סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על תאונות עבודה(232)

שאל בפורום תאונות עבודה

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

11/04/2013 20:24 shaul חופשת מחלה בתאונת עבודה
לפני 3 חודשים נפגעתי בעבודה ,הייתי בחופשת מחלה מעבודה 3 ימים וחזרתי לעבודה,עברתיבדיקות שונות ורק בסיטי גילו שיש לי בלט דיסק,ביטוח לאומי הכיר בי כנפגע עבודה,לפי פרופסור גיפשטיין אני חייב לעבור צריבת דיסק,נכון לתקופה אני סובל מכאבי גב ורגל שמאל,,היית יאצל רופא המשפחה והוצאתי חופשת מחלה רגילה ,כי הרופא טוען שאי אפשר אחרי 3 חודשים להוציא חופשת מחלה מתאונת עבודה ,
האם הוא צודק? כמו כן אני אמור לעבור את צריבת הדיסק בסוף החודש,מה הפרוצדורה הנכונה להגיש תביעה לנכות מביטוח לאומי(יש לי מגבלה בהליכה ,עלייה במדרגות וכאבים בגב תחתון ורגל שמאל)

שאול ערב טוב,
ככלל ולפי סעיף 92 לחוק ביטוח לאומי, ניתן לקבל דמי פגיעה עד 91 ימים מיום הפגיעה.
כמו כן שאלתך אף נדונה בפסיקה ונקבע כי לא ניתן לקבל דמי פגיעה לאחר שחלפו 3 חודשים מיום התאונה אף אם לא ניצלת את הימים כך שהרופא שלך צודק.
כעת יש להגיש תביעה לקביעת דרגת נכות למוסד לביטוח לאומי בצירוף חומר רפואי. מומלץ מאוד להגיש את התביעה כשהינך מלווה ע״י עו״ד המומחה בתחום. אשמח ללוות אותך בתהליך זה, הינך מוזמן ליצור עימי קשר בפרטי הקשר המופיעים באתר. שבת שלום ורפואה שלמה!

כמו כן לגבי החופשת מחלה שקיבלת עכשיו- ניתן להגיש תביעה לנכה נזקק ולקבל עד 4 חודשים תשלום בגין הפסדי השכר וכן ניתן לקבל את הימים שלא עבדת בועדה הרפואית רק תדאג להשיג אישורי מחלה מהרופא. שבת שלום