שלום משה,
אני מציע שתשלח להם מכתב דרישה והתראה ובו תנמק את הנזקים שנגרמים לך ואת עמדתך, בדרישה שיצרו עמך קשר ויסיימו את העניין.
תודה רבה על תשובתך.
האם הכוונה היא לשלוח מכתב דרישה בדואר רשום עם נימוקים ודרישה רשמית והתראה לפני הגשת תביאה?
כן אבל אפשר גם לשלוח במייל/פקס
העיקר לוודא שקיבלו
הבנתי. תודה רבה
אשמח מאוד אם תוכל לנמק על איזה חוקים ניתן להסתמך בנימוקים שלי?
שלום יניב, לא ניתן להבין משאלתך את המידע הדרוש בכדי לייעץ לך.
אתה יכול ליצור עמי קשר לצורך כך.
עו"ד דרור הראל
052-4221996
שלום רון
אין התייחסות לכך בחוק. יש לבדוק אם בהסכם ההעסקה האישי שלך (ככל שישנו) יש לכך התייחסות. אחרת, חלים הנהלים הפנימיים של הארגון שבו אתה עובד וכיוצ"ב.
שלום חלי
לא נשמע לי שאתם מפרים תקנות או חוקים כאלו ואחרים.
היי הלה,
היתרונות של הפעלת חברה בע"מ על פני עוסק מורשה, באים לידי ביטוי במספר מישורים כגון הגנה משפטית (אישיות משפטית נפרדת), עניינים הקשורים במיסוי, נראות ועוד..
דברי עמי לצורך המשך הייעוץ הראשוני
עו"ד דרור הראל
052-4221996
שלום תמרה,
בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), ישנו סיווג של מוצרים והתנאים שמאפשרים לבטל עסקאות רכישתם. אם מדובר במוצר שהוחרג בתקנות ביטול עסקה אז אין חובה לפרסם מדיניות החזרת טובין לגביהם בשלט בעסק. לא ציינת מה מהות המכשיר שרכשת.
אם תגלי שאת רשאית להחזיר את המוצר, תוכלי לנסח לבעל החנות מכתב דרישה והתראה לפני תביעה ובמקרה הצורך להגיש תביעה קטנה. מומלץ להתייעץ באופן פרטני עם עו"ד מתחום הצרכנות בטרם הגשת תביעה.
.
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."