סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

01/05/2020 16:09 R חיוב למשך שנה וחודשיים מספקית אינטרנט ואין חשבוניות
שלום רב.
לפני שנה ושלושה חודשים הצטרפתי לספק אינטרנט INET וכל הזמן הזה חשבתי שהם באמת מספקים לנו אינטרנט כי הם אמרו לי שהם עובדים על תשתית וראוטר בזק שלנו ומספקים לנו אינטרנט ולכן הם היו לוקחים 95 ש"ח לחודש. לכן, שאלתי נציג בזק האם INET מספקת לנו אינטרנט מפברואר 2019 עד אפריל 2020 ( שנה וחודשיים) הנציג אמר לי שלא הם לא מספקים לנו אינטרנט כי זה בלתי אפשרי כי המנוי בתשתית הוא בשם אבא ומספר תעודת הזהות שלו, והמנוי בספק הוא בשם אבא אבל על מספר תעודת הזהות שלי. הספק היחיד שהיה מספק לנו אינטרנט דרך התשתית של בזק היה והוא אך ורק ספק בזק בינלאומי. אז התקשרתי לINET ואמרת להם שהם לא מספקים לי אינטרנט, כי בדקתי מול בזק ואם הם מספקים לי, אז אני רוצה הוכחה על זה וביקשתי את כל החשבוניות מאז שהצטרפתי אליהם ואמרתי להם אם אתם לא שולחים לי החשבוניות זאת אומרת שאתם באמת לא מספקים לי אינטרנט. ומאז התקשרתי כל יום לנציגי INET (למשך חמישה ימים) לבקש מהם לשלוח את החשבוניות וכל נציג היה אומר שאני אקבל את כל החשבוניות במהלך היום, ובכל זאת הם מעולם לא שלחו לי אותם וגם ביקשתי דרך אימייל). אחרי שחיקיתי 4 ימים ולא שלחו לי את החשבוניות ביקשתי החזר מלא. כבר עברו 13 ימים ולא שלחו את החשבוניות. אבל הם לא עונים על זה וממשיכים בטענה שהם ישלחו לי את החשבוניות במהלך היום. יתר על כן, ביקשתי מהם לשלוח לי את הסכם העסקה אז שלחו לי רק התוכן ולא ההסכם המקורי. בנוסף לכך ביקשתי ניתוק והם לא נתקו אותי למשך 5 ימים בכל פעם היה נציג\ה אומר\ת שהם יחזרו אליי ויתנו לי מספר הניתוק ואף אחד חזר אליי. ביום שישי 24 \4\2020 הם התקשרו אליי ושלחו לי מספר הניתוק ונתקו אותי מהשירות שלהם. ובכל זאת את החשבוניות עדיין לא שלחו.
שניים מנציגי בזק הבטיחו לי ש INET לא מופיע להם כספק לתשתית של אבא שלי ולעולם לא ספקו לנו אינטרנט.
כמובן יש הקלטות לשיחות ב"פלאפון שלי.
מה אני יכולה לעשות? האם אני רשאית לתבוע את INET ?
תודה מראש

שלום,
בהתאם למתואר ומשהחברה לא הוכיחה בפניך כי את לקוחה ובכל זאת גבתה כספים - אזי את רשאית להגיש תביעה כנגד החברה ובתנאי שיש ברשותך את כל הראיות להוכחת טענותיך.

לי קרה אותו דבר , חייבו אותי ללא הספקת אינטרנט והייתי כל הזמן גולשת דרך ספק ותשתית חברת בזק

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.