סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

29/05/2020 19:18 ט אי קבלת קבלה + מכירת מוצר מזוייף
היי,
שני דברים:
1. בצעתי עסקה טלפונית של כמה פריטים מחנות אינטרנטית ישראלית. כשהגיעו המוצרים במשלוח הוא לא הכיל קבלה. התקשרתי ושלחתי מיילים כבר 3 פעמים כדי שישלחו לי את הקבלה (עותק במייל או משהו) ואני מקבל כל פעם תשובה "אוקיי זה בטיפול" "נחזור אלייך בהמשך" וזה כמובן לא קורה. האם חובת בית העסק להנפיק לי קבלה למרות שהעסקה נעשתה טלפונית? נשמע לי הגיוני שכן
2. היום (4 ימים אחרי קבלת המשלוח ואחרי 4 ימים של המתנה לתשובה בנוגע לקבלה) פתחתי את האריזות של המוצרים שקבלתי - אני חושש שאחד המוצרים שנמכרו לי מזויף. מה ניתן לעשות בנידון?

כל ההתנהלות הזו של אי שליחת קבלה וגם החשד שלי שהמוצר מזוייף גורמות לי לחשוב שמשהו פה מפוקפק בעסק הנל. יש צורך להתלונן? איך החוק מגן עליי כלקוח במקרים אלו?

שלום,
1. התשובה היא כן.
2. עליך לברר האם מדובר במוצר מזויף. במידה וכן אני מציע לך לפנות לגורמים הרלוונטים לרבות הרשות לסחר הוגן והמועצה הישראלית לצרכנות.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.