סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,322)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

27/07/2022 10:02 שהם כורך הזמנה שלא הגיעה
הזמנתי 5 זוגות נעליים לפני שבועיים וחצי.
הגיעו רק זוג אחד.
במעמד הרכישה התחייבו לספק לי את כל הזטגות עד 19/7/22.
ובפועל לא קיבלתי את הנעליים עד כה.

אין לחברה שירות לקוחות זמין(טלפון או צאט)
וניתן לפנות רק ע"י השארת פניה.

בפועל הם עונים לי הודעה לאקונית פעם ביומיים/שלושה שהעניין בבדיקה. ככה כבר שבועיים.

אני צריכה את הנעליים כי אנו נוסעים לחופשה.
מה האפשרויות שעומדות בפניי כעת?

שלום,
אם לא עונים לך ואין לך אפשרות להשיג אותם ולא קיבלת את המוצרים, את רשאית לפנות לחברת האשראי לצורך הכחשת עסקה בש לאי קבלת המוצרים ולקבל את כספך בחזרה.
בהמשך אם תרצי תוכלי לתבוע את החברה בגין הפרת הסכם, נזקים ועוגמת נפש.

תודה רבה על המענה. השאלה אם אני עדיין יכולה לפעול כך, כאשר העסקה בוצעה באשראי-דיירקט. ואם לא, מה כדאי לעשות במצב זה

שלום,
עליך לפנות לחברת האשראי שלך ולבדוק מולם את הדברים (אני לא יודע על איזה הסכם חתמת מולם). ואם לא יהיה עליך להגיש תביעה לצורך השבת כספך במלואם ותשלום פיצוים בגין כל האמור בתשובתי הקודמת.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.