סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על תאונות עבודה(232)

שאל בפורום תאונות עבודה

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

06/05/2013 08:48 חייים תאונה במקום העבודה
שלום רב , אני נכה מפגיעה בתאונת עבודה כבר כמה שנים ברמה של 75 אחוז (כולל תקנה 15) לאחר סיום הסיפור עם המלל שבו קיבלתיי נכות צמיתה כמופיע לעיל תבעתי בבית משפט מחוזי בתל אביב את חברת הביטוח כאשר נוספו צדדים נוספים שלישי ורביעי כעת הדיון השני אבל הראשון בו הוגשו כבר תתחשיבי הנזק והששופט יציע הצעת פשרה כמה אחוזים מהתיקים לערך לאור נסיונך בתחום נסגרים בהצצעת הפשרה הראשונית?
כמה נסגרים בהצעת פשרה במשך התיק? ובמידה ולא נסגרים בפשרה בשלב הראשוני ויש הסכמה על נכות ממוצעת מה קורה לאחר מכן וכמה זמן צפוי להימשך תייק שהרשלנות שלו ברורה ויש נכות ממוסכמת?תודה על ההקדשת זמנך

חיים ערב טוב,

מניסיוני, בתי המשפט מעודדים מאוד פשרות, כך שסביר מאוד להניח כי גם בדיון השני ביהמ"ש ינסה לדחוף אתכם לפשרה על בסיס תחשיבי הנזק ואם ההצעה תהיה טובה דיה אז יש מקרים ששווה להתפשר מאשר להמשיך לנהל את ההליך שעשוי לקחת שנים - כל מקרה לגופו.

באשר למשך ההליך - באם הנכות מוסכמת בין הצדדים אז נותרה שאלת הרשלנות. האם המעסיק הודה כי הוא התרשל ? במידה ולא, אז יתקיים דיון הוכחות בו הצדדים יחקרו איש את משנהו לעניין הרשלנות ורק לאחר מכן יינתן פסק דין. מבחינת אורך ההליך, הכל תלוי ביומן בית המשפט וכן במספר דיוני ההוכחות, יש מקרים שדיון אחד מספיק ויש מקרים אחרים שבהם יש צדדים רבים ואז זקוקים למספר דיונים וההליך המשפטי עשוי להימשך אף מספר שנים.

מאחלת לך המון הצלחה בתיק!
סיון שטינברג עו"ד