סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,320)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

07/11/2022 19:30 מור פגם במוצר - ביטול עיסקה
רכשתי בעסקה פרונטלית באשראי תשלומים זוג רמקולים מדף חדשים איכותיים למערכת סטריאו,
ממוכר שהציג עצמו כיבואן הבלעדי של יצרנית הרמקולים.

המתנתי חודשיים לאספקתם מחו"ל, ואת המשלוח הביא אלי המוכר לפני ימים אחדים.

המוכר פתח את קרטון האריזה החיצונית, הרמקולים בתוכה היו באריזות פתוחות.

משעזב גיליתי פגמים במעטפת עץ האגוז של הרמקולים .

עדכנתי את המוכר מיד טלפונית והעברתי לו צילומים של הפגמים.

נכון להיום לא חזר אלי.
את תעודת האחריות ל-5 שנים טרם המציא.

אתמול נודע לי שהמוכר , הפסיק להיות יבואן של יצרנית הרמקולים מזה כשלוש שנים ולכאורה הרמקולים גם אינם חדשים, וספק אם ביכולתו לספק כאלה. ליצרנית הרמקולים יבואן בלעדי אחר בארץ.

שאלותי:
1. האם אני זכאית לבצע ביטול עיסקה לאלתר, ועל בסיס איזה חוק?
2. האם אני זכאית במקביל לבטל את יתרת התשלומים מול חברת האשראי ובאיזו עילה, ולדרוש מהמוכר החזר הסכום שכבר נפרע ?
3. אם לא , מה החלופות החוקיות העומדות בפני ?

תודה מראש

שלום,
1. במידה והמוצר שהגיע אליך פגום - את רשאית לבטל את העסקה מכוח חוק הגנת הצרכ, חוק החוזים וחוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה).
2. לא
3. עליך לפנות לחברה (בכתב) ולהודיע על ביטול עסקה ואת הסיבות לכך ומשם להתנהל מול החברה עד לביטול העסקה בעניינך.
4. ככל שהחברה לא תסכים לבטל את העסקה בדרך זו - יהיה עליך להגיש תביעה לבית המשפט לצורך ביטול העסקה בעניינך.

08/11/2022 08:48 מור המשך

תודה רבה לתשובותיך.
שאלה אחת נוספת
לנושא יתרת (3) התשלומים,
האם ניתן להקפיא את פרעונם מול חברת האשראי ? או אפשרות התגוננות אחרת ?
(הפרעון הבא ב-30.11)

תודה מראש.

שלום,
את יכולה לפנות לחברת האשראי ולבקש.
אני בספק אם חברת האשראי תסכים לכך.
אם כן מצוין.

ולמענה. אשקול את צעדי.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.