אי קבלה של כתב תביעה
הדרך הטובה ביותר היא כמובן שליח. אפשר אפילו דואר שליחים של הדואר. בכל מקרה החוק אומר דואר רשום עם אישור מסירה.
אחז אגם, עו"ד. מנהל פורום דיני עבודה. 055-9420990
זכויות עובדים בשירות המדינה
התעמרות.? או התנכלות?
הסעות
רכישת חליפות מהעסק
פיטורים
ועד עובדים
תנאי עבודה וקביעות
אובדן כושר עבודה
פגיעה בפרטיות העובד והפרת איסור לשון הרע
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
