סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על תאונות דרכים(254)

שאל בפורום תאונות דרכים

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

21/07/2013 12:03 חנה תאונת דרכים בדרך לרואה חשבון של החברה במהלך יום עבודה
שלום רב,
בדרכנו (בעלי ואנוכי) לרואה חשבון של החברה במהלך יום עבודה, נסענו מאחורי משאית שנשאה בלוני גז באורך של כ-10 מטר ומשום כך נסעה במהירות מאוד נמוכה וגרמה לנו גם לנסוע במהירות של כ-20 ק"מ לשעה. בעמדה לפנות ימינה מהירותה עוד ירדה וכך גם גם המהירות שלנו שעמדה על כ-10 ק"מ לשעה ומכאן שהרכב היה למעשה מאוד יציב על הכביש מה שלמזלנו גרם לתאונה שתגמר ללא וקרבנות בנפש.
כאמור, נסענו מאוד לאט מאחורי משאית שנשאה בלוני גז שעמדה לפני פנייה ימינה כשלפתע נשמע בעלי צועק : "נכנסים בנו נכנסים בנו" ובעוד אני מנסה לקלוט את דבריו נשמעה חבטה ברכב שהרימה אותנו באוויר מהחלק האחורי של הרכב עם נחיתה בחזרה על הכביש.
מרגע החבטה ועד שפתחתי את עיניי וראיתי כביש מלא שוטרים לא זכרתי מה היה וכל שאני זוכרת זה ידו של עובר אורח שראה את התאונה ועצר שניסה לעורר אותי ולשמור עליי ערנית עד שהאמבולנס תגיע. המכה הייתה בעיקר בצד ימין של הרכב מאחור אשר תלשה את הגלגל ומעכה את כל החלק האחורי של הרכב שהיה די מסיבי . הרכב הוא רכב עבודה ומשום כך נמצאו במושב האחרוי ציוד כבד שמהמכה עף על גב המושבים שלנו והיכו בנו בגב (כלים המאוחסנים באריזות מברזל ) כשהראש שלנו התנער והטלטל לו מימין לשמאל וחטף חבטות ממשענת המושב . בשל כל האמור מצאתי את עצמי עם פתיחת העיניים אוחזרת בראשי ובעורף וממלמלת בחולשה שהראש , העורף וכל הגוף כואבים לי וכך עד שהוציאו אותי על אלונקה והסיעו אותי לבית חולים.
בעלי שמספר שנים לפני גם עבר תאונת דרכים בה שבר מספר צלעות ועוד נאמר לו לאחר צילומים בבית חולים שכל שהתאחה במהלך השנים נפגע חזרה ומתענה מכאבים חזקים .
בבית חולים נתקלנו בשירות גרוע ומשך שעות איש לא ניגש אלינו עד שהגיע האיש ממכון הרנטגן לקחת אותנו לצילומים מבלי שעברנו לא צילום ראש ולא צילום עורף מלבד צילום ע"ש גבי ומותני בו לטענת הרופאים לא נמצאו שברים בפט לשחיקה של עצמות אשר אינם משייכים לתאונה .
בשל הכאבים בראש , בעורף , בגרון ובכל חלקי גופי ובעיקר בגלל סחרחורת וחוסר שיווי משקל לא יכולתי לגשת לקופת החולים ושלחתי את מסמכי השחרור לרופאה בפקס תוך שביקשתי ממנה לתת לי לבצע C.T. ראש, צוואר וגרון וכן C.T עמוד שדרה גבי ומותני או בדיקה בה ניתן לסרוק את כל הגוף בפעם אחת אם קיימת ותגובת הרופאה הייתה כי עליי להגיע קודם למרפאה שתבדוק אותי ומאחר ולא יכולי עשיתי זאת רק לאחר 6 ימים. בבדיקה המסמכים זעמה על בית חולים על כך שרצו לתת לי זריקת וולטרן לשיכוך כאבים עם לחץ דם של 190/110 ושלמזלי סירבתי בשל פחד מזריקות ובמקום הסכמתי לכדורי אופטלגין.
מהרופאה שמעתי גם רמיזה להגבלה שקיימת מטעם הקופה בהפנייה לביצוע בדיקות מורכבות וכי ע"מ לקבל אותן יש לבקר אצל כל אחד מהרופאים המקצועיים שמינתה כמו א.א.ג. , נוירולוג, אורתופד ועוד כשכל אחד מהם יש את הבדיקות שלו והבנתי שמדובר בסיפור ארוך בשל ההמתנה לתורים ארוכים וכו'...
השאלה שלי הינה:
האם קיימת דרך לבצע בדיקות בצורה מרוכזת וללא המתנה של שבועות וחודשים בתור במקרים של תאונת דרכים ?
אשמח לשמוע ממך לאור המפורט לעיל עצות או טיפים אם יש! על כל מקרה כיום אני מוגבלת מלנהוג בגלל בעיית הסחרחורת החזקה שחטפתי מהתאונה וחוסר שיווי משקל .

בברכה חנה

חנה שלום,
ראשית רפואה שלמה ובריאות.
ככל הידוע לי לא קיים מסלול טיפול מהיר, ללא המתנה במקרים של תאונות דרכים. אם כי בפרקטיקה המערכת הרפואית כנוהג מעניקה קדימות למקרים של טראומה.
באשר לבקשתך לקבל עצות:
1. יש למסור דיווח למשטרת ישראל ולקבל אישור.
2. יש להמשיך בטיפול הרפואי, להעלות כל תלונה ובעיקר מגבלה הקשורה לתאונה.
3. יש לתעד כל פרט אשר עשוי לסייע בהוכחת הנזק (קבלות על הוצאות, נזקים, עזרת צד ג' של בני משפחה חברים או עוזרת למשל).
4. יש לפעול לבירור כיסוי ביטוחי פרטי (למשל ביטוחים פרטיים. שימי לב כאן יש התיישנות מקוצרת של 3 שנים ממועד התאונה. ההתיישנות אינה נעצרת בפנייה אל חברת הביטוח אלא בתביעה לבית המשפט).
5. יש לפנות לעו"ד העוסק בתחום על מנת לקבל ייעוץ והכוונה פרטניים.


בריאות ורפואה שלמה.
עו"ד רונית רוטלוי

חנה שלום, צר לי לשמוע על התאונה הקשה שעברתם. לגבי זירוז תורים- ראוי לפנות לרופא המטפל שירשום כי הטיפול מומלץ בדחיפות - בד"כ כשהרופא המטפל "לוחץ" - יש עדיפות בתורים. את זקוקה ליעוץ משפטי בנוגע לטיפול בתאונה. אני מציעה שתפני אליי טלפונית ונקבע פגישה. בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד

עורכי דין מובילים בפורום תאונות דרכים

עו"ד רונית רוטלוי

"לאחר שנות עבודה רבות בתחום, אני מכירה כבר לא מעט מ'התחבולות' בהן נוקטות חברות הביטוח..."

עו"ד ירון שמעון
עו"ד ירון שמעון

"תכנון האסטרטגיה המשפטית עוד בשלבים הראשונים של התיק, מסייע לי בהשגת תוצאות איכותיות עבור לקוחותיי..."

אורלי פנסו
עו"ד אורלי פנסו

"מייצגת נפגעים בתחום נזקי גוף לרבות תאונות דרכים, תאונות עבודה ונפילות ברשות הרבים..."

עו"ד רפאל אלמוג
עו"ד רפאל אלמוג

"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."

אריה שליאנסקי
עו"ד אריה שילאנסקי

"דגש רב על השקט הנפשי והסוציאלי של כל לקוח ותיאום ציפיות מראש... "