סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

10/05/2020 07:04 חנה כורסת TV שהגיעה שונה מההזמנה ומהתוגה בחנות
קניתי כורסת טלויזיה. לאחר שבדקתי בתצוגה מספר פעמים. מה שקבלתי לחלוטין אינו תואם. המושב קמור ולא קעור. נגרמו לי כאבי גב ועורף בלתי נסבלים. הספק מכיר בכך שהכורסה איננה מה שראיתי בחנות ומה שהזמנתי.
הספק מוכן רק להחליף הכורסה באחת אחרת. ובמחיר שהם יחליטו. לא מוכן לקבל חזרה הכורסה אלא רק במעמד ההחלפה B2B
הכורסה מונחת בקרטון ארוזה. תופסת מקום, והקרטון מעלה אבק.
האם עלי לקבל הצעתם להחלפה או זכותי להחזיר ללא רכישת כורסה אחרת?
בינתיים אני בבידוד, בגלל הגיל.

שלום,
לא. מבחינת החוק אינך חייבת לקבל את הצעת החנות להחלפה.
לא זו אף זו, בהתאם למתואר - החנות היא זו שצריכה לפצות אותך בגין הפרת הסכם (הספקת מוצר שלא הזמנת והתנהלות בלתי חוקית מולך).
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמנת לפנות למשרדי.

אני גרה בפ"ת, האם רלבנטי?

שלום,
כן בהחלט.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.