סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על זכויות עובדים(690)

שאל בפורום זכויות עובדים

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

28/05/2016 19:02 איריס פיטורין והריון

אני עובדת מזה שנה ו8 בחברת סאטראפ קטנה,
אני דיי בצומת דרכים, במקום העבודה שלי נמצאת 8-16 זה מה שסוכם בחוזה בתחילת העסקה וזה למה לקחתי את התפקיד, כל פעם העמיסו עליי עוד ועוד ואני שתקתי ועבדתי ותקתקתי במסגרת השעות שלי ולא דקה יותר כי יש לי ילדה, לפני שבועיום פניתי ואמרתי שאני לא מספיקה דברים ושידעו שהכל יעשה אבל לא במיידי, בחמישי הביאו מישהי לכדי עזיבה והחליטו לא להביא במקומה ולהוסיף לי את התפקיד שלה גם, ועכשיו באו אליי ביציאה שהיקף העבודה השתנה והם רוצים שאשקול משרה של 9-18, כמובן שציינו העלאה במידה וכן אני אמרתי שאין לי מה לשקול שאותו מנהל דיבר איתי על העלאה כשהכניס לי את חלק מהתפקידים האחרונים שהועמסו עליי אבל כבר חצי שנה ורק מורחים, אמרתי שאין לי מה לשקול כי זה השעות שסוכמו מתוך ידיעה שאין לי דקה נוספת לתת כי יש לי ילדה לקחת ושאני אכבד את הצרכי משרד ושאם כך הדבר שיתן לי מכתב ונסיים, נאמר לי שאני לא יכולה לצפות להעלאה אם לא אוסיף שעות פתאום, למחרת נלקחתי לשיחה ובה שוב הוצע לי לשנות את שעות העבודה לאחר ששבתי וסירבתי הודיעו לי על פיטורין, זאת לאחר שכל ההתנהלות אינה כחוק היות ולא היה שימוע , למחרת גיליתי למעסיק שאני בהיריון ממשבהתחלה, אמרתי כי לאור המצב הפיטורין לא תקפים, נשאלתי אם ארצה להישאר ואמרתי שהסטטוס צריך להישאר אותן שעות ואותו היקף עבודה אמרתי שכן ואמרו לי שיבדקו ויחזרו אליי, מניחה שכרגע נעשה הכל כדי לבדוק מה האופציות שלהם, יש לציין שלא נערך לי שימוע ולא קיבלתי הודעה מראש על הנושא,פרסום משרה במקומי ממשיך להופיע באתרים , לאור המצב והיחס הנורא אני ממש רוצה לעוף משם, רוצה לדעת מה הזכויות שלי במצב כזה ובפרט מה הסטטוס שלי עד שמקבלת מהם תשובה , מפוטרת? עובדת?, מה ההשלכות על גובה דמי לידה ברגע שמפוטרת ולוקחת אבטלה האם יכולה לבקש שהמשכורת תחושב לדמי הלידה ולא האבטלה מבחינת גובה השכר? למרות שלא תהיה בחודשים האחרונים , בפיטורין הובטח לי שאוכל לצאת לראיונות והיות ואני בשלב ראשוני זה הזמן למצוא משהו האם לגיטימי לבקש לצאת? לא אוהבת את הסיטואציה שלצערי נקלעתי אליה, אשמח אם תוכלו להסביר לי מה האופציות העומדות בפני?
המון תודה שבוע טוב

שלום לך, תיארת שרשרת נסיבות מורכבות שלא ניתן להתייחס לכולן מעל במה זו ברצינות המתבקשת. אוכל להגיד שאם את בהריון, המעסיק צריך לבקש היתר לפיטורייך משר הכלכלה ואסור לו לפגוע בהיקף עבודתך המקורי, שכרך וכל שוני אחר לפני מתן ההיתר, ככל שזה יינתן למעסיק.

שלום לך, תיארת שרשרת נסיבות מורכבות שלא ניתן להתייחס לכולן מעל במה זו ברצינות המתבקשת. אוכל להגיד שאם את בהריון, המעסיק צריך לבקש היתר לפיטורייך משר הכלכלה ואסור לו לפגוע בהיקף עבודתך המקורי, שכרך וכל שוני אחר לפני מתן ההיתר, ככל שזה יינתן למעסיק.

עורכי דין מובילים בפורום זכויות עובדים

Gו"ד קובי בן סימון
עו"ד קובי בן סימון

"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."

עו"ד סיון שטינברג פליישר
עו"ד סיון שטינברג- פליישר

"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."