סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

23/09/2019 15:34 מירי נזילה אצל השכנה
שלום,
השכנה שמתחתיי התלוננה בדצמבר שעבר על רטיבות בתקרה שלה בשירותים שלטענתה נגרמת ממני. הוזמן על ידי אינסטלטור דרך חברת הביטוח אך היא סירבה לתת לו להכנס. בנוסף היא הגישה תביעה קטנה בנושא זה עם בקשה לפיצוי על הנזק (ללא הערכת שמאי וללא בדיקה של אינסטלטור).
פסק הדין שניתן היה שנזמין אינסטלטור שמקובל על שתינו, על חשבוני, ובמידה והנזק לא ממני, היא תישא בהוצאות. לאחר שיחה איתה ואישור ממנה בעל פה, הוזמן שוב אינסטלטור דרך חברת הביטוח. הוא בדק את 2 הדירות וקבע שהנזק אינו ממני. בנוסף, נכון להיום אין רטיבות בדירת השכנה וקיימים סימני התפוררות של הצבע. המסמכים הוגשו לבית המשפט.
השכנה לא היתה מרוצה מהאבחנה שלו והגישה בקשה למשפט חוזר בטענה שהאינסטלטור שהוזמן לא היה מוסכם עליה והוא הוזמן לטענתה על סמך הכרות אישית (כמובן שאת הכסף לא ראיתי ממנה..).
סירבתי למשפט חוזר, אך השופט קבע שאם לא נגיע להסכמה לגבי זהות האינסטלטור, בית המשפט יכריע לגבי זהותו. וכך היה- ההחלטה האחרונה של השופט מבטלת את הביקור של האינסטלטור מטעם הביטוח בעקבות כך שהשופט מקבל את גרסת התובעת שהוזמן אינסטךטור שלא הוסכם על ידה. עקב כך הוא קבע שאני אזמין שוב (פעם שלישית) אינסטלטור שנקבע על ידו ואפקיד בקופת בית המשפט 1800 ₪ + מע"מ. במידה ויתברר שהנזק אינו ממני, היא תישא בהוצאות. ברור לי, שגם אם הבעיה היא לא בדירה שלי, אני לא אראה את הכסף בחזרה.

מה אפשר לעשות? מדוע חוות הדעת של הביטוח לא מתקבלת רק על סמך טענתה של התובעת שהיא לא הסכימה לביקורו? אם כך, למה הכניסה אותו לבדוק את הדירה שלה?
האם יש אפשרות לבקש משפט חוזר?
תודה

שלום,
את נמצאת בנקודה שבה אני ממליץ לך להתייעץ עם עו"ד בעניינך. זה לא המקום לקבל ייעוץ משפטי כיוון שכל מה שאייעץ לך כאן גם הצד השני יקרא ולמעשה ידע מהי האסטרטגיה שלך.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות למשרדי. את כמובן רשאית לפנות לכל עו"ד אחר לצורך קבלת ייעוץ משפטי בעניינך.
השירותים המשפטיים בתשלום.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.