סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על תביעות ייצוגיות(45)

שאל בפורום תביעות ייצוגיות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

17/01/2016 18:06 רות גביזון עם הצלחת התביעה הייצוגית נגד בזק - כיצד ייפוצו לקוחות בזק מהשנים הללו? עם הצלחת התביעה הייצוגית נגד בזק - כיצד ייפוצו לקוחות בזק מהשנים הללו?

04/01/2016 19:46 בן ספאם משלם לי את שכר הדירה ספאם משלם לי את שכר הדירה
מה דעתך שנכללה בעלת אלפי בוגרי מקבלת תביעת ספאם מתלמיד שלמד בעבר
איך מתיחסים לאדם סידרתי שמתפרנס מספאם

אני מניח שהכוונה למכללה ולבוגרים.
טרם מתן חוות דעת על המקרה הנקודתי, יש לבחון תחילה את נוסח ההודעות ולוודא כי לא ניתנה הסכמת התלמיד לקבלת הודעות.

04/01/2016 10:26 ענת איך תובעים על הודעות ספאם? איך תובעים על הודעות ספאם?
יש לי כמה מטרידים - איך אני יכולה לתבוע אותם

שלום ענת,
ככל שלא הודיעו לך וקיבלו את אישורך מראש לקבלת הודעות כאמור או ככל שהסכמת ולאחר מכן שינית דעתך וביקשת להסיר את שמך מרשימת התפוצה ולא פעלו כרצונך, וככל שמדובר בהודעה בעלת תוכן פרסומי מסחרי, נראה כי המפרסמים הפרו את הוראות חוק תקשורת (בזק ושידורים) התשמ"ב-1982 - דבר שמקנה לך עילת תביעה.
ניתן לתבוע במסגרת הגשת תביעה קטנה (תלוי בסכומים) ואף לעיתים כתביעה ייצוגית, שם התובע יהא זכאי לגמול מיוחד.
אנא פני לייעוץ משפטי פרטני.

01/10/2015 07:32 אלון העלאת מחיר העלאת מחיר
קניתי עיתון במחיר גבוה בהרבה ממה שרשום (הבדל של 4.5 שקלים!) האם המוכר רשאי להעלות את המחיר כפי שירצה? האם יש כאן עניין ייצוגי?

שלום,
יש לבחון תחילה האם מדובר בהטעיה/אי גילוי לצרכן - פרסום מחיר מסוים וגבייה של מחיר אחר. המוכר לטעמי רשאי להעלות מחיר כל עוד עושה זאת בשקיפות. במידה ואכן עסקינן בהטעיה, אזי על פניו נראה כי קיימת עילה.
אני סבור כי יש לצור קשר לבירור פרטני עם עורך דין העוסק בתחום לבחינת המקרה המתואר.

26/08/2015 09:41 גלית הטעיה מצד חברת תעופה הטעיה מצד חברת תעופה
שלום עורך דין שדה, הזמנתי כרטיס טיסה מחברת נסיעות וגיליתי לצערי שחוייבתי פעמיים, פניתי אליהם והם לא הסירו את זה למרות הבטחתם. כבר שלושה חודשים עברו...האם יש בפני מי להתלונן? האם יכול להיות שמדובר בהתנהלות שיטתית ואז זה ייצוגי? איך בודקים?

שלום גלית,
על-פניו נראה כי מדובר בטעות נקודתית ולא בהתנהלות שיטתית אלא אם יתאפשר בידך להשיג ראיות המעידות שאין מדובר בטעות חד פעמית (כמקרים נוספים באותן נסיבות שיציגו את התנהלות החברה כדפוס פעולה).
במקרה זה, כיוון שהטענה האפשרית בדבר טעות חד פעמית בחיוב כרטיס אינה מופרכת, הייתי ממליץ לך תחילה לפנות לחברה בכתב ולקבל את עמדתם הרשמית טרם פתיחת הליכים משפטיים.