סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,316)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

12/09/2019 14:02 כרמי יהודית התעללות מצד סלקום
יש לי חבילה מסלקום הכוללת טלוויזיה, טלפון ואינטרנט. ביום שני התקשרו אלינו ואמרו שרוצים לשדרג את התקשורת. בהתחלה הסכמתי וקבעתי ליום שלישי. אבל אחר כך נודע לבעלי שצריך להיכנס לתוך קווי החשמל. בעלי כחשמלאי התנגד לזה לכן ביטלנו את העניין. בינתיים התברר שהם ניתקו אותנו מקו הטלפון. התקשרתי ושאלתי למה ניתקו אותי, הם אמרו שזה בבירור ויחזרו אלי. לא חזרו אלי עד 8 בלילה. התקשרתי שוב, ושוב אמרו שזה בבירור ובטח 'מחר בבוקר יהיה לך קו'. לא חזר הקו לא אז ועד היום יום חמישי המון שיחות טלפון והמון בזבוז זמן ועדיין אני לא מקושרת.
מה ניתן לעשות במקרה כזה? האם תביעה ייצוגית על התעללות וזלזול בלקוח תופס במקרה הזה?

תודה לתשובתך.

שלום,
1. תחילה לא הייתי קורא לזה התעללות. בהתאם למתואר אתם הם אלו שביטלתם את העסקה וכנראה החברה ביטלה את הקו בעקבות ההתקנה שהיתה אמורה לקרות.
אין מקום בעניין זה לתביעה ייצוגית. את יכולה להגיש תביעה קטנה.

הקלד את תגובתך

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.