סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על רשלנות רפואית(182)

שאל בפורום רשלנות רפואית

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום רשלנות רפואית

עו"ד רן שפירא
איזור: תל אביב
פקס: 036916635
טלפון: הצג טלפון

"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."

30/01/2014 06:07 יוסי הרדמה כללית ללא הסכמתי
ביצעתי בדיקת mri . הבאתי התחייבות לmri בהרדמה . לפני ביצוע הבדיקה האחות הסבירה לי וכך גם דרשתי שזה יהיה טישטוש בלבד ואכן האחות אמרה לי שהם לא עושים הרדמה כללית אלא טישטוש בלבד ואני עירני יהיה ואף הם ישוחחו עימי ורק אם אראה שקשה לי מאד אבקש בו בזמן הרדמה כללית .בפרוש היא אמרה שאני אהיה ער ויוכל לשוחח בעת הבדיקה . גם כאשר נכנסתי מספר פעמים אמרתי שזה יהיה טישטוש בלבד ואמרו לי בפרוש כן ואתה ממש ער רק נינוח . נכנסתי לבדיקה . שכבתי על המתקן , הרופא שם חומר באינפוזיה שלי ורק אמרתי האם יהיה חם ? האם כדאי להוריד את הגרביים ישר נירדמתי ואז העירו אותי ואמרו זהו . איך שיצאתי מהבדיקה אמרתי לאישתי שזו הייתה הרדמה כללית והיא אמרה לא ייתכן הרי בפרוש גם אישתי וגם הבת וגם אני שוחחנו עם האחות שאמרה בפרש שזה רק טישטוש יהיה . קיבלתי תשובה לבית ועל הטופס התשובה כתוב ביצוע בדיקה בהרדמה כללית . התקשרתי שוחחתי טלפונית עם הקלטה ונתתי ת.ז. הם ביקשו לבדיקה . הם אמרו שזה היה טישטוש וגם אמרה את שם החומר שהוזרק . במכתב התשובה מצויין הרדמה כללית ואני בטוח שזו הייתה הרדמה כללית .אני זוכר הכל עד לאותו רגע שהרופא הזריק את החומר ומייד נירדמתי . בשיחה טלפונית מוקלטת הם אומרים טישטוש .בתשובת הבדיקה ככלית .ולא סתם התקשרתי להתלונן כי לא היה תקין שהרדימו אותי כללית . האם יש כאן עילה לתביעה? בברכה.יוסי

ככל ובוצע לך טיפול רפואי לרבות הרדמה בלא הסכמתך, בהחלט קמה עילת תביעה בגין היעדר הסכמה מדעת. יחד עם זאת, הואיל ולא נגרם נזק (בתקווה שאכן כך), הרי שיש לשקול את כדאיות ההליך המשפטי בייעוץ פרטני עם עורך דין.

עורכי דין מובילים בפורום רשלנות רפואית

אריה שליאנסקי
עו"ד אריה שילאנסקי

"דגש רב על השקט הנפשי והסוציאלי של כל לקוח ותיאום ציפיות מראש... "

עו"ד רפאל אלמוג
עו"ד רפאל אלמוג

"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

פסקי דין אחרונים בנושא פורום רשלנות רפואית

רשלנות באבחון דלקת קרום המוח

סממנים רבים שהופיעו אצל החולה היו צריכים להדליק אצל הצוותים הרפואיים נורה אדומה, כי לחולה דלקת קרום המוח. למרבה הצער, מחלתה לא אובחנה והיא נפטרה. עו"ד רן שפירא, מנהל פורום רשלנות רפואית באתר, סוקר את המקרה.