סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על רשלנות רפואית שיניים(93)

שאל בפורום רשלנות רפואית שיניים

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום רשלנות רפואית שיניים

עו"ד רן שפירא
איזור: תל אביב
פקס: 036916635
טלפון: הצג טלפון

"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."

13/05/2022 11:37 חן חלינסקי רשלנות בטיפולי שיניים
שלום רב,
לפני כעשרה חודשים נפל לי כתר של שן קדמית, אותו כתר אשר החזיק 15 שנה. פניתי למרפאת שיניים, הותאם לי כתר זמני, ארשר נפל לאחר מספר ימים והודבק שוב. בהמשך הותאם כתר "קבוע". אותו הכתר הקבוע כביכול, החזיק רק חמישה חודשים. יש לציין כי בתקופה בה נפל הכתר, הייתי בהריון מתקדם אשר הוגדר הריון בסיכון ולכן הייתי מצויה באותה העת בשמירת הריון (פריצות דיסק בגב וסוכרת הריון).
כשהתאפשר לי, הגעתי שוב למרפאה, התאימו לי כתר זמני והייתי אמורה להגיע ולהשלים טיפול. בעקבות ההיריון אשר הצריך מנוחה וכן מגבלה פיזית לנוע, התקשיתי להגיע למרפאה וכן בהמשך לאחר הלידה, נמנעתי מלהגיע עם התינוקת הרכה שלי שרק נולדה.
לפני מספר ימים ניגשתי למרפאה לאחר שנפל הכתר הזמני (כבר כחודשיים נופל אינספור פעמים, אך הפעם נשבר) הותאמה לי תכנית אחרת לחלוטין פתאום בטענה שהשן שעליה מלבישים כתר נסדקה. התכנית הפעם כללה גשר ל-4 שיניים קדמיות אשר כמובן מתומחרת בהתאם.
חשוב לי לציין כי הכתר הקבוע ששמו לי היה זהה לכתר קודם שהחזיק 15 שנה. ובמידה והתנאים של השן שלי לא התאימו לאותו הכתר היה נכון להתאים לי תכנית אחרת.
מיותר לציין את עוגמת הנפש שאותה אני עוברת בחודשים האחרונים, משוחחת עם אנשים והכתר נופל ועליי להדביקו בכל יום שוב ושוב ובעיקר בימים האחרונים שאני ללא שן קדמית כלל ונמנעת ממפגשים עם אחרים, מתקשה לאכול כמו שצריך ועוד קשיים נלווים.
אודה למענה האם יש כאן עילה לגשת להליך משפטי כנגד קופת החולים.
מודה מראש,
בברכה,
חן.

שלום חן,
על מנת לדעת אם יש בסיס לעילת תביעה לפיצוי בגין נזק חייבים לבחון את כל התיעוד הרלבנטי לרבות בדיקות ההדמיה ובהתאם להתייעץ עם מומחה מתאים.