סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

13/10/2019 08:07 אלירן ק עסקת מכר מרחוק -הטעיית צרכן לגבי דמי ביטול
שלום רב,

רכשתי כרטיסי טיסה דרך הדקה ה-90. אתחיל בזה שהנציג קודם כל העביר את הכרטיס לחיוב ורק לאחר מכן ציין את תנאי העיסקה שלא ניתן לבטל וכי עסקה זו לא מוגנת בחוק הגנת הצרכן.
יום למחרת רציתי לבטל ופניתי שוב לאותו נציג ישירות למספר הנייד שלו, לשם שלחתי צילום דרכון וכו'. הוא טען נחרצות שלא ניתן לבטל וכי דמי הביטול יהיו מלאים כי טיסה זו לא מוגנת בחוק הגנת הצרכן. עשיתי שיעורי בית ופניתי לנציגים מטעם המועצה לצרכנות. הם הסבירו לי שזו עסקת מכר מרחוק ובגלל שסגרתי את זה מולם ולא מול חברת התעופה אז אני רשאי לבטל. התקשרתי שוב לדקה ה-90 וביקשתי לבטל מתוקף החוק. הם מיד נענו וביטלו.
מרגיז אותי שהם מטעים את הצרכן ומישהו אחר היה משלם על שינוי השם עוד כמה מאות שקלים. זו התנהגות מגעילה שבטוחני שרבים מהצרכנים פשוט משלמים בגלל חוסר הידיעה למה הם זכאים. הכל מוקלט ומתועד.

האם ניתן לתבוע על הטעייה?

תודה מראש,
אלירן

שלום,
כן.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.