סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

13/10/2020 14:54 שרונה תביעת פיצויים כנגד שוכרי הבית שלי
אני מעוניינת להגיש תביעת פיצויים עבור נזק בלתי סביר שנעשה לגינה. בחוזה, ישנו סעיף מיוחד שמתייחס לגינה, ובו כתוב במפורש שהשוכר מתחייב לטפל בגינה, לתחזקה ולשמור עליה במצב ראוי. כל גיזום יש לתאם מראש עם המשכיר.
הם קיבלו גינה מבוססת ועשירה מאוד בצמחים, מטופלת ומושקית בצורה סדירה באופן אוטומטי. גם במעמד חתימת החוזה, הדגשתי חזור והדגש את חשיבות השמירה על הגינה. קיבלתי גינה שעברה שואה. לא השקו אותה במשך שלוש שנים בטענה מופרכת שמערכת ההשקיה לא עבדה. נניח וזה אכן היה המצב, מעולם לא קיבלתי הודעה על כך. הם פשוט לא הישקו. עקב התנהגות רשלנית ופושעת זו, מתו 11 עצים בוגרים, חלקם בני 30 שנה, כמו עץ לימון, שמת עם כל הפירות עליו. עשרות שיחים שהיו מפוזרים בגינה, 85 מ"ר של דשא. ובגלל אי שימוש במערכת ההשקיה, יש צורך גם להחליף את כל הצנרת של ההשקיה. מעבר לכך, הם פיזרו חצץ בניין במקום בו מתו הצמחים ובכך גם גרמו נזק לאדמה עצמה. נזקים בלתי סבירים בעליל. יש לי תמונות של לפני ואחרי, הם קיבלו ג'ונגל, ואני קיבלתי חזרה חורשה, אדמה זחיחה ויבשה, העצים שהצליחו לשרוד את התופת, נראים נורא ולא מצליחה לאושש אותם כבר 4 חודשים. מעבר לזה ישנם עוד נזקים שעשו בתוך הבית. בטפשותי ומטוב ליבי החזרתי להם את הצ'ק ביטחון לפני שהספקתי לעקל מה קרה כאן. הם כמובן מסרבים לשפות אותי, למרות שהסכמתי להתפשר על הרבה הרבה פחות מזה. אשמח לקבל חוות דעת.

שלום,
בהתאם למתואר את רשאית לתבוע את הדיירים בגין כל הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך. הפיצוי כולל להשיב את המצב הקודם לקדמותו כך שתוכלי לקחת גנן / איש מקצוע כדי שינסה להשיב את המצב לקדמותו והדיירים הם אלו שיצטרכו לשלם בעבור הכל כולל עוגמת נפש.
הבעיה היא שלפי תיאורך מאז האירוע עבר כבר זמן רב והשבת להם את צ'ק הביטחון. השבת צ'ק ביטחון כמוהו שאת מאשרת את קבלת הדירה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.