סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

25/08/2019 20:11 יניב זמן מענה
שלום רב, רציתי לבדוק האם יש לי עילה לתבוע חברה המספקת שירותי אחריות לטלויזיות בגין קבלת מוצר תקול ואי מציאת פתרון לתקנו במשך כ-10 חודשים מיום רכישתו? בנוסף לכך האם אפשר גם לתבוע בגין זמן המתנה של למעלה מ 15 דקות בכל שיחה איתם?
איך אני יכול לקמט עוגמת נפש?

תודה,

יניב

שלום,
התשובה לשאלתך (הראשונה) היא כן. יש עילה לתביעה בעניינך.
חוק מענה טלפוני אינו חל על חברה המספקת שירותי אחריות. החוק קובע רשימה של חברות בעניין.
עוגמת נפש הינו סוביקטיבי ועל כן יש לקמט את הסכום בהתאם להרגשתך.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.