סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,320)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

03/10/2022 14:28 דניאל בן אבו אתר שלא מספק מוצרים, משקר,ומתמחר נמוך בכוונה.
היי עשיתי הזמנה מהאתר של בשמים, לפני חודש והיה רשום שהם יגיעו לי עד 5 ימי עסקים. אך אחרי ארבעה ימים שראיתי ששום דבר לא זז התקשרתי אליהם ונאמר לי שההזמנה לא עברה קופה, (זה אומר שאחד או יותר מהמוצרים שהזמנתי לא במלאי, או בעיה אחרת) אמרתי שלא עולה על הדעת ושיעבירו אותי למנהל, אמרו לי שפתחו בקשת למנהל משהו כזה ושהו יחזור אלי עד שלושה ימי עסקים.. אף אחד לא חזר אלי כמובן.. וביקשתי מנהל אולי 4 פעמים, אחרי כמה ימים
התקשרתי שוב ואמרו לי שההזמנה בעצם כן עברה קופה ושהיא תצא לחברת שליחויות ושאני אפנה אליהם ושזה בידיים שלהם, פניתי אך ללא מענה וגם ניתקו לי בפנים שתי שיחות. התקשרתי היום 3/10 שוב לשירות לקוחות של האתר והפעם בצעקות דרשתי מנהל ואפלא ופלא אחרי שלוש דק חזרה אלי מנהלת שטענה שההזמנה שלי נאבדה לשליח של החברת שליחויות ואם אני רוצה החזר כספי או שיוציאו לי שוב את ההזמנה, אחרי דין או דברים אמרתי לה שתעשה לי שוב הזמנה (שעל ההזמנה הזו הייתי צריך לחכות שוב באזור השבועיים כי יש חגים,) אמרה לי סבבה וניתקה.
אחרי שעה מתקשרת אלי המלקטת של המחסן של האתר ומעדכנת אותי ששתי בשמים מההזמנה אינם במלאי, ושהם לא במלאי הרבה מאד זמן ושאני לא הלקוח היחיד שזה קרה לו.. מה אני יכול לעשות בנידון? זה שחברה כל כך גדולה משקרת ללקוחות שלה במשך חודש כמעט. זה שחברה כזו גדולה מפרסמת מחירים ממש נמוכים למוצרים מסויימים ואז מתקשרת לעדכן שאין במלאי, שאני או יבטל את ההזמנה או יבחר משהו אחר.. חשוב לי לציין שיש לי הקלטה של המלקטת מודה שהבשמים לא היו במלאי במשך הרבה זמן, אשמח למה אני יכול לעשות והאם אפשר לתבוע אותם על העוגות נפש והעצבים שהוצאתי על בשמים וכמובן על זה שהמנהלת שלהם משקרת ללקוחות. תודה לעונים❣️

שלום,
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה כנגד החברה הן בגין הטעית הצרכן, הן בגין הפרת הסכם, התנהגות בחוסר תום לב, נזקים ועוגמת נפש.

היי לדעתך אני צריך עורך דין או בית דין לתביעות קטנות זה מספיק?

שלום,
ככל שלדעתך אתה יכול לעשות זאת בעצמך - אני מציע שתגיש את התביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
ככל שתהא מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.