סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

13/05/2020 10:27 תומר דרישת תשלום על עבודה ללא אישור שלי
הגשתי נגד מעסיק תביעה לבית הדין לעבודה בעזרת משרד עו"ד (לקחתי הלוואה ושילמתי אלפי שקלים מקדמה).הדיון הבא הוא שלב ההוכחות.העו"ד שמטפל בתיק אמר שההקלטות שהעברתי אליו חשובות וצריך לתמלל אותן.הצעתי לתמלל בעצמי בגלל המצב הכלכלי שלי והעו"ד ענה שאי אפשר וצריך תמלול מחברה וזה יעלה לי כמה מאות בערך 300 ש"ח והוא מכיר
חברה/בעלים ויעשו לי הנחה.הסכמתי והעו"ד אמר שיעביר את הפרטים שלי ויצרו איתי קשר,חיכיתי וחיכיתי ואף אחד לא דיבר איתי,אחרי כמה זמן התקשר אליי הבעלים של החברה ואמר שהתמלול באורך 40 דפים והמחיר 600 ש"ח וביקש כרטיס אשראי, הסברתי לו שהעו"ד אמר שזה יעלה בערך 300 ש"ח.אחרי השיחה חיפשתי את השם של החברה בגוגל וראיתי שכמה לקוחות התלוננו על תמלול לקוי,אי קבלת קבלה/חשבונית וניפוח גופנים ודפים כדי לקבל יותר כסף.
כתבתי למתמלל שאני מוכן לשלם 300 ש"ח בלי לקבל קבלה/חשבונית כי זה מה שהסכמתי בהתחלה וזה מה שאני יכול והמתמלל ענה בהקלטת ווטסאפ שלא אבלבל לו את המוח ושלא אחרטט אותו והוא רוצה את התשלום וגם טען שהם פועלים לפי החוק ולא מקבלים תשלום בלי חשבונית והוסיף שהוא הסכים לפנים משורת הדין לרדת ל-500 ש"ח אחרי בקשה של העו"ד.
העו"ד דיבר איתי שוב ואמר שהוא לא אשם והוא רק קישר ביננו ושאני לא צריך לתפוס אותו במילה והוא התכוון לכמה מאות שקלים ועניתי לו שאני התכוונתי ל-300 ש"ח ושאם אני זה שצריך לשלם ישירות למתמלל הם היו צריכים להתקשר אליי לפני העבודה ולקבל ממני אישור על העבודה ועל הסכום הסופי ולא להתקשר אליי בסוף ולדרוש ממני איזה סכום שבא להם מבלי שדיברו איתי והסכמתי.

הודעתי לעו"ד שאני לא רוצה את המתמלל הזה ושאני אתמלל לבד או נגיש את כל ההוכחות שיש חוץ מההקלטות.המתמלל דורש תשלום על העבודה-אני לא חייב לשלם אם לא הסכמתי,נכון?

שלום,
צר לי אך בהתאם לכללי לשכת עורכי הדין - ברגע ששכרת שירותי עו"ד אינך יכול לפנות לעו"ד אחר על מנת לקבל ייעוץ (ולי כעו"ד אסור להתערב כאשר אתה מיוצג ע"י עו"ד).
איתך הסליחה.
עליך לפנות לעו"ד שלך על מנת להסדיר את הדברים.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.