סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

24/10/2019 11:51 אור רכישת מחסנית מכשיר טכנולוגי מחברה

1.בתאריך 8 בנובמבר2016 רכשתי מכשיר המסייע לצמיחה מחודשת של השער ולהפסקת נשירה(להלן:המכשיר).
2.השימוש במכשיר נמשך למשך שנה שלמה ללא צורך בהחלפת המחסנית .
3בהסכם ביני לבין החברה ברכישת המכשיר ב8לנובמבר 2016 הוסכם על מחיר של390 ₪ לרכישת המחסנית.
4.ברכישה הבאה של המחסנית אותה רכשתי ב-300ש"ח להפתעתי תוקפה פג כעבור חצי שנה.
5.לאחר מו"מ עם החברה בו דרשתי לקנות מחסנית חדשה למשך שנה במחיר
390ש"ח כאמור בהסכם החברה התנגדה לכך בתוקף ואמרה שהמחסנית
מספיקה למשך חצי שנה בלבד.
6.לאחר שחקרתי עם הנציג שמכר לי את המחסנית מה בעצם קרה שהמחסנית
הספיקה לי למשך שנה ולא חצי שנה הוא אמר לי שהנציג שנפגש איתי אחרי
חצי שנה כדי לבדוק מה היה מספר שערותי לאחר השימוש כנראה צרב את
המחסנית והתחל אותה מחדש(שיחה מוקלטת).
7.משיחה שהייתה לי עם אותו נציגׁׁ(עליו דובר עם הנציג שהוזכר בסעיף6 לעיל)
הוא טוען שהוא לא זוכר מה היה רק הניח הנחות כאשר הנחת העבודה שלו
כדי לתרץ את מה שקרה היא שהמחסנית הייתה תקולה ולכן הוא החליף אותה
(שיחה מוקלטת).
8.לטענתי המחסנית לא הייתה תקולה כי הנורה האדומה שדלקה להתרות מפני
סיום תוקפה דלקה ולכן למעשה סיימה את תוקפה(לאחר חצי שנה).
כמו כן לא יכול להיות שהוא החליף לי את המחסנית כי זכור לי היטב שהוא
אמר לי לנקות את המחסנית עם קיסם ומחסנית חדשה לא זקוקה לניקוי.
9.לאחר דין ודברים שהיו לי עם נציג החברה שמכר לי את המכשיר הוא הנפיק לי
את המחסנית בעלות250ש"ח,אך כיום הוא כבר לא עובד בחברה.
10.חזרתי לנציג המוזכר בסעיף 7 לעיל ודרשתי ממנו את המחסנית
בעלות250ש"ח כמו ששילמתי על האחרונה הוא אמר שלא כל פעם הוא יכול
לעשות לי הנחה.
11.לאחר שפניתי למנהלת לרכוש את המכשיר ב-390 ₪ היא אמרה לי שהיא יכולה למכור לי
אותו במחיר 500ש"ח בערך מאחר והבטחת בחברה בהסכם אינו מלווה בחותמת החברה
אלא בחתימת הנציג.
12.שאלותי מה סיכויי התביעה נגד החברה ואם הסיכוי נמוך מה כדאי לעשות?

שלום,
כדי להצליח בתביעה יש צורך ב 2 - עילה לתביעה וראיות להוכחת הטענות.
לדוגמא : באם יש לך הסכם בכתב בו החברה מתחייבת למשהו מסוים, אך אינה מספקת את התחייבותה בהתאם להסכם, אזי יש עילה לתביעה וראיות להוכחת הטענות.
מקריאת הדברים שכתבת יש הרבה טענות סובייקטיביות שלך (הסתכלות אישית שלך על דברים) בעניין.
כדי שאוכל להעריך את סיכוייך לזכות עליי להכיר את סיפור המקרה לעומק ולעיין בראיות שיש בידך להוכחת טענותיך. יש אפשרויות נוספות לפעול גם באם אין לך את כל הראיות להוכחת הטענות (אך יש בידך עילה לתביעה).

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.