סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,320)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

16/05/2023 16:25 רינה התנהגות לא מכובדת של מנהלת סניף רשת מזון
היום במהלך תשלום בקופה בסניף רשת מזון גדולה, נגשה עלי מנהלת סניף ומול כולם פירקה את קניה שלי בטענה שאני עושה קומבינה עם קניית בשר.

לאחר שלא נמצאה :"שום קומבינה" לא קיבלתי אפילו הנצלות מינימלית.

פניתי לשרות לקוחות והם סירבו לטפל בתלונתי.

הייתי מושפל ומבוך מול כל הנוכח הסופר. אני קונה שם באופן קבוע ועכשיו מתבייש אפילו להתקרב לשם.

מה עלי לעשות? האם לגשת למשטרה לתלונה? לתבוע פיצוי עגנת נפש?

תודה

שלום,
1. האם יש לך ראיות / צילומים להוכחת המקרה ?
2. אני מציע תחילה להוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה (מעו"ד) לצורך קבלת התנצלות ופיצוי כספי.
3. במידה ומכתב התראה לא יסיים את העניין - אני ממליץ להגיש תביעה בבית המשפט (זאת ככל שיש לך ראיות להוכחת הטענות).

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.