סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

19/11/2020 10:37 שי קרסיקוב החזרת כיסא פגום אשר הגיע במשלוח
שלום רב,

בתאריך ה-12/11 הזמנתי כיסא מחשב מחברת אופיס סטייל, הכיסא הגיע בתוך אריזה (לא מורכב) במשלוח עם דואר שליחים היום (19/11) בשעה 10:14.
אחרי שפתחתי את האריזה גיליתי שכל מנגנון הכיסא פגום (חלודה ותקלות נוספות), יצרתי קשר עם החברה בטלפון, נאמר לי לצלם את התקלות ולשלוח למספר של שירות הלקוחות.

אחרי שעשיתי זאת הנציג התנצל ואמר שהוא ידאג למשלוח של כיסא חלופי ולאיסוף של הכיסא הפגום. אני לא מעוניין בהחלפה, אלא רוצה לקבל זיכוי מלא על העסקה ושהחברה תדאג לאסוף את הכיסא.
לטענת הנציג עפ"י התקנון במקרה כזה עליי להחזיר את הכיסא בעצמי ורק אז אקבל את הזכיוי.

חשוב לציין כי בתקנון באתר החברה אין שום איזכור של מקרה של קבלת כיסא פגום ואופן החזרתו לחברה.

האם החברה מחויבת לאסוף את המוצר בעצמה ולזכות אותי לפי בקשתי?

תודה מראש.

שלום,
עליך לשלוח את הכיסא בחזרה לחברה על חשבונה.
הסיבה שאתה מבטל את העסקה כיוון שהגיע מוצר פגום. על החברה לקחת אחריות על מוצר פגום שמכרה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.