סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על רשלנות רפואית שיניים(93)

שאל בפורום רשלנות רפואית שיניים

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום רשלנות רפואית שיניים

עו"ד רן שפירא
איזור: תל אביב
פקס: 036916635
טלפון: הצג טלפון

"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."

24/04/2013 13:29 נועה חורים ללא שתלים
אני בת 31 . מאז קיומי יש לי שיניים קטנות עם רווחים מאוד גדולים בשיניים שהפריע לי כל חיי . להורים שלי לא היה כסף לטפל בזה שהייתי ילדה . הצלחתי לאסוף כסף כדי להגשים את חלומי . לפני שנה וחודש פניתי לאורטודנדיט בעניין , לשמוע חוות דעתה . עשיתי צילום וחזרתי אליה . היא אמרה שרק באורטודנטיה א"א לפתור את זה , מה שכן אפשר לעשות זה לצמצם רווחים בלסת תחתונה , לפנות מקום לשתי שתלים .צריך להתייעץ עם הרופא שיניים שאפשר לבצע את ההשתלה . למעלה היא אמרה שהיא יכולה לצמצם רווחים גם . סיכמנו מחיר של 10,000 ש"ח . ושהטיפול בשיניים העליונות יהיה לקראת הסוף .
עליי לציין , שהיא לא הסבירה לי שום דבר בקשר לסיכון השיניים . היא רק אמרה שאם זה היה היא , היא לא היתה נוגעת בזה . אני הייתי שקוע בחלום של שיניים נורמליות . ראיתי שאני יכולה להגשים את החלום ושזה אפשרי .אז למה לא . אבל ממנה הבנתי , שכל העניין זה השתי שתלים .
היא אמרה בברור , אם זה מאוד מפריע לך תעשי את זה .

מיד פניתי לרופא שיניים , הוא הסתכל על השיניים ואמר לי תלכי על זה . נעשה שני שתלים יהיה בסדר. סמכתי עליו . קיבלתי אישור . ז"א שאפשר לבצע את התוכנית , לעשות רווח ולהשתיל בשתי הרווחים שני שתלים .
אז התחלתי בטיפול האורטודנטיה . כעבור חצי שנה ,שן אחת כמעט הלכה , הייתי צריכה טיפול שורש רציני ,שהמומחה אמר לי שזה בגלל האורטודנטיה . טוב השלמתי עם זה .לא עשיתי מזה סיפור . כמה ימים אחרי שהאורטודנטית שמה את הגשר בשיניים העליונות הרגשתי שכל השיניים למעלה רופפות ונהיו חלשות . שן אחת ממש יתנדנדה . היא נתקה אותה מהגשר . אומנם היא פחות מתנדנדת אבל מי יודע מה יהיה בגורלה .

תוך כדי הרופא שלח אותי לצילום CT , בשביל לעשות את השתלים . מתברר שאין מספיק מקום , ואי אפשר לבצע השתלה .

אני חושבת שהיה כאן רשלנות מצד שניהם .במקרה את ההתייעצות עם האורטודנטית הקלטתי .
בהקלטה שומעים אותי מתייעצת איתה כי זה עבודתה ,והיא אמורה להבין בזה . שומעים אותי אומרת שאני יכולה להשלים עם זה . אבל אם אפשר לעשות ואין עם זה בעיה אז למה שאני לא יעשה .

לפני כל התהליך היה צריך לבצע CT ולבדוק אם יהיה ניתן לעשות השתלה או לא .

נשארתי כרגע עם שני חורים , שצריך למצוא אילתור ישן . ואם הייתי יודעת שיש איזה שהוא סיכון לשיניים שלי או שיהיה איזה שהיא בעיה שלא אוכל לעשות השתלה , לא הייתי נכנסת לסיפור הזה בכלל. בהקלטה גם שומעים את ההתלבטות והרצון להבין מה כדאי לעשות במצב הנוכחי .

אשמח לשמוע את חוות דעתך על הסיפור

תודה רבה נועה

שלום נועה
על פניו נראה שקיימת רשלנות בטיפול אולם כדי לוודא את העיניין לאשורו עלייך לאסוף (או עו"ד שיטפל במקרה) את כל התיעוד הרפואי כולל הצילומים שביצעת גם מהאורטודנט וגם מהרופא מבצע השתלים. רק לאחר בחינת כל החומר ניתן יהיה לתת תשובה חד משמעית לגבי המקרה.
מקווה שעזרתי במקצת

אתה מכיר משהו שיוכל לעזור לי בעניין ?

שלום רב
קרוב לוודאי על שניהם. צריך לבדוק את התעוד הרפואי ורק לאחר מכן להחליט.
בנוסף, לבקשתך, אינני יכול להמליץ לך על רופא ספציפי שיפתור את בעייתך הרפואית. באם החלטת לפנות להליך משפטי, כדאי להתייעץ עם עו"ד המתמחה בתחום.
לקבלת ייעוץ נוסף ניתן ליצור קשר עם משרדי.