סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על תאונות עבודה(232)

שאל בפורום תאונות עבודה

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

23/04/2013 08:19 שםשרה כותרת השאלהפגיעה במהלך העבודה
הקלד את שאלךבמהל עבודתי נפגעתי בקרסול ויש לי קרישי דם ברגל האם אני מבוטחת במקום עבודתי ?כיצד אוכל לתבוע את זכויותי כמו ימי מחלה וכד'.האם אפשר לתבוע את המעסיק בגלל שעיכב לי את הטפסים שהגשתי לביטוח לאומי ?

הקלד את תגובתך

אני מבקשת לענותי לי בלי קשר לאיך נפגעתי בקרסול. אם יש כמה אפשרויות תכתבי את כולן אני לא מבינה למה את לא עונה כל כך הרבה זמן, זה נראה כאילו את מורחת את הזמן כדי שאני אגיע אליך לייעוץ בתשלום אני בטוחה שבסוף אני אשלם על זה איכשהוא אין מתנות חינם במיוחד לא בפורומים תמיד העורך דין מנסה למשוך אליו את הלקוחות השואלים זה ממש לא בסדר
תודה
שרה

שרה שלום,

להבדיל מפורומים אחרים, אני משתדלת להשיב לכל פונה באופן ספציפי עד כמה שניתן במסגרת הפורום ובשל כך שאלתי המקדימה אליך!

לענייננו, ראשית, עליך לדווח למעסיק על התאונה ולבקש שימלא לך טופס בל 250 (ניתן להוריד מהאינטרנט). אם המעסיק מסרב לחתום או מעכב את החתימה את יכולה לפנות אל ביטוח לאומי במכתב ולציין כי הוא מסרב לחתום וכי הוא מתבקש להורות לו לחתום על הטופס .
עם הטופס גשי אל רופא המשפחה ותוכלי לקבל דמי פגיעה מביטוח לאומי בשווי של 75% ממשכורתך עד 91 ימים מיום התאונה. מרופא המשפחה תקבלי תעודות רפואיות לנפגע בעבודה ועליך להגישן לביטוח לאומי באמצעות טופס בל 211 שאותו ניתן להוריד מהאינטרנט. אם המעסיק מסרב לחתום על בל 211 את גם זכאית לבקש מביטוח לאומי שיורה לו לחתום ולמלא את הטפסים.

שנית, לאחר קבלת דמי הפגיעה את זכאית להגיש תביעה לקביעת נכות מהמוסד לביטוח לאומי תוך שנה ממועד הפגיעה.

בלי קשר, על המעסיק לבטח את עובדיו בחבות מעבידים, כך שככל ופגיעתך נגרמה בעקבות רשלנותו של המעסיק את זכאית להגיש תביעה כנגד המעסיק ובגלל זה שאלתי איך נפגעת בקרסול.

מבחינת לתבוע את המעסיק בגלל שעיכב את הטפסים, את רשאית לתבוע אבל כבכל תביעה עליך להוכיח שהוא עיכב את הטפסים ואת הנזק שנגרם לך בעקבות העיכוב.

בהצלחה,

סיון שטינברג, עו"ד
מנהלת פורום תאונות עבודה