סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,320)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

13/12/2022 06:09 ליאור שאוליאן סיפוק הזמנה לא בזמן
ערב טוב
אני ואשתי קנינו מכם מקרר שבוע שעבר וביום חמישי באותו שבוע (08.12)נשלחה הודעת אסמס בה הובטח לנו שהמקרר יגיע היום(11.12) בהובלה בין השעות 13.30-15.30 כשהצפי הוא לשעה 14.00. בשעה 12.30 אשתי התקשרה למספר של השליח המצויין בלינק ונאמר לה שהמספר שגוי. בשעה 12.45 אשתי התקשרה לחברת מחסני חשמל וניתן לה המספר של סמיר המוביל. היא דיברה איתו לאוזני נציג חברת מחסני חשמל ושם סמיר צעק עליה דיבר לא יפה וניתק לה בפנים דבר אשר הפחיד אותה מאוד. נציג חברת מחסני חשמל אמר שימצא לה פתרון אחר, הבטיח שיתקשר בחזרה ולא התקשר. אחרי הסתכלות בלינק המעקב אחר המשלוח אשתי שפחדה להתקשר שוב לסמיר כדי לוודא שהמשלוח יגיע בזמן התקשרה שוב למחסני חשמל והנציג דיבר עם סמיר והוא ענה לו שיהיה בדירה בשעה 16.00(חצי שעה אחרי מה שהובטח) ויתן חצי שעה התראה מראש. עד השעה 16.00 לא קיבלנו שום התראה ואני יצאתי באמצע פגישת עבודה לדירה כדי לא להפסיד את השליח ובדרך התקשרתי אני אליו לראות מתי הוא מגיע. השליח לא דיבר אלי יפה ואמר שהוא עוד פחות מחצי שעה בדירה(דהיינו שעה אחרי סוף הזמן שנאמר לנו בהודעה) ואמרתי לו שאני אגיע תוך ארבעים דקות בגלל הפקקים. סמיר אמר לי שהוא לא מתכוון לחכות וניתק לי בפנים. במהלך הנסיעה דיברנו שוב עם נציג מחברת מחסני חשמל שאמר לנו שאין מה לעשות וזה אשמתינו שאנחנו לא בדירה(שעה אחרי הזמן כאשר כל היום שלנו סבב סביב זה), וגם דיבר בצורה לא מכבדת כלפי אשתי ואמר שהיא מתלהמת ועוד מילים כאלה. מה גם שהנציג הבטיח לחזור אלינו עם פתרון בתוך כמה דקות ולא חזר. אחרי שהגעתי התקשרתי אל סמיר השליח שוב והוא ענה לי שהוא כבר נסע וניתק שוב בפנים שלי. בסופו של יום המקרר לא הגיע

שלום,
קראתי את הדברים. מהי שאלתך ? איך אני יכול לעזור ?
לצערי בישראל אין עילה לתביעה על כך שנציג שירות אינו מדבר יפה, אך יש לכם עילה לתביעה בגין העובדה שהמקרר לא הגיע (הפרת הסכם, הפרת חוק "חוק הטכנאים), חוסר תום לב, נזקים ועוגמת נפש).

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.