סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,316)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

13/07/2020 17:34 יפים החזרת כיסאות לחנות
שלום רב,

בתאריך 28.06.2020 רכשנו 8 כיסאות מתקפלים בחנות רהיטים, יום למחרת בתאריך 29.6.2020 התקשרו אלינו ואמרו שאפשר לבוא לקחת את הכיסאות מהחנות, אז באנו ואספנו. 6 כיסאות היו בתוך קרטון סגור, אני מאמין שככה הם הגיעו מחוץ לארץ, ועוד 2 היו פשוט עטופות בניילון ללא שום אריזה.

לאחר שהבאנו את הכיסאות הביתה ופתחנו את הקרטון 3 כיסאות היו עם ניילון ושלוש ללא ניילון.
לאחר בדיקת הכיסאות התגלה ששלוש מתוך 8 כיסאות מתנדנדים וחורקים.

התקשרנו לחנות ושאלנו לאן אפשר להחזיר את הכיסאות כי אנחנו רוצים לבטל את העסקה.
דיברנו עם עובדת החנות בשם בת חן שאמרה שבעיקרון אפשר להחזיר אותם לחנות אבל היא יכולה לדאוג שיחליפו לנו אותם.
בהתחלה הסכמנו, אבל לאחר כמה ימים שאף אחד לא דיבר איתנו כדי לתאם ולהחליף החלטנו בכל מקרה להחזיר את הכיסאות ולבטל עסקה.

בתאריך 12.7.2020 הגעתי עם הכיסאות לחנות כדי להחזירם. אחת המוכרות התקשרה למהל החנות ושמה אותו על רמקול כדי שנוכל לדבר. ביקשתי ממנו לקחת את הכיסאות בחזרה ולזכות אותי.
מנהל החנות אמר לי שאי אפשר להחזיר את הכיסאות וניתק את הטלפון.
בזמן הזה היו לקוחות בחנות וכאשר הם שמעו את היחס, הם עזבו (אישה אמרה לבעלה: "הוא ניתק לו בפנים, בוא נלך מפה").

שאלתי את המוכרת מה היא רוצה שאני אעשה עם הכיסאות והיא שוב התקשרה למנהל החנות, שמה אותו על רמקול וסיפרה שהלקוחות עזבו. מנהל התחיל לצרוח עלי, לקלל ולאיים שאני הולך לאבד הרבה יותר כסף עכשיו מהעלות הכיסאות.

שאלתי אותו מה הוא רוצה שאעשה עם הכיסאות, הוא ענה שמה שאני רוצה. אז השארתי את הכיסאות והלכתי.

היום קיבלתי הודעת ווטסאפ מהחנות:

"על מנת לתעד את השתלשלות האירועים : 1.בתאריך 29.6.20 סופקו לכם כיסאות שהובאו במיוחד עבורכם ממחסן קריית גת על מנת שתוכלו לאסוף אותם בנוחות מהחנות בנתניה .
2. התקבלה פנייה שישנה בעיה עם 3 כיסאות שהינם מתנדנדים וחורקים .
3. הובטח למר יפים שהכיסאות יוחלפו בביתו על אף שסופקו בהובלה עצמית יקבל הנ"ל שירות לביתו של החלפת הכיסאות ללא כל ויכוח מצדנו .
4. בתאריך 12.7.20 מגיע מר יפים ללא כל התראה מוקדמת וללא כל הזמנה אל החנות בנתניה יחד עם הכיסאות שהזמין ומבקש בכל תוקף לקבל החזר כספי על אף שלא סיכם זאת עם אף גורם ולא הודיע על כך .
5. מר יפים טוען באותו מעמד שנאמר לו ע"י הנציגה בת חן להחזיר את הכיסאות לחנות במידה והוא רותה לבטל וברשותו שיחות מוקלטות על כך - אנו מכחישים זאת בכל תוקף שכן אין אלו הנהלים שלנו בנוגע להשבת טובין. החנות בנתניה הינה אולם תצוגה ולא מחסן .
6. יש לציין שכאשר מר יפים הגיע לחנות נאמר לו שלא סיכם עם אף אחד את הבאת הכיסאות לחנות ולמרות שהיו בחנות לקוחות פוטנציאליים התנהג בצורה מבישה והחל לעשות "שיימינג " בפני אותם לקוחות , דבר שהסב לנו נזק רב ועל כן התבקש יפים באותו רגע לעזוב את החנות באופן מיידי על ידי בעל העסק.
7. היום 13.7.20 הגענו לחנות על מנת לבדוק את המצב בהם הוחזרו 3 כיסאות מתוך 8 הגיעו ללא אריזה ואחרי שנבדקו - 2 מתוכם פגומים ( פגמי שימוש - שריטות ומכות ). יש לציין שכל התהליך מצולם במערכת של החנות ומתועד .
8. כדי להמנע מויכוחים מיותרים אנחנו מוכנים לזכות באופן חלקי עבור הכיסאות הפגומים וכל שאר הכיסאות זיכוי מלא . כלומר 175 שח לכל כיסא - 350 שח פחות 2080 1730 שח הוא סכום הזיכוי .
נשמח לתגובתך המהירה"

אף פעם לא היה לי מקרה כזה ואיני יודע מה צריך לעשות. אשמח לתגובה.

שלום,
יש לך 2 אפשרויות :
1. להסכים להצעת החנות
2. להגיש תביעה לבית המשפט בגין ביטול העסקה, השבה כספית מלאה ותשלום פיצויים בשל מוצרים פגומים שנמכרו לך.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.