סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על בתים משותפים(1,706)

שאל בפורום בתים משותפים

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום בתים משותפים

הדס מושקוביץ
איזור: מרכז
פקס:
טלפון: הצג טלפון

בעלת משרד עורכי דין במחוז המרכז, בעלת ידע וניסיון עתיר בתחום דיני הנזיקין והביטוח, לרבות נזקי נזילות, שריפה, תאונות עבודה ותאונות דרכים

05/02/2023 04:27 יור הסתה נגד שכן
עקב נזילה בבניין לפני שנה וחצי הוחתם הסכם ביני לבין ועד הבית והסכם פותר אותי מתשלומי ועד הבית למשך שנתיים. וזה בא כפיצוי על הנזק שנגרם לדירתי עקב הנזילה.חייב לציין שועד הבית לא רצה לטפל בעניין ולא רצה להשתתף על תיקוני הנזק והתחיל בהסתה נגדי מול השכנים. אז פתרתי את הבעיה ע"י התערבות עו"ד וכתוצאה בא הסכם שתיארתי. במשך שנה ראשונה מתחילת ההסכם גם הרגשתי וגם קיבלתי הודעות מדיירי הבניין שועד הבית וכמה מבעלי הדירות (כ-3-4 דירות) ממשיכים בהסתה שקטה נגדי. מכיוון ששמי לא הוזכר בפומבי ושכנים מפחדים לתת עדות אז אין לי מה לעשות בעניין.לאחר שנה דיירי הבניין הגיעו למסקנה שיש להחליף את הנציג ועד הבית והביאו חברת תחזוקה חיצונית. לאחר שחברת תחזוקה התחילה את עבודתה התחילו להופיע בבניין נזקים: לכלוך,ניתוק מחשמל מסך ההודעות של חברת תחזוקה,שבירת מנעול חשמלי בדלת כניסה (חברה התקינה), פתיחת קופסה של אינטקום שגם חברת תחזוקה התקינה. כמו כן בעל החברה פתח קבוצת WHATSUP לבניין. יש שלושה דיירים קבועים (מאותם דירות שניהלו הסתה נגדי לפני) שהתחילו להפיץ הודעות בקבוצה שתוכן שלהן פוגעני ומסית. הם לא מזכירים את השם שלי אבל על פי הסתה שהיית לפני שנה ותוכן ההודעות מראה שהכל מכוון אלי. דיברתי עם בעל החברה ואמרתי לו שהוא כיוצר קבוצה ציבורית חייב לשמור על תוכן והתנהלות הקבוצה והוא חייב לדבר ולהשתיק אותם.הוא הסכים איתי ואמר שידבר איתם ושמבחינתו כל מה שהיה לפניו לא מעניין אותו והוא לא מקבל צד של מישהו. בינתיים זה לא עזר ואותם אנשים כתבו בפומבי שרוצים שדיירים יסכימו לבוא קבוצה במשטרה ולהגיש תלונה למרות שאין להם שום הוכחות.
הם בטוחים שמספיק רק מילה שלהם. כמו כן יש דייר שכותב שהוא רוצה לפגוש את הבן אדם ולהרביץ לו. למרות ששם לא הוזכר אבל יש פה הסתה גלויה ואיומים. לך תדע מה יכנס לראש של אותו בן אדם שמחפש ללכת מכות והוא יפגע בי.
אבל פתיחת תיק במשטרה יכולה לפגוע בי אישית.מה ניתן לעשות בעניין ולהקדים אותם.

עורכי דין מובילים בפורום בתים משותפים

אלון כהן
עו"ד אלון כהן

שותף מייסד במשרד גרופל-כהן, עורכי דין, משרד בוטיק בעל ניסיון רב בדיני מקרקעין, משפט מסחרי, צוואות וירושות וליטיגציה אזרחית ומסחרית.

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

אירית דרדיק פלם
עו"ד אירית דרדיק פלם

מייסדת ושותפה בחברת עו"ד דרדיק פלם מימן ומתמחה בתחום המקרקעין, על ענפיו. בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לבתים משתפים, לרבות בייצוג בתביעות שעניינן נציגות בית משותף, בעלות, שימוש וכו' ומשמשת כמייצגת מטעם האגודה לתרבות הדיור.

תום חיימוב
עו"ד תום חיימוב

"משרד מ.חיימוב מתמחים בתחום המקרקעין הכולל עסקאות מכר ורכישה, מיסוי מקרקעין, היטלי השבחה, תמא 38 ועוד..."