סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,316)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

21/02/2020 08:41 משה מכשיר מתקלקל שוב ושוב. מהם זכויותיי
שלום,
רכשתי סמארטפון מחנות עצמאית לפני כ 3 שבועות.
לאחר כשבוע התקלקל המכשיר,
בעל החנות החליף לי במקום למכשיר חדש.
לאחר שבועיים, כלומר אתמול, התקלקל גם מכשיר זה
וכרגע הוא בתיקון. בינתיים בעל החנות נתן לי מכשיר חלופי.
מהם זכויותיי אם כל פעם המכשיר מתקלקל, אמנם אני מקבל שירות מטעם האחריות, אך הוא ממשיך להתקלקל. ומה יקרה אפוא לאחר שנה שאני כבר לא מכוסה?

שלום,
באם מכרו לך מכשיר תקול מלכתחילה, אתה רשאי לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה או לבקש שיחליפו לך למכשיר חדש אחר.

תודה!
ואם גם המכשיר החדש מתקלקל אחרי שבוע (כמו שקרה לי) וייתכן כי כל ה'סטוק' דפוק?
מה אם אני כל פעם מקבל מכשיר חדש ולאחר שבוע-שבועיים הוא מתקלקל?
זה מעגל קסמים שלא הסתיים עד תום האחריות ואז אין באפשרותי לעשות שום דבר.

שלום,
עניתי מה קובע החוק. כמובן שאם מקבלים מוצר אחר וגם הוא תקול יש מקום להגיש תביעה לביטול העסקה, השבה כספית מלאה ותשלום פיצויים.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.