעוץ כדי לדעת מה לעשות מה זכויותיי, איך להתגונן, אציין כי לא שולם כלום .

08/01/2015 08:25 עדי הקלטה במקום חתימה הקלטה במקום חתימה
שלום,
האם הקלטה של שיחה, מקובלת כאישור רכישת פוליסה, במקום חתימה על מסמכים?

20/12/2014 18:44 נועה דמי ביטול עסקה - 5% מהתמורה או דמי ביטול עסקה - 5% מהתמורה או "תקנון החברה"
שלום רב,
ברצוני לקבל את חוות דעתכם לאור סיפור שאירע לנו השבוע ואנו אובדי עצות: בעלי רכש מדרסים בעלות של 1,900 ש"ח. כבר ביום המחרת הודיע על ביטול העסקה (מנסיבות אישיות שלנו) וביקש לחייב סכום של 95 ש"ח שהינו 5% מהתמורה, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן - ביטול עסקה.
אלא מה? העוסק התעקש לגבות 350 ש"ח בהתאם ל"תקנון החברה".אם כך - מה גובר ? האתר והתקנון של העוסק - או החוק והתקנות?מטבע הדברים ודאי שהחוק - שהרי, העוסק יכול היה גם לכתוב 800 ש"ח דמי ביטול או כל סכום אחר כאוות נפשו - אך אין פה מידתיות וזה בלתי-סביר בעליל.
אני במקרה גם עו"ד ובשיחתי עם מנהל העוסק הבהרתי לו כי איננו יכול "להתעשר שלא כדין" או לגבות דמי ביטול בניגוד לחוק (כאמור- 5% משווי הטובין או 100 ש"ח, לפי הנמוך), שמדובר בחוזה אחיד וכו'... והוא הסביר לי ש"החומרים שהוא השתמש בהם לצורך מדידת קרסול רגלו של בעלי שווים 350 ש"ח ועכשיו הם נזרקים לפח". קיבלתי את הדברים, בדקתי, אך אין ממש בדבריו ולכל היותר חומרים אלו (גבס) נעים בין 60-150 ש"ח.
יצוין כי השיחה עמו הייתה ממש מתלהמת וכל שידע להגיד היה "אז תתבעי אותי, אז שהשופט יחליט"..אנו עדיין מתעקשים שלא לשלם סכום זה של 350 ש"ח, אך מה לעשות? לתבוע אותו? לעשות "הכחשת עסקה" באשראי?
הרי זה אבסורד ובלתי צודק בעליל שכל חברה או בעל עוסק יוכל לקבוע בתקנון שלו סכום כעולה על רוחו, מבלי ליידע את הצרכן על כך במעמד הקניה או לכל הפחות להיצמד לרף של החוק - 5% מהתמורה.(שהרי קיים פה פער משמעותי מ-95 ש"ח לעומת 350 ש"ח) אודה לתשובתכם כיצד לפעול, אני ממש חסרת אונים.
נועה.

27/11/2014 16:41 ענת החזרת אביזרים לטלפון נייד החזרת אביזרים לטלפון נייד
אוזניה לטלפון נייד שנקנתה אתמול האם ניתן להחזירה

17/11/2014 09:45 judika1020 -yukra.info -yukra.info
-yukra.info

04/11/2014 16:53 רונית החזרת כורסא החזרת כורסא
רכשנו כורסא, המוצר פגום והודענו על כך לחברה יום לאחר קבלתה. הם מושכים אותנו כבר שבועיים שהנושא הועבר למנכל אך לא חוזרים אלי.
לפי הבנתי יש אפשרות להחזיר מוצר תוך 14 יום מרכישתו (כורסא מוכנה שלא הורכבה במיוחד בשבילי) , מנהל החנות לא מוכן שאביא את הסחורה לחנות, לאור התנהלות החברה איני רוצה את הכורסא ואני רוצה לבטל עסקה.
אני חוששת שכיוון שמושכים אותי כבר שבועיים אאבד את זכותי לבטל עסקה למרות שהודעתי על כך מראש.
מה עושים?

25/10/2014 19:06 אלמוג כהן מכשיר שנמצא בתיקון מעל הזמן המחוייב מכשיר שנמצא בתיקון מעל הזמן המחוייב
שלום
מסרתי את מכשירי לתיקון בהוט מובייל איפה שאני מבוטח
הבטיחו לי שמכשיר שיימסר לתיקון זמן תיקון לא יעבור את ה72 שעות
עבר מעל שבועיים והמכשיר עוד לא חזר מתיקון
רציתי לדעת אם חברת הוט מובייל עברה על איזשהו חוק (פגיעה בלקוח,עוגמת נפש,חברת הוט מובייל לא עמדה בזמנים שהתחייבו)
תודה רבה ושבוע טוב

03/10/2014 12:48 אנונימי סלון לא במידות שהזמנתי סלון לא במידות שהזמנתי
צהריים טובים
אתמול קיבלתי סלון אך לא במידות שהזמנתי,
מידותיה של הספה התלת מושבית עפ"י ההזמנה הינה: 220X160.
לאחר מדידה שלי, הספה התלת מושבית הינה: 200160.
לאחר שיחה עם החברה, הגיע בעל העסק, לקח מידות, צילם את הסלון,.
לאחר שיחה עם בעל העסק במטרה להגיע לפשרה בעיניין, אך ללא כל הצלחה.
פה נשאלת השאלה:
כמה גבוה סכום הפיצוי שעליו לשלם לי ?
מהן זכויותיי במקרה זה ?
אודה על עזרתכם.

29/09/2014 13:28 ריקי מכונת הכביסה הורסת לי את הבגדים מכונת הכביסה הורסת לי את הבגדים
קניתי מכנות כביסה. המכונה עובדת אך הבגדים יוצאים שחוקים, מקומטים הסיבים שלהם יוצאים מהם וכל הבגדים מלאים בסיבים של כל הבגדים. בקיצור ממש סמרטוטים. הגיע טכנאי שטען המכונה תקינה. ניסיתי את כל התוכניות אך התוצאות יצאו זהות.
מבקשת עצה מה לעשות.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.