סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

29/10/2019 17:13 אמנון אפשרות לתביעה כנגד חברת תרגום גדולה בארץ
מדובר בחברת תרגום גדולה בישראל. אלייה הגענו כדי לבצע תרגום של חוות דעת פסיכיאטרית בתוך הליך משפטי מדובר על תרגום מעברית לאנגלית. לפני ביצוע התרגום נשאלו שאלות מפורשות כגון האם התרגום מתבצע על ידי בן אדם או מחשב האם התרגום מתבצע על ידי רופא או אדם שמכיר את המושגים הרפואיים שמצויים במסמך מסוג זה. לשאלות אלו ענו בחיוב. העלות הייתה מתחת ל 4000 שקל וכמה ימי עבודה בלבד. התוצאה הסופית מדברת בפני עצמה מדובר במסמך שתורגם על ידי מחשב שמכיל טעויות לכל אורכו בכמות גדולה ומסוג שאדם לא היה טועה בהן דוגמאות רבות אפשר להביא מהמסמך. גם מונחים רפואיים בסיסיים לא מתורגמים נכון כגון המונח "אפקט" שמצוי בכל חוות דעת פסיכיאטרית מתורגם כ effect ולא affect וזאת רק הדוגמא הקלה מבין הטעויות לדוגמא משפט שאומר "ישן עם מעיל" תורגם כ old with coat מדובר במסמך שתורגם על ידי תוכנה יד אנושית הייתה מבינה שאין שום הגיון בתרגום. בנוסף חלק מהאבחנות הרפואיות לא רק שלא תורגמו נכון אלא תורגמו כך שהמשמעות בפועל היא הפוכה מהמקור למשל במקום שכתוב "נפח מוגבר" בהקשר של דיבור בתרגום מופיע low volume משמעות הפוכה. במידה והיה נעשה שימוש בתרגום בבית משפט הדבר עלול היה לגרום לנזק. לחברת התרגום יש אחריות גדולה והיא כשלה. בעמוד האנטרנט של החברה מתפארים בצוות המתרגמים ובאיכות ה QA הגבוהה בבקרת האיכות וכו ומזהירים מפני שירותים שמשתמשים במחשב על מנת לתרגם שבפועל התרגום שיצא מהם מאשר שאין מגע אנושי ולא נעשה בידי אנשים שמכירים מושגים רפואיים וכו בזמן שמתפארים שמתמחים בנושאים אלו. איזה מין הליך משפטי אפשרי לנקוט מולם במצב שתואר? מה התוצאות שיהיה אפשר להגיע אלייהן ואיזה סוג עורך דין יהיה נכון. תודה

שלום,
ניתן להגיש תביעה בעניין זה בבית משפט לתביעות קטנות או בהליך סדר דין מהיר (עם ייצוג של עו"ד). בכדי שאוכל לתת ייעוץ משפטי לעניין סיכויי הצלחת התביעה והתוצאות המשוערות עליי להכיר לעומק את סיפור המקרה ולעיין בראיות להוכחת הטענות.
עו"ד העוסק בתחום אזרחי או בתביעות קטנות.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי, אתה מוזמן לפנות למשרדי.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.