סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

16/07/2020 08:04 לין ביטול עיסקה חלקי
שלום,
שילמתי סכום של 3700 עבור קורס מניקור באקדמיה מסויימת , מדובר במורה מול 2 תלמידות סוכם על 3 ימים 8 שעות כל יום. חייבת לציין שזה היה הקורס היקר ביותר אך רציתי יחס אישי כי אני מגיעה מתחום שונה לחלוטין וכבר ניסיתי משהו קצר יותר וזול חיפשתי רמה יותר גבוהה. מדובר בבחורה עם המון ניסיון שפתחה "אקדמיה".
ביום הראשון של הקורס היא הכתיבה לי ולעוד תלמידה במשך המון שעות חומר וביקשה שנילמד את זה בעל פה. לי נתנה גם שיעורי בית. כמובן שעשיתי ולמדתי אך היה לי קשה לזכור בעל פה טכניקה שלא התנסתי בה. כמה ימים אחרי היה לנו המשך הקורס שבו היא כל הזמן שאלה אותי שאלות חלק ידעתי חלק לא זכרתי . ושם בעצם התחיל היחס הלא מכבד שלה כלפי מתנשא וגם שגרם לי לצאת בדמעות באמצע השיעור. באותו יום סיימתי את התלמדות והיא אפילו החמיאה לי על עבודה. חזרתי הביתה למרות שיש לי תינוק בן חודשיים ואני מגדלת אותו לבד ישבתי והמשכתי ללמוד בכל מה שהתקשתי. יום אחרי זה היה המשך בהתחלה הכל זרם סבבה ואז שוב פעם היא התפוצצה עלי למרות שלא עניתי נכון רק על שאלה אחד. היא ביקשה שאקום ובאמצע טיפול במודליסטית בצורה ברוטלית ומאד משפילה עבורי היא סיימה את עבודה וגם לא צילמה אותה כי לטענתה היא עשתה אותה. אני עשיתי את הרוב התקשתי קצת בסוף כי רציתי לבצע את זה בצורה מושלמת. הסיפור החמיר כשהגיעה מודליסטית אחרת היא ביקשה ממנה לצאת והתחילה לנזוף בי כמו בילדה קטנה שאני לא מכירה את החומר. מפה לשם כבר לא התאפקתי ואמרתי לה שהיא לא מורה תלמידים יכולים להיות שונים המורה צריך לדעת למצוא את הדרך המיוחד . זה שהיא מקצועית בתחומה לא הופך אותה למורה. הדברים החמירו ואני לקחתי את הדברים ויצאתי כמובן בדמעות. יצא שלא סיימתי את הקורס למרות שנשארו לי 4 שעות לסיום . לא קבלתי תעודה והכי חשוב אני מרגישה שהשפילו אותי . מה אני יכולה לעשות המחשבה שעוד מישהי תעבור את זה מקרסמת אותי. אני כן קבלתי כלים להתחיל לעבוד בתחום אולי לאט יותר עם המון אימון. נשאלת השאלה כל אחד יכול להיות מורה אין פיקוח על זה. מה אני יכולה לעשות שילמתי סכום כזה גבוהה סיימתי בתחושה נוראית. אני מודה לך מאד .

שלום,
קראתי את הדברים ונדמה שהדברים נכתבו ממקום מאוד אמוציונלי.
יש צורך לברר את המקרה מבחינה עובדתית - משפטית ולבדוק האם ישנן עילות לתביעה וראיות מתאימות להוכחת הטענות.
לדוגמא יש לבחון האם יש פה הפרת הסכם (בהתאם להסכם עליו חתמת), לבדוק האם התקיימה עוולת לשון הרע וכו וכו. מסיפור המקרה כאן לא ניתן להבין האם יש עילות לתביעה בעניינך.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.