סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על תביעות ייצוגיות(45)

שאל בפורום תביעות ייצוגיות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

17/01/2016 09:45 חני התייעצות
חברת ביטוח שקיבלה תביעה לתגמולי ביטוח חייבת ע"פ דין לשלם את המתחייב ממנה ע"פ תנאי הפוליסה בלי שהיא נוהגת כלפי מבוטח בשיטת מצליח לפיה "יערערו יקבלו לא יערערו לא יקבלו" כפי שפעם טען נציג מוועדת הכלכלה.
תבעתי את חברת הביטוח שניסתה לטעון לחוק התיישנות ובמסגרת פשרה שילמה את רוב רובו של סכום התביעה למניעת מתן פסק דין בעניין.
השאלה היא האם פשרה מבטלת תביעה ייצוגית?
מלבדי אני מניחה שיש עוד רבים להם חברת הביטוח לא שילמה פיצוי כמתחייב ממנה ע"פ תנאי הפוליסה . יצוין, שלולא הפוליסה נבדקה ע"י מומחה לפוליסות ביטוח , חברת הביטוח הייתה ממשיכה להונות אותי בעוד עשרות אלפי שקלים עקב אותה טענה שקרית אתה הוליכה אותי שולל כל השנים ולפיה תנאי הפוליסה שברשותי מזכה ב-50% משכר מנתח בלבד בזמן שתנאי הפוליסה מזכים בפיצוי בגין בדיקות , התייעצויות , 50% מערך ההתחייבות שזה אומר : 50% משכר מנתח, 50% מעלות חדר ניתוח, 50% משכר מרדים, 50% מעלות דמי אשפוז ליום כפול מספר ימי אשפוז שכלל הניתוח , 50% מהוצאות בי"י בגין בדיקות פתולוגיות ועוד ....
דעתך בתודה מראש.

שלום,
לא ברור משאלתך האם חתמת במסגרת הסכם הפשרה גם על כתב ויתור. כמו כן, עצם החתימה על הסכם פשרה וקבלת תמורה תביא לכך כי את נעדרת עילה אישית החיונית לצורך הכרה כתובע ייצוגי.
מבלי לבחון את הדברים לעומק, אני סבור כי המקרה המתואר מתאים יותר לתביעה פרטנית מאשר לתביעה ייצוגית משום שמדובר במקרה פרטני וחסר את רכיב ההומוגניות הנדרש לחברי הקבוצה.